37.Bölüm

863 45 0
                                    

♡♡




Geçiyodu zaman. Umutu görmemin üzerinden 2 hafta geçmişti ve zor geçmişti..

Onu düşünmediğim bi an bile olmamıştı. Hala ilk günkü gibi hatırlıyordum ona attığım mesajları. O zamanlarda çok canım yanmıştı ama Umut ilk defa bu kadar çok yakmıştı ..

O sabah gittiğinde,geçenlerde gördüğümde,hep yanmıştı canım..

Böyle zor olacağını bilsem böyle sevmezdim.

Yada böyle olacağını bilsem canım çıksada ona yazmazdım.

Ailemle bile aram bozulmuştu onun yüzünden. Ortada kalan bendim ama hep ben hatalıymışım  gibi davranmışlardı.  Oğlumu sadece 2 kere görmüşdü ailem..

Ama artık sorun etmiyodum. Tek ailem vardı benim. Oda oğlumdu. Onunla oynayıp onunla dertleşip onunla uyuyordum..




Çalan telefonla hızla telefonu açtım

"Laçin doğum yapıyo sen gelemzsen doğurmazmış geçen Umutu götürdüğün hastaneye gelmeek üzereyiz nolur çabuk çık" deniz yüzüme kapayınca kahkaha attım.

Bende doğum yaptığım gün Laçin gelmeden doğurmam demiştim. Gelmiş doğum biyene kadar elimden tutmuştu..

Umutun üzerine kalın hırkasını giydirip üzerime hırkamı geçirdim.

Onu arabada bebek koltuğuna koymuş ve hızla sürmeye başlamıştım.

Umutum huysuzlanmadan dışarıyı izliyodu. Gezmeyi seviyordu tabi..



Hastanenin önünde durduğumuzda onu görmeden gitmek için dua ettim. Onu görürsem önünde hıçkırarak ağlamaktan korkuyodum.

Ben onu bırakmışım gibi boynuna deli gibi sarılmaktan o güzel kokusunu solumaktan korkuyordum..

Bi insan korktuğu bi ihtimali sevebilir miydi?

Kucağıma aldığım umutun sırtına bebek battaniyesini de sardım. Daha yeni iyileşmişti ve hastabolmaması gerekiyodu.

Hızla hastaneye girip doğumhane katına çıktım. Beni gören deniz hızla bana sarılmış ve kolumdan tutup sürüklemeye başlamıştı. Laçin için çok endişeliydi. Kucağımdaki Umutu ona verip doğumhaneye girdim.

Normalde yanında kocası olması gerekirdi fakar bizim kardeşliğimiz daha ağır basmıştı.

Girdiğimde "ahh sonunda geldin yoksa kızım içimde kalacaktı" zar zor çıkan sesiyle konuşan laçine güldüm. Ciddi ciddi gelmemi beklemişti.

Elinden tuttuğumda doğum başlamıştı.


1 saatin ardından doğum bitmiş ve elim uyuşmak üzereydi.

Bende laçinin elini böyle sıktıysam vah onun halindeydi yani. Kızaran elimi ovalayıp ameliyathaneden çıktım.

"Ay bişe mi oldu ne oldu Laçin iyi mi" denizin sorusuyla kahkaha attım. Sanki o doğum yapmış gibi heyecanlı ve korkuluydu.

"İyi iyi  hatta gelinimde çok iyii"

Deniz derin bi nefes almıştı. "Allahım çok şükür yaa"


Kucağından Umutu alıp sıkıca sarıldım. Özlemiştim hemen cennet kokusunu.

Onunla  koridorda bi ileri bi geri gelirken

"Aman da aman senin gelecekteki karın mı doğmuş,benim gelinim mi doğmuş" değiştirdiğim sesimle konuşuyodum..

Hiç bi şey anlamamasına rağmen gülen oğlumun boynunu öpücüklere boğdum..

Üzerimde hissettiğim bakışlarla kafamı kaldırdım..

Umutun bana bakan delici gözleriyle neye uğradığımı şaşırmıştım.

Şerefsize bak hem suçlu hem güçlüydü.

Gözlerimi kaçırarak umutla oynamaya devam ettim.

♡♡

Laçini odaya almışlardı yanında bi saniye bile ayrılmayan denize tebessüm ettim. Laçin şanslıydı. Çocuğunu düşünen babası vardı. Elini bi saniye bırakmayan kocası.

Mutlulukları hiç bozulmasın diye eve gidince nazar duası etmeyi aklıma not ettim.

Odaya bebeği getirdiklerinde  laçin gözleri dolu dolu kızını aldı. Doruk emzirmesi gerektiğini anlayınca uyanıp işi çıkmış gibi yapıp dışarı çıktı.

Odada eda ben deniz laçin ve hemşire kalınca laçin bebeğini emzirmeye başlamıştı.

Ona bakarken dolan gözleri ve silik tebessümüle harika bir anne gibiydi .. gibisi fazla o harika bi anneydi..

Emzirme işide bitince hemşireler bebeği odanın içinde cam gibi olan beşiğe yatırmıştı. Yorgun bebek gözlerini kapayınca. Deniz Laçinin anlına uzun bi öpücük bırakmıştı..


♡♡

Akşam olmaya yakın hala laçinin odasında oturuyoduk . Umutu uyutmuş kucağımda yatırırken
Herkes sessizce bekliyodu.

Doktor gelip onay verdiğinde çılacaktık.  Umarım bu doktor umut olmazdı dememe kalmadan odaya dudağı patlamış giren umutla herkes ona şaşkınca baktı tek şaşırmayan doruk ve bendim.

Hadi ben biliyodum da ya doruk?




Laçinkorkmazz:biriciğim her şeyim♡

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Laçinkorkmazz:biriciğim her şeyim♡

98 beğeni 22 yorum

Dilaulusoy:ay ay hanimişş gelinimm♡











Anonim : Umutsuz (yarı texting) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin