Siktir

1.5K 145 129
                                    

Depoya geldiğimde neredeyse herkes buradaydı. Boş bir sandalyeye oturdum. Bilerek gelmeden önce koşmuştum.

"Ayberk ne bu hal? Nefes nefese kalmışsın." dedi Kamil Bey.

"Orkun Bey ile evinde bir toplantı yapmıştık. Daha sonrasında büyük ihtimalle o toplantımızdan dolayı karşı taraftan adamlar peşime düştü. Onlar ile girdiğim kovalamaca sonucu bu hale geldim." dedim.

"Ne toplantısı?" diye sordu Mert Bey.

"Normalde kimseye söylemeyecektik ama durumlar ölüm kalım savaşına dönüştü. Orkun Bey genellikle karşı taraftakilerin olduğu bir bölgede mekan açmayı düşünüyordu. Sanırım bu durum onları kızdırdı." dedim.

"Bir saattir Orkun Bey'le ulaşamıyorum. Başına bir iş gelmiş olmasın." dedi İsmail Bey.

"Beni ayrıca tehdit ettiler. Neyse ki sevdiğim kadın falan yok. Tehditleri sen kurtulabildim. Neymiş ya kendimi öldürürüm ya da sevdiğim insanları öldürürlermiş. Bildiğiniz gibi bir annem birde iki dostum var. Onların da güvenliğini aldım." dedim.

O sırada içeri Orkun Bey'in adamı girdi ve "Orkun Bey. Kendi canına kıymış." dedi.

Herkes ayaklanrken "Siktir!" dedim.

"Bu çok kötü oldu." dedi Ogeday. Benim planımı anlamış olmalıydı ki ayak uyduruyordu.

"Şuan yapabileceğimiz hiçbir şey yok. Kara Mezar da içimizden üç kişiyi daha öldürmüş." dedi İsmail Bey.

"Bugün herkes evlerine dağılsın. Daha sonra düşünüp bir çözüm buluruz." dedi Göksel Bey.

Herkes depodan çıkarken arabasına binen İsmail Bey'i gördüm.

Sağ kolumu aradım ve "İsmail Bey ile Göksel Bey'in arabalarını bozdunuz, değil mi?" diye sordum.

"Evet efendim." demesi ile telefonu kapattım.

"Hızlı gidiyorsun." dedi Ogeday.

"Şimdiden çok özledim çünkü." dedim.

"Kimi? Beni mi?" diye sordu Levent.

"Evet amına koyayım. Yanımdasın ama burnumda tütüyorsun." dedim.

"Şımardım." demesi ile "Bu akıllanmaz." dedim.

"Şimdi kıvır kıvır kıvırcık ile randevum var. Görüşürüz." dedi ve yanımızdan ayrıldı.

"Bu bile birini buldu." dedim.

"Sanırım tek sen kaldın." diyen Ogeday'a şaşkınlıkla bakarken "Dilan ile bir şeyler mi oldu?" diye sordum.

"Evet." demesi ile "Yakışır kardeşime." dedim.

"Mert Bey var sırada. Onu halletmem lazım." dedim ve Ogeday'ın yanından ayrıldım.

Mafya RaketiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin