Planlıyorum

1.7K 155 116
                                    

Helen tenis topunu burnuma atınca ayağa kalktım. Burnumdan kanlar gelirken elim ile burnumu kapattım.

Feyza "Eniştenin burnu kanıyor." derken bayılması ile düşmeden tuttum.

Helen ve Dilan hızlıca yanımıza gelince Dilan Feyza'yı sandalyeye oturttu.

"Daha isabetli vuramazdın." dedim.

"Biliyorum." dedi ve cebinden peçete çıkarıp burnumdan akan kanı dikkatlice sildi.

"Burnun ne kadar da hassas." deyince "Hassas değil. Sadece atılan topun hızı fazla." dedim.

"Benim de yanağıma çarptı ama kan görmedik." dedi gülerek.

"Niye kanamadı ki?" diye sordum.

"Bilmem." deyince gülümseyerek "Akşam boş musun?" diye sordum.

"Randevum var." dedi.

"Geçen ki herif mi?" diye sordum.

"Yok onu öldürdüm. Fazla yavşaktı." dedi.

"Randevuya çıktığın tüm adamlar ölüyor. Sıra bana gelecek diye endişeleniyorum." dedim.

"Yok seni farklı bir yöntemle öldürmeyi planlıyorum." deyince gülerek "Nasıl öldüreceksin?" diye sordum.

"Bilemiyorum. Belki bir ömür dırdırımı çekmek sana çok zor gelir ve ölüverirsin. Bende mirasına konarım." dedi.

"Bunu sana hiç yakıştıramadım." dedim.

"Niye? Bence çok da güzel plan. Al kocayı, kullan, sıkılınca öldür. Parasını da al." dedi.

"Senden daha çok işkence barındıran öldürme şekilleri beklerdim." dedim.

"Fiziğini seviyorum. Belki biraz kilo falan almanı sağlarım önce. Fizik gidince de işkence yaparım." dedi.

"Formumu korumam lazım o zaman." dedim gülerek.

"Senin için iyi olur." dedi.

Feyza ayılınca "İyi misin?" diye sordum.

"Kafamın etrafında yıldızlar halay çekti enişte." dedi.

"Enişte değil Feyza, Ayberk." dedi Helen.

"Bence sorun yok. Sen enişte de." dedim.

"Ne heveslisin." diyen Helen'e gülerek "Ogeday enişteymiş. Benim ne eksiğim var?" diye sordum.

"Feyza bunu sen mi söyledin!" diye bağırdı Dilan.

"Ben masumum. Değilim ama masum gözükebilirim. Yani masumum ben. Masum görünen masum olmayan benim yani şey Dilan bana kıymazsın, değil mi?" diye sordu Feyza.

Feyza tam cevap verecekken ateş sesi duymamız ile hızlıca oturakların arkasına saklandık.

Mafya RaketiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin