"Babam annene tecavüz etti. Seni ise taciz etti." dedim zorlanarak.
Sinirle ayağa kalktı ve beni duvara doğru ittirdi. Sırtım duvara çarparken yakamdan tuttu.
"Lan benim annem onun yüzünden öldü! Senin baban yüzünden benim annem öldü! O baban olacak herif benim hayatımı mahvetti!" diye bağırdı.
"Tek küçük olan sen değildin. Bende küçüktüm. Ne suçum var?" diye sordum.
"Benim kinim sizin taraftaki herkese. Babam olacak o it ölmeden önce de sizin tarafınızdaydı. Lan o zaman ki mafyalardan hepsi olanları biliyordu! Hiçbiri babanın cezasını vermedi!" diye bağırdı.
"Ne yapmamı istiyorsun! Ben mi istedim böyle bir baba! Bunca olanlardan ben mi sorumluyum! Daha sen anlatınca haberim oldu! Lan ben bile şuan babamı öldürebilirim! Acısını çekmem. Yalnız sende kinini doğru yönelt! Ogeday'ın ne suçu vardı? Ya da benim?" diye bağırdım.
"Daha küçük yaşta bu taraftakileri öldüreceğime yemin ettim. Tek amacım buydu!" diye bağırdı.
"İşte bu düşünce ile olmaz! Suçlu olanları öldür! Masumlara dokunursan bende sana dokunurum!" diye bağırdım.
"Dokunsana lan!" diye bağırınca bir anda kolundan tutup konumlarımızı değiştirdim.
Sırtı duvara değince bana anlamayarak baktı. Ona bir adım daha yakınlaştım.
Belinden silahını çaktırmadan aldım ve "Ölmeden git." dedim.
"Babanın haddini bildireceğim." dedi.
"Babamın cezasını izin ver ben alayım." dedim.
"Tamam." deyince birkaç adım geriledim.
"Sadece eve nasıl elini kolunu sallayarak girdin?" diye sordum.
"Annen çocuk esirgeme beni aldıktan sonra bile hen az her hafta ziyaretime geldi. Şimdi de beni görünce eve aldı." dedi.
"Anladım." diye mırıldandım.
Tam odamdan çıkacakken "Helen." dedim.
"Efendim?" deyince "Telefon numaranı verir misin?" diye sordum.
"Niye?" diye sordu.
Tabancasını gösterip "Bunu geri verebilmek için." dedim.
"Ver şimdi." dedi.
"Şimdi verirsem daha sonra görmek için bahanem olamaycak." dedim.
Cebinden kart çıkarıp elime tutuşturdu.
"Aramanı bekliyor olacağım." deyince gülümsedim.
Odamdan çıkınca ardından gittim. Hiçbir şey demeden adamlarını da alıp evden çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Raketi
ChickLitİyi bir tenis oyuncusunun mafyalık sınavından ikinci kez geçememesinin sebebi olan kızın gizemi, birbirlerine duydukları aşkın en ilginç şekilde yaşamaları ve sonrasında olanlar...