(Lavinia ve Geceyi anlattığını düşündüğüm bir şarkı yukarda. Model: Sarı kurdeleler.)
Kendimi ifade etmekte pek başarılı olamadım. Bunun için de yazdım...
Ama şimdi fark ediyorum da yazarken de hiç ben olmadım. Anne oldum, evlat acısı yaşadım. Aşık bir kadın oldum, acısını dolu dolu yaşadım. Soğuk kanlı, intikam tutkusuyla yaşayan katil bile oldum. Yani ben Lavinia ve Gece oldum. Ama hiç ben olmadım. Şimdi ise ben olarak yazıyorum ve bu içimin burkulmasına neden olan garip bir his...
Yazmak benim için çok başkaydı. Çünkü yazmak için birçok sebebim vardı. Bunlardan biri de çok çabuk etkilenmemdi. Çocuk katilleri, istismarcılar, tacizciler, tecavüzcüler, sebepsizce rast gele insan öldürenler...
Küçüktüm ve korkardım. Sokakta yürürken 'acaba başıma bir şey gelecek mi ?' diye hayatı kendime çekilmez kılardım. Kimseye içimdekileri anlatamadım. Bazılarını anlattıklarımın elinden de bir şey gelmedi.
Ben de yazdım. Lavinayla acı çektim, Geceden güç aldım. Kendimi biraz da olsa iyileştirdim. Zor oldu. Çok zor oldu. Ama sonunda oldu. Teşekkür ederim. Bunu size borçluyum Lavina ve Gece...
Duygusal havayı biraz dağıtayım ve şuraya bir itiraf sıkıştırayım. Ben genellikle hayvan belgesellerini bile izleyemem. Korktuğumdan falan değil. Dayanamam bir hayvanın acı çekmesine veya ölmesine. İçim parçalanır, üzülürüm. Ama içimden Gece çıktı. O nasıl oldu ben de anlamadım :')
Oysa Polisiye bir şeyler yazacaktım sadece. Konu hangi ara buralara geldi ben de bilmiyorum :)
Bir anda bir tanıtım yazdım ve kapak yaptırmak için birini aradım. Buldum da. Hatta ve hatta ismine bile kapak yapılırken karar verdik. Kararsız bir insanım ve iki isim vardı. Sonunda karar verdim, kapak da yapıldı. (ladywriter07 kendisi ilk kapağı yapan kişi olur. Tekrar teşekkür ederim.)
Tanıtımı yazarak yayımladım. Sonra biri yazdım, biri yazdıkça ikiye karar verdim. Öyle böyle derken bir hikaye bitti...
Bombaları patlata patlata bir hal oldunuz değil mi ?
Son bomba ise kitabın bir gün düzenleneceği. Basılırsa eğer birkaç şey eklenmiş ve daha gelişmiş bir kitap okuyacaksınız. Basılmazsa da düzenleyeceğim merak etmeyin.
Kafamda iki final vardı. Birincisi oldu. İkincisi ne zaman olur bilmiyorum. Ama bir bölümlük devamı şeklinde olabilir diye düşünüyorum...
Ve gelelim Yavuza. Şimdilik Yavuzun sonunu da sizlerin hayal gücüne bırakıyorum. Saçma veya mantık hatası değil son üç bölüm. Onlar benim sizin hayal gücünüz için bıraktığım küçük ipuçları.
Ve de şunu söylemek istiyorum ki bu bir kurgu. Tamamen benim hayal gücüm. Şöyle olmaz, böyle olmaz demeyin. Benim küçük kanlı dünyamda ben özgürüm. Bu yüzden her şey olur :)
Ve bu ruh hastası kıza tahammül eden, içinden belki küfür de etseler, yanımda olan güzel insanlar...
#Zeynep: Wattpad kullanmasa bile başından, sonuna kadar yanımda olan güzel dostum sana ne desem az. Bu tarz kurguları okumayı sevmesen de okuyup, kararsızlığıma sabredip, bana elinden geldiği kadar yardım eden canım dostum sana minnettarım. Yanımda olduğun ve desteğini, özellikle de sabrını hiç eksik etmediği için çok teşekkür ederim ♡
(Ah ah. Whatsapp dile gelse de bu kızın benden ne çektiğini anlatsa :'))
Hadadelamor90 & hayalleriminbaskenti : Kararsızlıklarımda, yardıma ihtiyacım olduğu her anda yanımda olan ve ablalıklarını eksik etmeyen iki güzel insan sizlere de çok teşekkür ederim. Manevi desteğiniz benim için çok değerli ♡
(hayalleriminbaskenti doğum günün kutlu olsun. İyi ki doğdun ve iyi ki varsın ♡)
sagun0333 & cilekliviskixq : Sizlerden hem özür dilerim, hem de teşekkür ederim. Besmele çekerek, dua ederek okuduğunuz bölümlerle bol bol güldürdünüz beni. Tıklandığım zamanlarda ilham gelmesi için az kurbanım olmadınız, hakkınızı ödeyemem. Çok teşekkür ederim bunca şey için ♡
#KSİOKURLARI : Sizlere de çok teşekkür ederim. Okuyan ve okuyacak herkese, bu maceramda yanımda olduğunuz için teşekkür ederim ♡
Ölüm Çiçeği olarak yazmaya başlayıp, duygusal bir panda gibi veda etmek de içime dokunmuyor değil :')
Ama kaçınılmaz sonlardır vedalar...
Bütün hüzünlü şarkıları sana ithaf ediyorum Laviniam. Hepsi senin için çalacak ve bana senin acını hatırlatacak. Ardından mutlu bir parça çalacak ve ben ağlayarak senin aşık olduğun adama ve kızına kavuştuğunu bilerek gülümseyeceğim. Çünkü bileceğim, mutluydun ölürken...
Güle güle benim güçlü kızım Lavinia. Güle güle benim adı gibi ruhu da karanlıkta kalan acılı kadınım Gece.
Güle güle Karanlığın Sessiz İntikamı ailem...Şimdilik elveda. Başka bir dünyada tekrar buluşana dek, elveda...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN SESSİZ İNTİKAMI (TAMAMLANDI)
Mystery / ThrillerBir intikam nasıl böyle vahşi olabilir ? Bir katile intikam mı yoksa kan mı daha haz verebilir ? Bir kadın nasıl böyle bir katile dönüşebilir ? Hepsinin cevabını almak istiyorsan, bu kanlı dünya'ya sen de davetlisin... ( Not: Yetişkin içerik olmas...