♡♡
Son derse girmiştik.
Elime telefonumı aldım ve kızlara söyleyip lavaboya doğru yol almaya başladım. Tipimi ve belimi düzeltecektim.
Aynanın karşısında biraz durduktan sonra tuvalete girdim.
Tuvaletin kapısı açılmıştı.
Begümün sesini duyunca içimden siktiri çektim.
Kızdan tuvalette bile kurtuluşım yoktu
"Ah akşam yine miraçlardayım, o salak çocukda onu sevdiğimi sanıp her akşamını benimle geçirmek istiyo,dertlerini anlatıyo,iyi ki yakışıklı da katlanıyorum"
Elim hızla ses kaydediciye kaymıştı.
"Ne derdini anlatıyoki"
Bir kahkaha atıp" ne anlaymıyoki ne bok oluyosa bana anlatıyo neyse biraz daha sabredeyim amacıma ulaşınca tekmeyi koyarım"
"Kız begüm idda sonucunda araba kazanacaksın dua et çocuk senden 1 ay içinde ayrılmasın söz konusu araba para değil"
"O beni köpek gibi seviyo ne ayrılması aksine ben ayrıldığımda bile peşimden koşacak"
İğrenç kahkahalar attılar ve tuvaletten çıktılar.
Ağzımdan kaçan hıçkırığa engel olamamıştım.
Hızla sesim çıkmasın diye ses kaydını kapattım.
Ağlamama engel olamıyodum. Ben yıllarca bana dert anlatsın sevsin diye beklemişken o kız onu kullanıyodu.
Benim sevdiğimi kullanıyodu.
Ben bu ses kaydınını atıp üzemezdim onu.
Ne yapacaktım ben..
Zilin çalmasıyla hızla tuvaletten çıktım.
Sınıfıma giderken açık kapıdan miraca baktım. Gülerek begümü dinliyodu.
Ah be miraç sende seve seve bu kızımı sevdin hiç gülmeyen yüzün şu yüzsüze mi güldü diye söylenerek sınıfa girdim.
Arka dörtlüye adımladım.
"Gençler yine önemli mevzular var"
Laçin"kızz anlattt çabuk"
Ben"çıkışı bekleyin bebeklerim uzun konu"dedim ve sınıfa hocanın girmesiyle susmuştuk.
Hoca kafamı soraya koymama bile izin vermiyodu.
Arkamı dönüp edaya "edaaa kalemle sırtımla uğraşsana" dedim.
Bıkmıştı ama beni kırmadı ve kalemin arkasıyla sırtıma bir şeyler yazmaya başkamıştı.
Ah hemen uykum geliyodu.
Gözüm sınıfın saatine kaydı. 16.15 daha 15 dakika vardı..
Doruğun omuzuna yaslamdım. Eda sırtımla uğraşırken dalmıştım bile .
Zilin çalmasıyla bi oh çekerek doruğun omuzundan kalktım.
Sıramın altından okul polarımı giyip çantamı tek koluma attım.
Sınıftan neredeyse herkes çıkmıştı bizde birbizimize çarpa çarpa çıktık.
Okulun kapısına gelince
"Canım arkadaşlarım begüm miracı kullanıyo"
Ona miraç dememin sebebi herkesin miraç diye tanımasıydı hem bi tek ben umut demek istiyodum.
İkimize özel kalsın istiyodum..
Doruk"fıstık gibi kız bende anlamadım o çocukta ne buldu" kıskançlığını yine ifade etmişti.
Laçin" ne oldu ki" diye sordu en akıllı cevap buydu zaten. Laçin hep zekiydi maşallah kızıma.
Yanımızda kimsenin olmadığından emin olup ses kaydını açtım.
Eda"şu şeytana bak be eniştemi kandırıyo"
"Harbi şeytanmış"diye doruk ona katıldı.
Laçin"eee ne yapçan knka atıcak mısın ses kaydını"
"Atamam ki biliyorum çok üzülür. Hayatına kimseyi almazken onu aldı,denize gülen o güzel yüzü bide begüme güldü"
"Uyar o zaman anlatmaya çalış son çare atarsın" edanın söyledikleri kafama yatmıştı.
Yine yürüye yürüye evlere dağılmıştık.
Eve girip annemlerle ayakta lafladım ve kendi dünyama çekildim evet odama yani.
Odam benim için ayrı bi dünyaydı. Tüm evden farklıydı. Çünkü içeride ailem yoktu sonuçta.
Üzerimi çıkarıp beyaz tişort ve pembe pijamaladımı geçirdim.
Saçlarımı yukarıdan o şaheser ev topuzlarından yaptım.
Edebiyat hocası 20 sayfa ödev vermişti,yemek yedikten somra masamın başına oturmuştum.
Edebiyat kitabımı çıkarıp 100,120 arasını yapmaya başladım.
Nihayet ödevim bittiğinde kitabımın en arkadaki beyaz boş yerini açtım.
Telefonumdan athena "yalan"açtım.
Elimdeki kalemle çizmeye başlamıştım.
1 saat sonra karşımda umudumun yüzü vardı.
Kitaplarım hep böyleydi her yerinde umut veya miraç yazar her yerine onu çizerdim.
Çizdiğim resimin yanağına bir öpücük kondurdum bi pisikopat gibi.
Utanmama engel olamamıştım. Kızaran yüzümle masadan kalktım.
Yarınki ders programını hazırladım.
Edebiyat kitabımı ve kalemlerimi çantama attım.
Bu gün umudumun üzerine örttüğüm hırkamı yanıma aldım.
0546..: iyi geceler umudum.. Gecen gözlerin kadar güzel olsun.(23.02)
0546... sen iyi geceler demeyeceksin ama benim gecem bu gün güzel olacak. Üzerine sen kokusu sinmiş hırkama sarılarak uyuyacağım.(23.03)
Umudum:kokumun güzel olduğunu söylerler. En çokda şuan kollarımda olan sevgilim (23.03)
Kollarımda uyuyan sevgilim.
0546...: o kız seni haketmiyo umudum ama şuan bunu konuşmayacağım malum okul var morelimi de bozmana izin vermeyeveğim tekrar iyi geceler...(23.04)
Kollarımın adasındaki hırkaya sıkıca sarıldım. Saki umutmuş gibi
Huzurlu bir uykuya daldım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim : Umutsuz (yarı texting) TAMAMLANDI
أدب نسائي0546... :(22.22): söylesene çok mu zor gözlerini açıp etrafa bakmak? 0546..:(22.23): çok mu zor beni görmek? 0546...:(22.23): sana olan aşkımı anlaman bu kadar mı zor... 0546..:(22.24): Bir sevgilin varken bunları yazmaktan utanıyorum ama senin hep...