Durup Helen'e döndüm. Hızla yanıma koştu ve boynuma sarılıp dudağıma yapıştı. Bu davranışı kalbimi ısıtırken kollarımı ona sardım ve öpüşüne karşılık verdim.
Dudaklarımızı ayırdığımızda yine de uzaklaşmadı ve "Bunu yapmana gerek yoktu." dedi.
"Gerektiği için değil istediğim için yaptım. Birileri zamanında mafyalığı mı yoksa tenisi daha çok istediğimi sormuştu." dedim.
"Sende tenis cevabını vermiştin." dedi. Gerçek kimliğini öğrenmeden önce bana yalan söylerken bu muhabbet aramızda geçmişti.
"İşte kendi seçimimi yapmak için bir adım atıyorum. Hem yönetmem gereken şirketler var. Bu sıralar fazla boşladım." dedim.
"Benimle evlen." dedi bir anda.
"Ne diyorsun?" diye sordum şaşkınlıkla.
"Seni dırdırım ile öldürüp mirasına konmam lazım. Unuttun mu yoksa planlarımı?" diye sordum.
"Benimde çocuk gibi planlarım vardı. Unutma." dedim.
"Bence bu planlarını konuşmak için zaman var." demesi ile sırıtarak "Yani bu konuları konuşacağımız zamanlar da gelecek." dedim.
"Bilmem. Belki gelebilir." dedi.
"Onu anneme anlatırsın." dedim.
"Oğlu çocuk yapmayı ertelemek istiyorsa ben ne yapayım?" diye sordu.
"Vay yine suç benim üstüme atıldı. Helen Hanım bu iftiralar ne zaman bitecek?" diye sordum.
"Pek biteceğini sanmıyorum." dedi.
"O zaman şöyle yapalım. Sen bu mafyaları bir düzene koy. İşlerini hallet. Bende şirkete gideyim. Orayı ayarlayım." dedim.
"İşini iyi yap. Senden kalan miraslar borçlar olsun istemiyorum." dedi.
"Sen o işi bana bırak." dedim.
"Tamam o zaman artık defol git. İş çıkışı da oyalanmadan annenin yanına git. Bende size geleceğim." dedi.
"Bizimkilere söyle. Onlar da gelsinler." dedim.
"Tamam." deyince yanağından öptüm ve arabama gittim. Arabaya binerken ona baktım. Oyalanmadan depoya girmişti.
Gülerek arabayı sürmeye başladım. Sonunda kendi istediğim hayatı zorlanmadan yaşıyordum. Küçüklükten beridir mafya olarak eğitilmiş biri olarak mafyalığı bırakmak o kadar rahatlatıcıydı ki!
Bir insanı bir şeyi yapmak için zorlayınca ne kadar kapasitesi olsa da yapamıyor, yapmak istemiyor. Arttık kendi isteklerim için kapasitemi zorlayacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mafya Raketi
ChickLitİyi bir tenis oyuncusunun mafyalık sınavından ikinci kez geçememesinin sebebi olan kızın gizemi, birbirlerine duydukları aşkın en ilginç şekilde yaşamaları ve sonrasında olanlar...