19.Bölüm

1.2K 54 0
                                    

♡♡





Sonunda okul çıkışı gelmişti. Derin bi nefes aldım.

Sınavlar bitmişti ve hocalar derslere abanmaya başlamıştı. Olmayan beynimde sulanmaya başlamıştı.

Uyuşan bedenimi sıradan kaldırdım. Çocuklarla beraber çıkarken çantamı Edaya vermiştim ve üzerime kalın hırkamı giymeye çalışıyodum.

Okuldan çıktığımızda köşede bekleyen Deniz ve Umutu gördüm.

Umut mu si*tirr ne işi vardı ki.

Çantamı Edadan alıp tek koluma taktım.

Deniz bize doğru yürümeye başlayınca Laçinin heyecandan elleri titremeye başlamıştı .

Yanımıza gelip bana baktığında çocuklara döndüm

'Bizim azcık işimiz var siz gidin aşklarım "

Laçin üzülmüştü ah hadi ama denizin benden hoşlanacak hali yoktuya ona göz kırpıp arkamı dönüp yürümeye başladım.

"Umutta bizle yürüyecek yani gelmeyecek ama kahve yolunun üstündeydi diye geleyim dedi sorun olur mu?"

"Ah yok sorun değil"

Beraber yürümeye başlamıştık. Ah biz şuan umutla beraber yan yana yürüyoduk  sanırım kalbim duracaktı.

Ona dönüp"geçen sınav için teşekkürker sanırım ilk defa geçeceğim" tebessüm ettiğimde.

Bikaç saniye yüzüme baktı " ne demek bende teşekkür ederim sınavdan 97 almışım"

" yaa sevindim" sesim heyecanlı çıkmıştı lanet olsunm.

Sonra yine sessizleştik. Kafenin önüne gelince Denizle Umut erkek tokalaşmalı sarılma yapıp ayrıldılar.  Ben bi kızlar ayrılınca sarılıarak ayrılıyo sanıyodum.

Umut bana baş selamı verince bende yüzümde garip bi ifadeyle selam vermiştim.

Denizle kahveye girdiğimizde o sade bende orta şekerli birer kahve siparişi vermiştik.

Boğazımı temizledim ve konuya giriş yaptım.

"Öncelikle bu konuştuklarımızın aramızda kalacağına yemin etmeni istiyorum çünkü çok özel şeyler"

"Yemin ederim aramızda artık anlat Laçin niye bana gelemiyo biz niye olamıyoruz "

"Aslında benim yüzümden"

"Anlamadım"

Derin bi nefes aldım. " Ben 6 yıldır birine aşığım"
Devam et der gibi kafasını salladı

"O kişi Umut yani şey Miraç yakın arkadaşın olan"

Duygularınu asla belli etmeyen denizin gözlerinden fazla miktar şaşınlık geçmişti.

"Hep uzaktan sevdim. Laçinde seninle olmadı çünkü siz olursanız Miraçla sıksık yüz yüze gelecektik"

"Çok kez sorun olmayacağını söylesemde beni dinlemedi"

"Laçin seni seviyo deniz"

"Benim yüzümden şimdiye kadar ayrı kalmış sayılırsınız ama daha fazla göz yumamazdın. Benim Miraçla yan yana olmaya alışmam lazım bu gün sizle yürürken bile heyecandan yere yapışacaktım"

"Hatta bak instada her postuna yapan denizingüzel gözleri kullanıcı adlı hesap laçinin hesabı. Bana bile söylemedi üzülürüm diye ama geçen telefonunu karıştırırken gördüm.  Dmde sana yavşayanlara ayar veriyo"


Anonim : Umutsuz (yarı texting) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin