Podziękowania

956 23 2
                                    

Cześć!

Właśnie kończy się pewien etap w moim życiu, dokładniej jest to etap "From the Beginning", ale o tym za chwilę.
Na wstępie chciałabym podziękować Wam za ponad dziesięć tysięcy wyświetleń pod tym opowiadaniem. Dziękuję Wam również za każdą gwiazdkę i za każdy komentarz. Wiele z nich było bardzo kochanych i dawało mi to motywację do dalszego pisania.
Jak wiecie "From the Beginning" jest kontynuacją mojej pierwszej Wattpadowej książki "Girl with Problems". Za jakiś czas zapewne obie zacznę poprawiać, więc jeśli czytacie na bieżąco to będziecie dostawać powiadomienia. No ale dobra, nieistotne.
Szczerze to nie wiem co mogłabym napisać. Z jednej strony jest mi smutno, ale z drugiej strony cieszę się, że teraz będę mogła zacząć kolejne opowiadanie. No ale tak czy inaczej pisząc ostatnie rozdziały miałam łzy w oczach, a gdy je sprawdzałam to po prostu płakałam.
Część z Was zastanawia się czy będzie trzecia część, a jeśli tak w jakiej formie i kiedy się pojawi. Są plany co do niej, ale teraz będąc z Wami szczera, potrzebuję przerwy od tej historii. Uwielbiam Aarona i Melissę, ale nie chce ukrywać tego, że w niektórych momentach miałam już trochę ich przesyt. Jeśli miałaby być trzecia część w drugiej połowie przyszłego roku. Teraz chciałabym zająć się opowiadaniem, które pokochałam zanim w ogóle napisałam pierwszy rozdział.
Jeśli chcecie być na bieżąco to zaobserwujcie mój profil na Wattpadzie oraz mój profil na Twitterze (@ilikeheroine) tam jest prywata, ale również będzie pojawiał się Wattpad.

Mam nadzieję, że kolejne opowiadanie Wam się spodoba, a ja teraz uciekam dalej płakać 😢

Kocham mocno.
Amelia

From the BeginningOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz