13.Bölüm

1.4K 59 0
                                    

♡♡

Umudum: engel kalkmış (19.00)

Anonim:doğru söyle demi telefonun başında beni bekliyodun.(19.01)

Umudum:yo(19.01)

Anonim:bekliyomuş gibi yapsan ölmezsin. (19.01)

Umudum: ya anonim kaç gündür saatleri saydım gelmen için telefonun başında çaresiz bekledim niye gelemedin.(19.02)

Anonim: ayy biliyodum.(19.03)

Umudum: neyi(19.03)

Anonim:seninde bana aşık olduğunu tabikide (19.05)

Umudum: he he tamam (19.05)

Anonim: bunu bir kabulleniş olarak anlıyor ve seni nikah masamıza davet ediyorum. (19.06)

Umudum: sen konuşmayalı iyice sıyırmışsın(19.06)

Anonim:senin yüzünden(19.07)

Umudum: ben ne yaptım sen salaksan(19.07)

Anonim: sen mi ,bana baktın hiç güzel olmayan sıradan göslerime çok güzel dedin inandım. Sevdim. Bilemedim böyle canım yanacak. Ama sen çok şey yaptın. Aşık ettin beni kendine be zalım (19.08)

Görüldü.

Görüldü atmasına gülerek hızla yerimden  kalktım.  Günler üstüne içim ilk defa rahatlamıştı.

Mutfağa girip yemek hazırlayan annemin yanağından öpüp masayı kurmaya yardım ettim

"Kız aso sen hayırdırr"

"Ne var annecimm"
"Beni tedirgin ediyosun asel sen masayı kurmak toplamaktan kaçarsın hayırdır aşık mı oldun ama doğru zaten aşıktın ama uzaktan" o sinsi sinsi gülerken.

"O çocuk senin damadın olacak"

"Ala ala benim paspal kızımı mı alacak,yarın bi temizlik yapda göreyim seni alır mı"

Bana zorla temizliği yıkmak isteyen anneme"yoo o beni böyle sever"diyip masadaki yerime oturdum.

Annem ve babaö bana arada asel derlerdi . Kimliğimde vardı ama çoğu kişi bilmez bilenler dilayı kullanırdı.

Abim ve kardeşim de gelmişti.

Hep beraber mutlu mutlu yemek yemiştik.

Masayı toplamaya da anneme yardım ettiğimde bana uzaylı görmüş gibi bakmıştı.

E tabi alışık değildi. En sevmediğim işi kendi isteğimle yapmama ama toplayayım diye bozuntuya vermemişti.

Odama çıktım. Yapılacak birsürü ödev vardı.

Hızla gruba yazdım.

Dilanın haramileri

Dilaa:aşklarım ballarım canlarım ..(18.30)

Eda:tamam bekle yaptıklarımı atayım(18.30)

Dila:aşkolsun eda niye öyle dedin belki ödev istemiycem ama istiyorum evet(18.32)

Doruk:bi kere de şaşırt be dila.(18.33)

Dila:sanki eda atınca laçinle sen koşa koşa yapmayacakmış gibi konuşma sizler içinde istedim.(18.34)

Laçin:beyler karı haklı..(18.34)

Edanın attığı ödevleri hızla kitaplara geçirdim.

Ödevde bittiğine göre rahat rahat yatabilirdim.

Yatağıma geçip telefondan bir şarkı açtım.

Şarkılara aşıktım ben ah bide umuta.

Hızla telefonu çıkarıp

Anonim: iyi geceler çocuklarımın babası,evimin direği,canımın içi.(23.00)

Umudum: iyi geceler anonim..(23.15)

Anonim: artık gecem iyi, yıllar sonra geceler iyi♡(23.15)

Çalan şarkıyla hayallere dalmıştım bile

Çalan şarkıyla hayallere dalmıştım bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Edaerdemm: mutluyum evet.

137 beğeni 10 yorum.

Yakışıklıdoruk:ders çalış

Laçindemirr:dersçalış

Dilatürkoglu:ders çalış

Anonim : Umutsuz (yarı texting) TAMAMLANDIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin