♡♡
Aradan 1 saat geçmişti ama hala cevap alamamıştım.
Anonim:artık cevap versen diyorum(20.00)
Umudum:begümleyim bıraksaydın yine onunla olacaktım ne var?
(21.30)Anonim:eve geçtin mi (21.30)
Umudum:niye eve mi gelceksin.(21.33)
Anonim:geçtin mi diyorum umut. Önemli!(21.33)
Umudum: geldim hayırdır.(21.40)
Anonim: umut begüm seni Sevmiyo (21.45)
Anonin:seni kıskandığım için yapmıyorum bunu(21.45)
Anonim:Aksine seni sevdiğim için söylemek zorundayım(21.46)
Anonim:begüm seni kullanıyo,kulaklarımla duydum lürden inan bana(21.47)
Umudum:ne diycem bak,beni senden başka kimsenin sevmediğine inandırmaya çalışıyosan yapma, begüm beni seviyo hissediyorum yalanlarınla aramızı bozma iğrenç bi insansın haberin olsun(21.48)
Anonim: bana attığın en uzun mesaj bu ve benim iğreçliğimi anlatıyo öyle mi?(21.48)
Anonim: umut senin hep sevgililerin olurdu hiç birine bir şey demezdim seni sevebilirler sadece benim kadar çok sevemezler ama sorun şu ki begüm seni sevmiyo nolur ayrıl ondan(21.50)
Umudum:kim olduğunu bilmediğim bi kaşarın sözüyle sevgilimden ayrılacağımı düşündüren neydi sana(21.51)
Gözümden akan bikaç damlayı hızla sildim. Yine kırmıştı beni. Ama bunu ona yapamazdım. Üzülecekti ama ses kaydını atmanın zamanı gelmişti.
Anonim: ses kaydı (21.55)
Anonim: bunu sana atmak istemezdim ama senin üzerinden o iddayı kazanmasını istemedim. Sen şuan bunu dinleyince üzüleceksin ama bunun binlerce katı üzdün beni oysa sadece uzaktan sevmiştim. Kendine iyi bak ben yine seni uzaktan sevmeye devam edeceğim... :)♡(22.0)
Umudum: siktirrr (bu numaraya mesaj gönderemezsiniz)
Umudum:begümün bunu yaptığına inanamıyorum(bu numaraya mesaj gönderemezsiniz)
Umudum:ben böyle işi...(bu numaraya mesaj gönderemezsiniz)
Begümgümüşş: biliyorum çok güzelim.
500 beğeni 110 yorum
_miraçulusoy:whatsAppa gel
Begümgümüşş:@_miraçulusoy tamam aşkımm geldim.
_1umutsuz:git bakalım şıllık seni ancaa gidersinnnn.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim : Umutsuz (yarı texting) TAMAMLANDI
ChickLit0546... :(22.22): söylesene çok mu zor gözlerini açıp etrafa bakmak? 0546..:(22.23): çok mu zor beni görmek? 0546...:(22.23): sana olan aşkımı anlaman bu kadar mı zor... 0546..:(22.24): Bir sevgilin varken bunları yazmaktan utanıyorum ama senin hep...