Belime havlu sarıp duşakabinden çıkmıştım ki karşımda Helen'i gördüm. Klozet kapağının üstüne oturmuştu.
"Ne zamandır oradasın?" diye sordum.
"Kelepçelerden kurtulduğum andan itibaren." dedi.
"Kelepçelerden kurtulunca gitmek yerine banyoya girip beni mi izledin?" diye sordum.
"Zevkliydi." deyip ayağa kalkınca "Sabah bana sapık demiştin." diye hatırlattım.
"Seninki sapıklık. Gelmiş arkadan sarılmışsın. Ben ise beni yatağa bağlayan adamı dur tekrar edeyim, beni yatağa bağlayan adamı duştayken izledim. Benimki göz doyurmak." dedi.
"Göz doyurmak için yaptığın şey sapıklık oluyor. Ulan taciz oluyor." dedim.
"İyi giyinirken giderim, olur biter." dedi ve banyodan çıktı.
Geri gelmeden hızlıca giyindim ve banyodan çıktım. Helen'e baktığımda odada yoktu.
Odamın kapısı açıktı. Oflayarak odadan çıktım ve aşağıya indim.
Annem ve Helen'i mutfakta sohbet ederken görünce tedirgin oldum.
Helen'in üstünde sadece benim tişörtümün olduğunu fark etmem ile onu baştan aşağı süzdüm. En son kendi kıyafetleri vardı.
"Günaydın." derken annemin ses tonunda şuan olanlardan ağzıma sıçacağını anlıyordum.
"Günaydın." dedim.
"Günaydın aşkım." deyip bana sarılan Helen kulağıma "Şimdi siktim seni." diye mırıldandı.
Benden ayrılınca anneme "Şey efendim müsaadeniz ile ben gidip üstümü giyinip gideyim." dedi.
"Git kızım, git." diyen annem ile Helen mutfaktan çıkıp merdivenlere yöneldi.
"Ben sana kızla aranı hoş yap dedim. Ayıp şeyler yapmışsınız oğlum." dedi annem.
"Anne öyle bir şey olmadı." dedim.
"Kız yalan mı söyleyecek? Çaktırmadan sordum hemen yanakları al al oldu." dedi.
Bu kız çok çakal. Normalde utanıp kızarmaz. Annemin yanında utanma rolü yapmış. Rol yeteneğine hayran kaldım.
"Anne sence öyle bir şey yapar mıyım ben?" diye sordum.
"Anneye yalan söyleme" deyip ayağındaki terliği çıkarıp vurmaya başladı.
"Anne kaç yaşında adamım hala terlik yiyorum." dedim.
"Hiç umrumda değil. Bu kızla evleneceksin. Başka sözüm yok. Hem öyle yanlış şeyler yapmışsınız oğlum. Kızı öyle bırakmak olur mu?" diye sordu.
"Tamam anne." dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Raketi
ChickLitİyi bir tenis oyuncusunun mafyalık sınavından ikinci kez geçememesinin sebebi olan kızın gizemi, birbirlerine duydukları aşkın en ilginç şekilde yaşamaları ve sonrasında olanlar...