♡♡
Alarmın çalmasıyla oflamaya başladım. Niye alarma en sevdiğim şarkıyı koymuştum ki şarkıya ettiğim küfürlerin haddi hesabı yoktu.
Alarmı kapatmaya çalışırken ertelemiştim. Oflayarak üzerimdeki yorganımı kafama kadar çektim.
Aradan geçen 1 dakikanın ardından boğularak yorganı ayaklatımla tekmelemeye başladım .
Telefonu alıp wattsapa girdim
Anonim: Günaydın Umudum♡(07.20)
Hızla yataktan kalktım. Dolabımdan okul kıyafetlerimi almıştım. Okul swetinin üzerine toz pembe swetime geçirdim.
Alarmım tekrar çalınca kapamıştım şükür..
Yatağımı topladıktan sonra telefonumu masanın üzerinden aldım.
Merdivenlerden seke seke inip mutfağa girdiğimde herkes kahvaltı ediyodu.
Annemin yaptıpı sucuklu yumurtadan koca bi ekmek parçasıyla alınca kardeşim Mehmet Akif "oha abla bitirseydin" ona dil çıkarıp kafasına bi şaplak attım ve o an annemin delici bakışlarıyla karşılaştım.
Akif evin en küçüğü olduğu için asla ona vurmamıza kızmamıza izin vermezdi. Alperen beni döverken neredeydi acep anam.
Dışarıdan gelen korna sesiyle telefonumu çantama atıp evden çıktım.
Yolda ilerlemeye çalışırken ayağıma yarım botlarımı geçirdim . Aralık gelmiş geçerken hala kar yağmamasına biraz sitemliydim.
Keşke kar yağdığında umutla el ele olabilseydik.
Servise binip tanıdık tanımadık herkese günaydın dedim. Bazıları insan gibi gülerken bazıları boş boş bakıp önüne dönmüştü pis şırfıntılar nolcak.
Öndeki koltuğuma oturdum ve sela okumaya başladım. Az sonra Laçin beni öldürebilirdi.
Servis ilk defa okula gitmesin istiyodum. Umarım bahçede rezil olmazdık .
Servis durunca herkesin inmesini bekledim.
Yavaş yavaş inerken etrafı gözlüyodum. Bi bankta bizim sınıftakiler diğerinde umut deniz ve en önemlisi okulun kapısının önünde Laçin vardı.
Derin nefes alıp ilerlemeye başladım. Beni gören laçine şirin şirin sırıtmaya çalışırken koşarak gelip kucağıma atlamıştı.
Bacaklarından onu tutatken "ay çenn beni mi öşledin laçiiii" tatlı çıkarmaya çıkardığım sesimi duyan bikaç kişi biza bakmıştı rezillikkkkk
"Senden nasıl intikam alsam diye düşündün ama bulamadım bende kucağında düşüneyim dedim" derin bi nefes aldım çok rezil olmamıştık evet.
Zil çalınca laçinle kol kola sınıfa giderken ona denizle olan konuşmalarımızı anlatmıştım.
Umutu Denize anlatmama şaşırmış biraz kızmış biraz da deniz onunla konuşacak diye utanmıştı.
Sınıfa girdiğimizde ön sıralardan betül "matematikçiyi gören var mı" diye sormuştu
Tam geldi arabasını gördüm sözünü beklerken ön sıralardan murat "izin almış hastaymış" dedi
Okul tarihinde bi ilk olmuştu sevinç çığlığı atarken murata öpücük atmıştım o kadar mutluydum. Bizim çocuklarla bahçeye çıkarken wattsapa girdim ve Umutun görüldü attığını gördüm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim : Umutsuz (yarı texting) TAMAMLANDI
ChickLit0546... :(22.22): söylesene çok mu zor gözlerini açıp etrafa bakmak? 0546..:(22.23): çok mu zor beni görmek? 0546...:(22.23): sana olan aşkımı anlaman bu kadar mı zor... 0546..:(22.24): Bir sevgilin varken bunları yazmaktan utanıyorum ama senin hep...