Görebiliyorum

1.5K 144 59
                                    

Annemin yanına indiğimizde Helen bodrumun kapısını kilitledi.

"Kulak tıkacı var mıdır ki burada?" diye sordu kendi kendine.

"Niye?" diye sordum.

"Birazdan vahşetin seslerini duyacaksınız." dedi.

"Aklında yine hangi tilkiler dolaşıyor, meraktayım." dedim.

"Oğlum şey bana neler olduğunu anlatır mısınız?" diye sordu annem.

"Bizim adamlarımız çatışmada hala. Helen'in de bir planı var. Korkma sakın sultanım." dedim.

Bahçeyle bağlantılı olan kapıdan iki adam girince Helen "Kapıyı kapat Ayberk! Bunlar bende." dedi. Dediğini yaptım hızlıca.

İki adam da Helen'e yaklaşırken araya girmedim. Eğer ona zarar verme gibi bir ihtimalleri olursa karışacaktım.

Biri Helen'e yumruk atacakken Helen hızla yere eğildi ve adamın karaciğerine güçlü yumruklar attı.

Adam öne doğru eğilirken yakasından tuttu ve kafasına dizi ile sert bir darbe vurdu. Adam iyi sendelenmişti.

Diğer adam yaklaşırken bir kolunu adamın boynuna sardı ve hızlıca duvara basıp adamın boynunu kırdı.

Adam yere yığılırken diğerine baktı ve yüzüne ardı ardına tekme attı.

Adam hiçbir şey yapamıyorken cebinden bıçak çıkardı ve boynunu kesti.

"Helen senin mesleğini merak ediyorum." dedi annem.

"Şimdi anne okuduğum bölümler harici bir meslek yapmam gerekti." dedi Helen masumca.

"Görebiliyorum." dedi annem.

"Fazla kızmadınız, değil mi? Sonuçta söylememi Ayberk istemedi." dedi Helen.

Annem kaşlarını çatıp bana dönünce "Annecim sen şimdi endişelenme, korkma diye söylemeyelim dedim. Yoksa tabii sana söylerdik." dedim.

Terliğini çıkarıp vurmaya başlayınca "Anne çatışmanın ortasında yapma bari!" dedim.

"Anneye cevap verme. Bakın bu yalandan sonra gönlümü almak için evlenip beni torun sahibi etmeniz lazım." dedi annem.

"Yine torun konusuna geldik. Sen merak etme, anne. Helen çocuk konusuna çok olumlu bakıyor." dedim.

Helen bana gözlerini kısıp bakarken dışarıdan adamların çığlık sesleri duyulmaya başladı.

Güçlü bir kahkaha attı ve "Başladı." dedi Helen.

Mafya RaketiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin