Stojąc na przeciw siedzącego w fotelu nastolatka, Jeongguk wahał się czy go o coś zapytać. Nie wiedział czy Taehyung zgodzi się mu pomóc. W końcu był na niego zły i prawdopodobnie nie planował mu wybaczyć jego złych czynów.
W pewnej chwili jednak zorientował się, że to jest jedyna taka okazja by porozmawiać z chłopakiem, dlatego zebrał w sobie odwagę i spojrzał pewnie na Taehyunga.
– Potrzebuję twojej pomocy. Chcę pójść już do piekła. – westchnął ciężko ale z pewną ulgą, gdy te słowa opuściły jego usta.
Taehyung natomiast spojrzał na niego zaskoczony.
– Chcesz...zniknąć stąd już na zawsze? – zapytał niezwykle zdziwiony nagłą zmianą zdania Jeongguka. – Myślałem, że nie chcesz opuścić ziemii...
– Myślałem nad tym dużo. I tak nie mam po co tutaj dalej być. – spuścił głowę i wlepił wzrok w panele podłogowe. – Poza tym dowiedziałem się czegoś od jakiegoś świrniętego dziadka.
– Czego? – z zainteresowaniem patrzył na ducha.
– Im wcześniej zniknę z ziemii, tym szybciej się zreinkarnuję.
– Rozumiem...Pytanie tylko czy napewno się to uda i co takiego musisz zrobić by dostać się do piekła czy tam nieba..
– Chyba jest to coś związanego z moją rodziną. Albo jest coś co chciałem powiedzieć im przed śmiercią albo...nie wiem.
– Zobaczymy. Pomogę ci ale tylko dlatego, że jak już znikniesz to będę miał spokój.
I chodź Taehyung to powiedział to jednak w głębi serca nie chciał by Gguk zniknął.
CZYTASZ
Affection √ vkook
Fanfic! Opowieść skończona ! Jungkook chciał tylko wystraszyć Taehyunga a nie się w nim zakochać. ✘elementy fantastyczne ✘ghosts ✘krwawe sceny !!! ✘wulgaryzmy ✘Zakończone - 28.01.2021