♡♡
Denizle Laçin okul çıkışında beraber yürümeye başlamışlardı. Biz çocuklarla beraber yürürken içimde bir sıkıntı olmuştu.
Umut öğleden sonra okula gelmemişti.Canımın sıkıntısı geçmek bilmemişti. Böyle hissedince hep bi bokluk çıkıyoduda neyse.
Dorukla beraber yürürken bana yine aşık olduğu kızlardan birini anlatıyodu..
Onu dinliyormuş gibi yapsamda aklım farklı yerdeydi.
"Canın mı sıkkın yine kuşum" kolunu omzuma atarak beni kendine çekmişti.
Kafamı sallayıp yaslandığım omzuna iyice gömüldüm.
"İçimde yine bi şey var bilmiyorum,biliyosun ne olsa bi bokluk çıkıyo doru korkuyorum" sesim kısık ve fazlaca mutsuz çıkmıştı.
"Olmaz bişe kuşum inşallah ne olabilir ki"
"Bilmiyorum ya doru"
Omuz omuza beni eve bırakmıştı ve bi daha evine dönmek için yola çıkmıştı.
Eve girdiğimde mutfaktan gelen yemek kokuları bile beni mutlu etmeye yetmemişti.
Odaya çıkıp üzerime siyah tayt üzerine bol siyah bir tişört geçirmiştim.
Açık olan saçlarımı ensemde topuz yaptım. Mutsuz olsamda yemek yemem gerekti öyle değil mi?
Elime telefonu alıp mutfağa girdim.
Anneme masayı kurmasında yardım etmiştim.
Ailecek yemek yedikten sonra telefonuma gelen bildirimle telefonu heyecanla açmıştım. Belki umut yazmıştır diyeydi bu heyecanım.
Laçinden gelen mesaja kaşlarımı çatarak baktım.
Laçin: üzülme dila biliyorum şuan iyi değilsin ama iyi ol hem o seni haketmiyo biliyosun.
Bişe anlamazken hızla instagrama girdim. Görünürde bi şey yokken aklıma umutun hesabı geldi.
Son gönderisine bakınca gözlerimin dolmasına engel olamamıştım. Begümle fotoğraf atmıştı. Altına bi kalp.
Telefonu hızla kapayıp tezgahın üzerine koydum. Aldığım bi bardak su çok iyi gelmişti zaten ben bu kadar hayale sadece bi bardak soğuk su içerdim.
Elimeki bardağı sıkarak kırma isteğimi bi kenara bıraktım. Annemin garip bakışlarıyla koşarak odaya girdim.
Kapattığım kapının arkasına yavaşça çökerken tutmakta zorlandığım hıçkırıklarımı serbest bırakmıştım.
Böyle acı çekeceğimi bilseydim böyle çok sever miydim?
Böyle canımın yanacağınu bilsem onunla olmak ister miydim?
Titreyen ellerimle gözyaşlarımı silip telefonumu açtım
Laçin: dila endişeleniyorum geleyim mi size
Onun mesajına bakmadan umutun profiline girdim.
Anonim: Allahaşkına söyleseydin bana(19.27)
Anonim:deseydin bana (19.28)
Anonim: barışıcam deseydin(19.28)
Anonim:sevemem deseydin(19.28)
Anonim:yemin ederim anlardım bak(19.28)
Anonim:içimde salak salak umut beslemezdim(19.29)
Anonim:o kadar çok insan varki etrafımda(19.29)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Anonim : Umutsuz (yarı texting) TAMAMLANDI
ChickLit0546... :(22.22): söylesene çok mu zor gözlerini açıp etrafa bakmak? 0546..:(22.23): çok mu zor beni görmek? 0546...:(22.23): sana olan aşkımı anlaman bu kadar mı zor... 0546..:(22.24): Bir sevgilin varken bunları yazmaktan utanıyorum ama senin hep...