2.Bölüm

2.3K 82 3
                                    

♡♡


0546...günaydın Umudum. Umarım gecen güzel geçmiştir.(07.58)

Umudum: gecem sevgilimle çok güzel geçti. Eğer yazmasaydım bu günümde güzel geçebilirdi(08.30)

0546...: Okula geç kaldın yine(08.30)

Umudum: benim annem değilsin hiç bir bokum da değilsin. Kendi kendine tavırlara girme. Nasıl hayatıma girdiysen öyle siktir git(09.55)


Mesajı okuyunca gözlerimin dolmasına engel olamamıştım.

Kötü davranacağını biliyodum ama bu kadar da kırmazdı be.

O iyi bi insandı..

Dorukcan "şşşş dilo eğer eniştem sana kötü davranıyosa gider döverim yeterki iste"

Hızla bana sarılıp yanağıma sulu bir öpücük bıraktı

"Yaaa dorucaaannnn sana kaç kere dedim yapma iğreniyprum diye ıyy ya yanağımdan salyaların akıyo"

"Bak dilom nasılda düzelttim morelini bu bir doruk başarısıdır"

Gururla göğsünü kabartınca kafasına bir şaplak attım.

Sırada hemen arkama döndüm .

Telefonu edayla laçine okuması için uzattım.

Laçin Umuta sövmeye başlamışken eda "dila  sana çocuk mu yok ,yazma şu mala diye akıl vermeye başlamıştı bile.

Ah keşke biraz da olsa edanın tavsiyelerine uyabilseydim.

Kızlardan telefonu umuta cevap vermek için aldım.



0546.. hayatına girmek için yıllarca bekledim tam cesaret edip yazmışken siktir git dedin diye gideceğimi mi sandın (10.15)

Umudum.: ister git ister ergen gibi aşkını yaşa,inan zerre umrumda değilsin"(10.20)

Omuz silktim.

Doruk"kızlarım hadi kantine inelim" dedi.

Bizi sahiplenmesini çok severdim.

O bizi tamamlayan bir bütündü.

O grubumuzun tek erkek üyesi,bizim abimiz,bazen kardeşimizdi..

Hepimiz yavaşça kalktık.

Koridorda dördümüzde yan yana yürürken kantine inen merdivenlere gelmiştik.

Kimse öne geçmeyince 4 kişi merdivenlerden inmeye çalıştık hepsini ellerimle itip önden kaçmaya çalışırken doruğun beni itmesiyle duvarla öpüşecek konuma geldim.

Kafamı hızla doruğa çevirdiğimde çoktan kantine koşmaya başlamıştı bile.

Eda ve laçin onun bu haline gülmekle yetindi

Üçümüz yan yana kantine giriş yapmıştık.

Kimse bize bakmamıştı öyle filmlerdeki gibi.

Gözlerim miraç umutun yerine kaydı

Evet sürekli oturdukları en kenardaki masa.

Sevgilisiyle iç içe girmişti. Umudumun elleri onun masanın üzerinde duran elinin içindeydi.

Derin bir iç çektim.

Kızlarla bizim sürekli otuduğumuz miraçların çaprazında kalan yerimize oturuk.

Buradan ben onları rahatça izleyebiliyordum.

0546: ben bir kere ellerini tutabilmek için sabip olduğum her şeyi vermeye  hazırım be umudum ama yetmiyo demek ki (11.00)

0546.. ve umrunda olmadığımı biliyorum yıllarca umrunda olmadığım beni görmediğin gibi..(11.00)




Hepimiz birer sıvak çikolata almıştık. Kızlar ve doruk yanına ülker çikolatalı goflet almışken ben limonlu kekimden ve alpellamdan vazgeçememiştim.

Bardağımın sonunda kalan çikolayaları plastik kaşıkla yerken eda"sınavlar başlayacak ders çalışmam lazım" diye söylenmeye başlamışyı bile.

"Allah aşkına eda ya bi sal kantinde bile ders konuşuyoruz yapma gülüm" doruğun haklı isyanına gülmüştüm.

Eda aramızda en düzenli hayata sahip olandı.

Sevgilisi sevdiği yoktu. Derslerine çalışırdı, evden okula okuldan eve ve arada bizden oluşan bir hayatı vardı.

Ve çok temiz bi kalbi.

Laçin ve ben biraz daha uçuk insanlardık.

Mesela konferans salonunda sevgilileri basıp gizlice hocaya şikayet eder ve basılmalarını ,ceza almalarını sağlardık.

Arada bize sataşan kızların çantasına yapay böcekler koyardık.

Bi kere sevmediğimiz bir kızın beden dersinden sonra şampuanına yeşil boya dökmüştük.

Platin yapmacık saçları banyodan sonra fosforlu yeşil olmuştu . 1 hafta okula gelmemişti.

Aklıma gelem anılarla tebesüüm ettim.

İyiki varlardı be.


Telefonumun titremesiyle hızla açtım.

Umudum: sevgilimin ellerimi tutmayı sadece rüyanda görürsün. (11.02)

0546...: ben rüyamda onu gördüğümde 2 gün yüzümde sırıtmayla geziyorum bide ellerini tutsam sen düşün :)). ( bu mesaj iletilemedi)(11.02)

Ahh beni engellemişti.

O engel elbet kalkacaktı..

"Gençler gelecekteki çocuklarımın babası onları terketti, beni engelledi" büzdüğüm dudaklarımda anlattıklarımı anlayınca hepsi gülmeye başlamıştı.

Bende onlarla beraber ağlanacak halime güldüm....











Anonim : Umutsuz (yarı texting) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin