28.Bölüm

1.1K 52 3
                                    

♡♡


Anonim:anlamadın aşık mı oldun (21.24)

Umudum:hayır bi insan iki ayrı kişiye bir şeyler hissedebilir mi anonim?(21.24)

Anonim:anlat bana her şeyi kime ne hissettiğini,yanında olurum ben yine(21.25)

Umudum: tanıyosundur muhtemelen Dila vardı, çocukluk aşkımdı benim, arkadaşlarımdan biri ona aşık olduğu için onun beni sevmesine karşılık veremedim. Şimdi yıllar geçti ama o geçmedi. O beni unuttu,mutlu ama bilmiyorum belkide içimde kaldı tüm duygular, hep saklamaya çalıştım ama bu sıra çok yakınız. Bana bu gün atkısını verdi. Beni düşünüyo(21.28)

Anonim: peki ikinci kişi kim?(21.28)

Korkarak yazdığım mesajla içimdeki kelebeklerin seslerinin susmasını bekledim. Benden mi hoşlanıyodu benden diladan.

Umudum: hoşlantımı bilmiyorum ama sen..Hayatıma girdin aylar oldu. Kimsenin beni sevmediği gibi sevdin,benim için binlerce şey yaptın sana alıştım ama ne hissediyorum bilmiyorum. (21.30)

Umudum:beni sevenlemi yoksa sevdiğimle mi mutlu olurum bilmiyorum(21.30)

Umudum:sana bunu söylemem ne kadar doğeu bilmiyorum ama sanırım dilayı seviyorum ve sana da alıştım ama onla olsam mutlu olurum.  Üzülme olur mu ben eminim karşına senin gibi biri çıkar (21.31)

Ne üzülmesi diye geçirdim içimden iki kişinin arasında kalmıştı ve ikiside bendim.

Şuan kalkıp halay çekebilirdim. Hatta kalktım açtığım halayl saçma danslar halaylar çekmeye başladım.

Böğrüme giren sancıyla kahkaha atarak kendimi yatağa attım.

Umdum:üzüldün demi biliyodum üzdüm seni özür dilerim anonim istersen benimle daha konuşma ama sana değer verdiğimi bil(21.40)

Anonim: yani bu elbette olacaktı ve hayır belki eskisi kadar konuşmasakta yine yanında olacağım,sadece düşünmem için zamana ihtiyaç var sanırım(21.41)

Anonim: İyi geceler tüm umutsuzluğuma rağmen Umut olanım. İyi geceler..(21.41)

Umudum: iyi geceler anonim(21.42)

Ona görüldü atıp hızla bizimkileri aradım. Konferans yapıp her şeyü heyecanla anlatırken hep beraber kahkahalarla sevinmiştik.


Benim derdimi derteri bilir mutluluğumu mutlulukları sayarlardı.

Yarın bize gelmeleri için sözleşip telefonu kapattım. Tam 1 saat konuşmuştuk.  İlk defa dakikalarım işe yaramıştı.

Direk yarın Umutun karşısına çıkmak istesemde zaten 3 hafta kalmıştı. Doğum gününe.

Aklıma gelen fikirle koşarak annemden şiş ve siyah ip almıştım. Doğum günü için ona başka şeyler de yapacak olsam da atkı ve bere örebilirdim.

2 saat boyunca atkı örmüştüm. Biraz ilerlemiştim ama sızlayan gözlerimle daha fazla dayanamadım.

Elimdekileri kalkıp dolabımın içine koydum ve yıllar sonra en en içten mutlu geçen gecemle uykuya daldım..


♡♡

Yine sabah olmuştu..

Okuldan içeri girdiğimde esnedim. Erken uyusam da uykum vardı geç uyusamda. Ama sınavda vardı.

2 hafta boyunca uyumamam gerekiyodu okulda. Zaten aylarca uyır sınav yaklaşınca hallederdik genelde biz.

Sınıfa girdiğimde bazıları ders çalışırken bazıları kalolifer kenarında dedikodu yapıyodu. Bizimkilerin yanına gittim.

Anonim : Umutsuz (yarı texting) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin