Telefonumun çalması ile arayana baktım. Ogeday arıyordu. Telefonu açıp kulağıma götürdüm.
"Efendim Ogeday."
"Şuan nerdesin?" diye sordu.
"Tenis kortundayım. Niye sordun, bir şey mi oldu?" diye sordum.
"Şimdi baban öldüğüne göre onun yerine geçebilecek kim ya da kimler var?" diye sordu.
"Sadece ben varım." dedim.
"Aramıza hoş geldin." demesi ile "Oğlum ben bunu unutmuştum. Lan babamın yerine geçerek de olsa girdim aranıza." dedim.
Bu detayı nasıl gözden kaçırmıştı? Levent de babasından sonra onun yerine geçerek girmişti aralarına.
"Sen maçına devam et hadi." deyip telefonu kapatan Ogeday ile derin bir nefes aldım. Sanki artık rahatlamıştım. Kaç yıldır üstümde kurulan bu baskı gütmişti.
"Tebrik ederim." diyen arkamdaki ses ile ona döndüm.
Helen'i elinde tenis raketi ile görünce "Sağ ol." dedim.
"Artık bir mafya olduğuna göre sende diğerleri gibi beni yakalamak istiyor musun?" diye sordu.
"Evet, istiyorum." dedim.
"Annen benim tarafımda iken bana zarar vermezsin." dedi gülerek.
"Anneme seviştiğimizi söylediğine göre yalan olmaması için yapmamız lazım." dedim.
"O biraz sıkar." dedi.
"Zoru severim." dedim.
"Zor kadınları da sevdiğini söylemiştin." dedi.
"O fikirden vazgeçtim." dedim.
Merakla "Niye?" diye sordu.
"Artık zor olan bir kadını seviyorum." dedim.
"Sana mutluluklar diliyorum ama artık sahadan çıkman lazım. Dilan ile maçımız var." dedi.
Dilan'a baktığımda kendi tarafında bizi bekliyordu.
Helen'e yaklaştım ve kulağına "Bu arada ben seni diğer mafyalardan farklı bir nedenden yakalamak istiyorum." dedim.
Bu dediğim hoşuna giderken yan taraftaki seyirci koltuğuna geçip oturdum.
Yanıma Feyza geldi ve "Merhaba enişte!" dedi gülerek.
"Merhaba." dedim.
"Sallamıştım ama eniştem çıktın! Sen kimsin? Ogeday enişte mi, Ayberk enişte mi?" diye sordu.
"Ayberk. Bu arada Ogeday ne zamandır enişten?" diye sordum.
"Dilan'ı yakaladığından beri. Bence mükemmel enişte adayı. Hem tam Dilan'ın tipi ama Dilan kendisinden iyi olup onu yakaladı diye gurur yaptı. Sen söyle de Ogeday enişte bir adım atsın." dedi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Raketi
ChickLitİyi bir tenis oyuncusunun mafyalık sınavından ikinci kez geçememesinin sebebi olan kızın gizemi, birbirlerine duydukları aşkın en ilginç şekilde yaşamaları ve sonrasında olanlar...