♡♡
Aynadan üzerimdeki kıyafetlere baktım toz bembe bir kazak altına gri bir dar paça giymiştim.
Saçlarımı özenle düzleştirmiş ve çok sade bir makyaj yapmıştım.
Askıdan Siyah kalçamın altında biten montumu giydim. Cebime sıkıştırdığım param ve telefonumla odadan çıktım.
Anneme çocuklarla oturacağız diyince homurdansa da bir şey dememişti.
Kapı çalınca Laçinle Doruğun geldiğini anlamıştım.
Ayakkabılıktan siyah botlarımı da giydiğimde aklıma gelen şeyle hızla botları çıkarıp odama koştum. Umutun eldivenlerini ve kendi siyah eldivenle atkımı alıp yine koşarak geri döndüm.
Nihayet evden çıkınca Doruk kafama şaplak atmış Laçinde kafamı öpmüştü. Sulu sulu laçinin yanağını öpünce bu seferde ondan bi şaplak yemiştim. Sonra bu kız niye beyinsiz...
Adamda beyin bırakmamışlardı.
Kolkola sallanarak yürümeye başlamıştık.Biz üçümüz sıklıkla gittiğimiz kafeye girdiğimizde en arkada kenarda oturan Deniz ve Umutun yanına gittik.
Karşıda Deniz ve Umut yan yana otururken Laçin denizin yanına kurulmuştu.
Doruk kalçasıyla beni itince mecburen Umutun karşısına oturmuştum.
Keşke her mecburiyet böyle güzel olsaydı....
Deniz üzerindeki montu çıkarıp asmıştı. Umut montsuz gelmişti.Hasta olacaktı ..
Bizde montları çıkarıp asınca derin bi nefes aldım.
Dağılan saçlarımı düzeltip masadaki sohbete daldım.Konu eskilerden açılmıştı sonrada Laçin ve Denizden ve en sonda ingilizce hocasının fiziğinden. Sahi konumuzla ingilizce hocasının ne alakası vardı.
"Harbi iyi"diye Umutta konuşunca sinirlenmiştim
"Neyi iyi bikere boyu kısa birazda balık etli en önemlisi evli" ani çıkışmama Umut anlam veremesede masadaki herkes anlamıştı.
Ah be dila insan bu kadar da belli etmez.
Alttan ayağıma yediğim tekmeyle inledim.
"Ne oldu bişey mi oldu" Umutun sorusuyla
"Yok ayağımı çarptımda pardon"
Yanımda oturan doruğun bacağına alttan cimcik attım.
Bana ters ters bakarken omuz silktim. O sırada bize ters ters bakan umudumu gördüm.
Siparişleri almak için gelen Aliye selam verdik
Her geldipimizde bizle ilgilenir sohbet ederdi,hatta baya ilgilenirdi.
"Hoşgeldiniz ne alırsınız" kibarca sorunca.
Herkes sipariş vermeye başlamıştı sıra bana gelirken ağzımı açmadan ali"tahmim edeyim limonlu pasta ve sıcak çikolata" ona kocaman sırıttım. Buranın limonlu pastaları efsaneydi.Umut öksürünce ona baktım. Yüzümdeki sırıtmayı silip "doğru tahmin şımartıyosun beni"diye dalga geçtim.
Alide "seni değilde kimi şımartıcam" diyince laçin ooo lamaya başlamıştı. Tam tribün çocuğuyduk.
Laçine ergen liseli triplerinden çıkması için bakışlar attığımda bana kaş gözle umutu işaret etti.
Sağ elini masanın üzerine yumruk yapmış sinirle Aliye bakarken gerilerek "sağol ali"dediğimde o siparişleri getirmeye gitmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim : Umutsuz (yarı texting) TAMAMLANDI
ChickLit0546... :(22.22): söylesene çok mu zor gözlerini açıp etrafa bakmak? 0546..:(22.23): çok mu zor beni görmek? 0546...:(22.23): sana olan aşkımı anlaman bu kadar mı zor... 0546..:(22.24): Bir sevgilin varken bunları yazmaktan utanıyorum ama senin hep...