♡♡
Öğle arası telefonum titreyince kafamı yediğim tosttan kaldırıp hızla telefonumu açtım
Wattsaptan 1 yeni mesaj
Umudum: üzerimdeki hırkayı begüme sordum ama onun değilmiş senin olmadığını söyle lütfen (12.25)
0546... tamam ben benim olmadığını söylüyorum hazır mısın(12.25)
0546... benim değil(12.25)
0546.. ve begüm senin boş derslerde orada uyuduğunu bilmiyo ,sen denize bile söylememiştin gelir rahatsız eder diye o kız nerden bilecek!(12.26)
Umudum:tamam uzatma böyle şeyler yaparak beni sevgine inandıramazsın.(12.28)
0546.. nasıl inandırabilirim lütfen söyle(12.28)
Umudum:inandıramazsın hemde hiç hırkanıda çöpe atacaktım ama lazım olur diye konteynırın yanına koydum alırsan al.(12.30)
0546.. alırım,sonuçta üzerine kokun sinmiş niye almiyim demii. Şaka şaka hırka demek para demek onu anneme beleşe aldırdım diye alcam senle alakası yok.(12.31)
Telefonu kapayıp hızla tostumu yedim.
"Gençlerr bahçede konterynırın yanında hırkam var belkide beni bulmak için bilerek koydu gizli görev gidip hırkanmı kurtarmaktır. Gazamız mübarek olsun yiğitlerim"
Hepimiz yedikten sonra okulun bahçesine çıkmıştık.
Miraç çöpe uzak bi yerde oturuyodu. Bi kör nokta vardı.
Dikkat çekmemek için okulun çevresinde bikaç tur attıktan sonra çöpün yanından geçerken hızla eğilip hırkayı aldım.
Laçin hızla hırkayı çantasına attı.
Bikaç tur daha attıktan sonra dikkat çekmediğimizden emin olup okula girdik.
Sınıfa girer girmez çantadan hırkayı çıkarıp yüzümü hırkaya gömdüm.
Üzerinde sadece 1 saat kalmıştı ama kokusu sinmişti.
Bunuda diğer hırkaların yanına ekleyecektim.
Evet evet her onların beden dersinden sonra spor salonunu kontrol ederdim.
Eğer unuttuysa hırka veya tişörtünü ben alırdım.
O çalışanlar attı sanırdı ama onlar benim dolabımda güvendelerdi.Umudum:Almışsın hırkanı(13.15)
0546... Niye almayayım ki(13.15)
Umudum: ne zaman aldın.(13.15)
0546..:sen bankta begümle fingirdeşirken aldım.(13.16)
Umudum:gözümün önündeydin ama aynı göremedim öyle mi.(13.16)
0546..: ben senin hep gözünün önündeydim ama sen inatla hiç görmedin ...(13.17)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim : Umutsuz (yarı texting) TAMAMLANDI
ChickLit0546... :(22.22): söylesene çok mu zor gözlerini açıp etrafa bakmak? 0546..:(22.23): çok mu zor beni görmek? 0546...:(22.23): sana olan aşkımı anlaman bu kadar mı zor... 0546..:(22.24): Bir sevgilin varken bunları yazmaktan utanıyorum ama senin hep...