31.Bölüm

1.1K 51 0
                                    

♡♡




Gün boyu Umutla gezmiştik beraber çiğköfte yemeye bile gitmiştik.

Gün sonu akşam 8 gibi beni evin önüne bıraktığında hüzünle ona baktım. 
Ben yıllarca onsuz nası yaşamıştım anlayamadım. O olmadan uyumak bile zor gelecekti artık emindim.

Bana sarıldığında hızla ellerimi beline doladım.

Güzel kokusunu içime çekerken bu kokunun hep bana özel kalması için dua ettim.

Benden ayrılıp anlımı öptüğünde gözlerimi yumdum biraz hızlıydık ama birbirimize çok geç kaldığımızdandı bu telaşımız.

O arkamdan bakarken ondan ayrılmak ne ladar zor olsada yavaş yavaş eve girmiştim.

Kapıyı kapatmadan ona el sallayıp eve girdim.

Salondan koşa koşa gelen  Eda ve Laçinin üzerine atladım.


Mutluydum.. çok mutluydum.

Onlarda bunu anlamıştı.

Hızla odaya çıktığımızda yerimde zıplaya zıplaya olanları anlattım. Hep beraber halay çekmeye başlamıştık.

Şarkısız bi şekilde üçümüzün ağzından farklı şarkılar çıkarken dakikalarca halay saçma sapan danslar etmiştik...



En son onun doğum gününü sesli olarak kutlamadığım, pastaa bile kesmemiştik bunu hatırlatıp kızlara dedim.

Kızların mütiş fikrine göre onlar gece evlere dağılırken ben gidip kurlayacaktım ama pastamız yoktu ve bu saatte açık pastene bulunamazdı.


Kolları sıvayıp mutfağa girmiştik. Eda 3 katlı kek yapmış. Ben ara kremasını yapıp sürmüştüm.

Hep beraberde pastayı süslediğimizde çok güzel olmuştu.

Hatta hayatımda yaptığım tüm pastalardan daha güzel bi pasta yapmıştık..


Mutfak dolabından 5,6 tane de mum poşete atmıştım.

Dolaptan açılmamış şeftalili meyve suyu, 2 plastik bardak ve 2 plastik tabakda elime almıştım.

Pastanın bozulmamasına özen göstererek hazırlanıp evden çıktık. Edanın evlerinin önümden geçerken o ayrılmıştı.

Umutun evinin önüne gelince de laçin ayrılmıştı. Tek gitmesini iatemesemde bikaç dakikalık yoldu diye sorun etmemiştim.

Umutu arayıp telefonu kulağıma tuttum.

"Efendim,yoksa beni mi özledinnn" konuşmasına gülüp

"Evet hatta kapının önündeyim çık gel dondum" cevap vermesini beklemeden kapatmıştım.


Mumları hızla yakıp kapının önünde beklemeye başladım.

Kapı açılınca "süprizzz" diye bağırdım.

Bi an şaşırsa da sonra toplanmıştı.


Mumlara üflerken "dilek tut dilekk"

"Salla zaten bu gün benim oldun" onun sözüyle erimiş bitmiştim.

Kapıyı kaparmıştı ve ilerideki kamelyalara gitmiştik.

"Pastayı biz kızlarla yaptık"

"Çok güzel gözüküyo"


Ona tebessüm edip meyve auyu koydum. Önümdeki bıçağı uzattım ve o kesmeye başladı. O pastayı keserken bende onu kesmiştim.

..


Beraber pasta yemiş ve sohbet etmiştik. Saat 23.38 olunca çok geç kaldığımı farkedip ayaklanmıştım . O da benimle kalkıp beni eve bırakmıştı.

Tam kesin ilişkimiz olmasada temel atmıştık.

Eve girdiğimde parmaklarımın üzerinde koşarak odama girdim. Umutun kokusu sinmiş üzerimi değiştim.

Saat .11.55 ken romantikliğimi kesmeyip

Dila: sana ilk defa kendi numaramdan yazdım. Eminim bu gün çok

doğum günü mesajı aldın bilirim okulun kızları dakikaları sayardı.
Ama ben ilk atmak için çabalamadım. Ben son olmak istedim. İlkleri unutturan ve daimi seninle olan bi son. Ben senin sonun olmak isterim. İnşallah tüm doğum günlerinde yanında olacağım seni seviyorum iyi ki doğdun(23.59)

Attığım mesajla üzerimi değişmeye yataktan kalktım.

Kızları arayıp konferansla her şeyi anlattım.

Onlar benim yerime sevinirken benim yorgun gözlerim kendini uykuya teslim etmişti.




Onlar benim yerime sevinirken benim yorgun gözlerim kendini uykuya teslim etmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


_1umutsuz:biz yaptık evet biz

0 beğeni 0 yorum.



Laçindemirr:siyah beyaz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Laçindemirr:siyah beyaz.

298 beğeni 20 yorum.

Denizzkorkmazz:sen siyah beyaz resimlerde en güzel detaysın♡

Dilatürkoglu:enişteme katılıyorum

Edaerdem:Dila ve enişteme katılıyorum

Yakışıklıdoruk: Kayınçoma diloşa ve edoşa katılıyorum fakat benimde siyah beyaz resimlerim güzeldir..

















Anonim : Umutsuz (yarı texting) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin