Yatağımda gözleri kapalı uzanan Helen'i görmem ile silahımı ona doğrulttum.
"Bende seni bekliyordum." dedi ve yatakta doğruldu.
"Yatakta mı?" diye sordum.
"Silahını indir. Annen şuan kendi odasında sapasağlam duruyor." dedi.
"Bu ziyaretin sebebi ne?" diye sordum.
Geri yatağa uzandı ve "Masal dinlemeyi sever misin?" diye sordu.
"Bunun konumuzla ne alakası var?" diye sordum.
"Ben severim çünkü. Yıllardan bin dokuz yüz doksan dokuz. Dört yaşında küçük bir kız varmış. Bu küçük kızın kocaman bir sorunu varmış. Karşı komşuları sapık zihniyetli bir piç, babası dayak atmayı seven acımasız herifin teki." dedi ve derin bir nefes aldı.
"Yine bir gün bakıcısı onu parka götürmüş. Karşı komşuları da oradaymış. Asıl hedefi ise başka. İşte o dört yaşındaki kız daha hayatın ne olduğunu anlayamamışken acılarını gösterdi. Parkın arka tarafından taciz etti." dedi.
Gözünden yaş akarken "Bu sendin." dedim.
"Küçük olmasına rağmen zekiydi kız. Eve gittiğinde annesine ağlayarak her şeyi anlattı. Tabii annesi deliye döndü ve karşı komşularına hesap sormaya gitti ama bu hayatındaki son hataydı." dedi. Sesi titrerken anlatmaya devam etti.
"Karşı komşuları evde yalnızdı. O gün küçük kızın annesine tecavüz etti. Kadın zaten kocasından dayak yiyordu." dedi.
Gözünden akan yaşlar yastığıma ardı ardına düşüyordu.
"Bir gün sonra kocası olanları öğrenmiş ve kadını döve döve öldürmüştü. Hemde kızlarının gözü önünde." dedi.
Yumruğunu sıkmış sinirini tırnaklarını avucunun içine batırarak çıkartmaya çalışıyordu.
"Kızın ağlama çığlıkları ile sapık ruhlu komşularının karısı duyup gelmişti. Adamın üstündeki kanları görünce ne olduğunu anlamıştı. Hiç acımadan adamı öldürdü ve kızı yanına aldı." dedi.
Benim geceleri kendim için koyduğum sudan alıp içti.
"Küçük kız o kadının yaptığı birkaç komik hareket ile unutmuştu. İşte küçüklük. Hatta ondan büyük oğulları ile oyun oynamıştı. Çocuğun dudağının sağ altındaki ben vardı. Kız ise hafif çilli. Birbirlerinin bu özelliklerine gülmüşlerdi. Akşam olduğunda ise nereden öğrenildiği bilinmediği bir şekilde çocuk esirgemeden geldiler ve küçük kızı aldılar. Aslında çocuk esirgemeye haber veren sapık ruhlu adamdı." dedi.
Elim istemsizce dudağımın altındaki bene gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Raketi
ChickLitİyi bir tenis oyuncusunun mafyalık sınavından ikinci kez geçememesinin sebebi olan kızın gizemi, birbirlerine duydukları aşkın en ilginç şekilde yaşamaları ve sonrasında olanlar...