"My hero, why? Is daddy hurt you again?" Soal wanita itu sambil meneliti lebam di belakang kanak kanak itu. Hunter mengangguk kecil.
"It's hurt, mammina." Cebik Hunter bersama air mata yang bertakung. Mata wanita itu turut berkaca namun pantas dia mengelapnya.
"This is just a bit, my hero. Don't worry you are a strong boy, right?" Soal wanita itu sambil mencuit hidung Hunter. Hunter mengangguk laju. AlQuran disimpan lalu wanita itu mengambil ubat untuk disapu pada lebam di belakang Hunter.
Giovanni melangkah masuk lalu melihat dua beranak itu sebelum matanya memandang AlQuran di atas meja. Bibirnya menyinis dan AlQuran itu diambil lalu dibuka.
"What is this?" Soal Giovanni sambil meneliti AlQuran itu sebelum kertas AlQuran itu dikoyak sambil bersiul.
"Giovanni!" Wanita itu pantas cuba merebut AlQuran yang dikoyak itu sebelum pipinya ditampar kuat oleh Giovanni.
"Mammina!"
"Kau diam!" AlQuran itu dilempar ke arah Hunter dan wanita itu terus mengutip AlQuran lalu memeluk anak lelakinya.
"Jangan sentuh anak saya, Giovanni." Ujar wanita itu apabila Giovanni melangkah semakin dekat ke arahnya. Tubuh Hunter dipeluk kuat.
"Anak kau ni, aku akan pastikan tak ikut jejak kau yang entah apa apa ni!" Sekali lagi penamparnya hinggap di pipi wanita itu sebelum perut si wanita yang sedang mengandung anak keduanya itu dipijak kuat.
"G.. Giovanni!!" Raung wanita itu kuat apabila perutnya dipijak. Air matanya mengalir laju.
"Aku dah pesan jangan amalkan agama yang kolot tu dalam rumah aku!" Tengking Giovanni. Hunter pantas berlari dan memukul Giovanni dengan tangan kecilnya.
"Let go of my mom!" Jerit Hunter namun tubuhnya ditolak kuat oleh Giovanni.
"Giovanni, please.. Anak saya..." Wanita tu tercungap cungap dan darah mula mengalir banyak ke lantai.
Hunter memandang ibunya yang semakin lemah.
"Mammina? Mammina!"
***
"Hunter!" Quinn Davieka memandang Hunter yang sedang memegang kepala itu. Kemudian dia memandang pasu yang berterabur di atas papan itu.
"Mammina.. Where is my mom?!" Jerit Hunter sambil mengetap giginya kuat. Tubuhnya yang dipegang oleh Skyler meronta.
"Ubat dia tak ada!" Franky melangkah naik kembali. Quinn Davieka memandang Hunter yang cuba melepaskan diri dari Skyler itu.
"Lepaskan dia, Skyler." Ujar Quinn Davieka.
"No! You gila ke?! Nak mati?" Soal Franky laju. Quinn Davieka menarik nafas panjang.
"Lepaskan dia, Skyler." Ujar Quinn Davieka lagi. Skyler memandang Quinn Davieka dan Franky sebelum perlahan lahan dia melepaskan Hunter.
"Argh!" Skyler terjatuh apabila dia ditolak kuat oleh Hunter. Hunter terus mengambil kaca yang pecah di atas lantai lalu dihalakan ke semua yang mengelilinginya.
YOU ARE READING
1 | QUEEN'S [C]
Acción"Because that evil man.. got a bitch, as a Queen." . . TOLONG BACA BUKU IKUT TURUTAN NOMBOR DKT TAJUK TU TAU