22.Bölüm

1.1K 58 1
                                    

♡♡





Umuttan devam


Anonim: düşmüşsün dedinya hani parkta. Biliyomusun bu ilk düşüşüm değil ama diğerlerinden daha çok acıdı canım (21.14)

Anonim: ellerin yaralı dedin, ellerim yaralı ama en çok kalbim (21.14)

Anonim: üzülme sakın üzülmezsin biliyorum ama sana değil sitemim sadece kendime böyle olacağından adım gibi eminken sana gelen yazan çabalayan bendim(21.15)

Anonim:sana söz umut seni sevmemek için elimden geleni yapacağım. Seni özlememek için, sana söylemediğim içimde başlattığım  aşkımı içimde bitirmek için sana söz veriyorum (21.15)

Anonim: iyi geceler miraç(21.16)



Attığı mesajlardan sonra içime bi ağırlık çökmüştü .

O an aklıma bi şarkı geldi.

Adımlaa seslendi nasıl ağrıma gitti. Tam o hesap olmuştu.

Kaç aydır bana ilk defa miraç demişti.  Benim bunu umursamamam lazımken niye böyle tuhaf hissediyordum ki.

Oysa ona bana umut dememesini söylerdim.

Alışmıştım ona bunu inkar edemezdim ama daha fazlası, sahi var mıydı daha fazlası..

Üzerime sinen kokusu..

Papatya gibi kokuyordu. Ona sarılırken etkilenmemem lazımdı kahretsin.

Salak kız bide elleriyle dizlerini yaralamıştı. Elleri de bembeyaz ve güzeldi. Eminim kendi de güzeldi.

Peki niye ben?

Karşılık beklemeden beni seven nadir insanlardandı.
Ben onun aksine onu hep kırmıştım. Bana ailemden daha fazla sevgi göstermişti.

Çorbalar pastalar hele en son çizdiği resim, masama bıraktığı simit çay veya çikolatalar.  

Ama böyle olmak zorundaydı. 

Bir süre ondam uzak kalmak zorundaydım.

Bunu kendim için ve onun için yapmalıydım.








Diladan devam.

Akşam üzeri bizimkiler gelmişti. Eda Laçin Doruk . Hayatımda sahip olduğum en değerlilerim. Bana zorla Aykur Elmas vinelerini izlettirip güldürmeye çalışmışlardı biliyolardı ki gülmesem olmazdı ve başarmışlardı.

Aykut Elmasa , Halile gülmesem taş kesilirdim.

Doruk ve Eda beraber giderken Laçin bizde kalmak istemişti.

Ona tüm olayları anlatmıştım ve oturup benim yerime ağlamıştı.

Oda anlattı. Denizle sonunda sevgili olmuşlardı.

Onlar adına çok sevinmiştim. Lise hayatları boyunca aralarındaki çekimi okulda farketmeyen bi kul kalmamıştı. Laçine çıkma teklifi edenleri Denizin tehdit ettiğini bile duymuştuk. Eh tabi bizde Laçinle arada Umut ve Denize  yanaşan kızları tuvalette sıkıştırdığımız için sorun yoktu.

Aklım dağılsın diye denizle gezdikleri yerleri heyecanla anlatan laçini dinlemiştim.

Beraber bi dram filmi açtık. Gülünecek yerlerde bile ağladığımız doğrudur. Filmden sonra birbirimize sıkı sıkı sarılarak uyumaya çalıştık. Laçinin eli direk saçınla uğraşırken yarın okulda Umutla karşılaşacağım düşüncesini kenara bırakarak yorgun bedenimi uykuya teslim ettim.






Anonim : Umutsuz (yarı texting) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin