Anlamamazlıktan gelerek "Efendim?" dedi.
"Kimsin?" diye sordum.
"Ayberk tanıştık zaten." demesini takmadan arabadan indim ve onu da indirdim.
"Bana kim olduğunu söyle." dedim.
"Biliyorsun zaten." demesi ile onu arabaya yasladım ve silahımı çıkardım.
Silahın namlusunu çenesine getirdim ve "İlk başta mafya olduğumu söylememiştim." dedim.
Alaycıl bir şekilde güldü ve "Özür dilerim tatlı çocuk ama kaybettin." dedi.
Geldiğimiz evden karşı tarafın adamları çıkınca Helen elimden silahımı aldı ve yanağımdan öptü.
"Buradan kurtulabilirsen yarın akşam sekizde yeni açılan Ortanca Çiçeği lokantasında bekliyorum." dedi ve benden uzaklaştı.
"Melisa işi de numaraydı. Hepsi ayarlanmıştı!" dedim sinirle.
Helen adamlarına döndü ve "Yüzüne fazla dokunmayın. Randevumuz olabilir." dedi.
"Bunu sana ödeteceğim!" diye bağırdım.
Adamları gelip kollarımdan tutunca birinin karnına dirsek attım.
Hepsi silahlarını bana doğrultunca Helen gülerek "Yarın bekliyor olacağım tatlım." dedi ve gitti.
"Zorluk çıkarmadan yürü." diyen adam ile sessizce küfrettim.
Biri yanımda yürürken hızla silah tutan elini büküp silahını aldım ve arkasına geçtim.
Adamı kalkan olarak kullanırken iki adamın kafasına sıktım.
Geri geriye yürürken "Yaklaşanı vururum." dedim.
Hepsi bir adım geride kalınca birinin daha kafasına sıktım ve adamı ittirip arabama bindim.
Arkamdan ateş ederlerken arabanın hız sınırını zorlayarak uzaklaştım.
Böyle işin ta içine sıçayım! Bu kıza yardım edeyim derken önce mafyalığı kaçırdım. Şimdi ise ölümden döndüm.
Bu kızın kim olduğunu, ne istediğini öğrenmem lazımdı.
O zaman Kemal Bey'in adamı onu taciz etmedi. O direkt öldürdü ama ben adamları dinlemediğim için Helen'in dediğine uyarak hareket ettim.
Beynine sıçayım Ayberk! Şimdi iyi halt yedin! Ogeday'ın yanına gitmem lazımdı. O kesin bir çözüm yolu bulurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Raketi
ChickLitİyi bir tenis oyuncusunun mafyalık sınavından ikinci kez geçememesinin sebebi olan kızın gizemi, birbirlerine duydukları aşkın en ilginç şekilde yaşamaları ve sonrasında olanlar...