18.Bölüm

1.3K 59 0
                                    

♡♡




Eve geldiğimde pastadan iki dilim bi tabağa koydum. Yanına bi bardak kola koyup odama çıktım.

Umut bu gün bana yardım etmese sanırım şuan yatağımda ağlıyo olurdum ama ben bu gün onun için yine bir şey yapacaktım.

Çalışma masama geçtim ve elimdeki tepsiyi bıraktım.

Pastamı terken çizim kalemlerimi ve kağıdımı çıkarmıştım.

Bitirdiğim kolamı ve pasta tabağını tepsiyle koşar adım mutfağa bıraktım ve aynı hızla odama çıktım.

Telefonum titrediğinde gelen mesaja baktım.

Umudum: böyle çorbalar pastalar gönderip sana düşeceğimi düşünüyosan haklısın (20.48)

Anonim: sen bans düştünmğ ayş doğrmu duydum brn (20.48)

Umudum: böyle güzel bi mesajda böyle hatalar yaptığın için sana düşmüş bedenim kalktı sağol (20.50)

Anonim: daha seni çok şımartıcam yakışıklımm.(20.50)

Bikaç dakika beklememe rağmen yazmayınca telefonumdan klasik müzik klasörünü açmıştım.

Saat 9 ken çizeceğim aklımdaki resime başlamıştım.

Sarılan iki çift çizmiştim kızın yüzü gözükmüyordu ama erkeğin yüzüne umudumu çizmiştim. Kızın saçlarını kendime benzetmeye çalıştım.

Sıra detaylara geldiğinde yaklaşık 2 saat uğraşmıştım.

Saat tam 00.00 ken hızla mesajlara girdim.

Anonim: iyi geceler tatlı rüyalar umudum(00.00)

Anonim:00.00♡(00.00)

Yaptığım resime baktığımda kendimle gurur duymuştum.

Sesim güzeldi ,resim çizebiliyordum, kitap okumayı seviyodum umutta bi zahmet beni sevsindi.

Yaptığım resimi nereye koyacağımu düşünürken aklıma gelen fikirle hızla odamdan çıktım.

Salına sessizce yürümeye başladım. Evdeki tüm ahali uyumuştu. Salondan televizyon sehpasının alt dolabından annemin babamla kendi evlilik resimlerini koymak için aldığı siyah zarif çerçeveyi gizlice alıp aynı sessizlikte odama çıktım.

Kendimi gizli ajan gibi hissetmiştim . Çok havalıydı.

Masamın üzerindeki resmin alt kısmına imzamı  attım. Arkasına

Seni yıllardır sevdim ve yıllar sonrada sadece seni seveceğim. Sevdicekin Asel.. ♡

Yanına da küçük bi kalp çizmiştim.

Çerçeveye resimi karıştırmamaya özen göstererek yerleştirdim.

Çok güzel olmuştu bee.

Dolabımdan süslü bi poşet çıkarıp  çerçeveyi yerleştirdim.

Yarınki dersin kitaplarını da çantama koyruğumda çerçeveyi yavaşça çantama koydum. Yarın okula erken gitmeliydim ve masasına koymalıydım.

Yatağıma girip ayağımdaki pandif ve çorapları çıkardım.

Sarılmadan uyuyamadığım için arkadaşım hediye ettiği krem rengi yumuşacık ayıcığıma sarıldım ve umutlu hayaller kurmaya başladım..






...♡

Enerjik bi şekilde güne başlamıştım.  06.30 da kalkıp bi değişiklik yapmıştım. Her nekadar  kalkmamak istesemde umut için değerdi.

Anonim : Umutsuz (yarı texting) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin