15. Bölüm (1. Part ) ♥

151 25 1
                                    

Merhaba. Bugün benim doğum günüm ve sizden geçen sene de istediğim bir hediye isteyeceğim. Lütfen beni kırmayın :)

Kapınızın önüne bir kap su veya yemek koymanız. (KOYMASANIZ BİLE KOYULANA DOKUNMAYIN )

Bir çocuğu, sokaktaki küçük emekçi kardeşlerimizi, bakım evindekileri küçükleri ve hastanedeki kardeşlerimizi sevindirmeniz, onlara yardım etmeniz.

Bir fidan veya çiçek dikmeniz.

Kendinizi veya her hangi birini mutlu etmeniz...

(Bu bölümü ne zaman okuyorsanız o zaman da verebilirsiniz :) )

Hangisini yapmak isterseniz artık. Cidden beni çok mutlu edersiniz yaparsanız. Tabii sizin bunlar gibi bir fikriniz varsa o da kabulüm. Lütfen beni kırmayın ve bu hediyeleri bana çok görmeyin. Şimdi den teşekkür ederim. ❄♥

~~~~~~~~~~

Gök delinecek ve acıyla fırtınalar kopacaktı. Tanrı cehenneminden bir zebaniyi etten kemikten yaratılmış bir insanın içine koymuştu. O zebani dünyadaki şeytanları ve günaha batanları tek tek avlayacak ve cehenneme atacaktı.

Zebani durmuş ve şeytanı izliyordu. Günah bu kadar yeter dedi ve cehennemde yanması için ona verilen görevle yeni kurbanına gitti.

Gece elini bel boşluğuna koymuş Cem'in eşliğinde ayağa kalkan Kadire doğru yürüdü. El sıkışmak için Kadire uzattığı eline, Kadir tarafından itici bir öpücük kondurulunca, öptüğü eliyle onun derisini soyma hayalleri kurdu.

Gözlerinde buram buram öfke olsa da gözüne geçirdiği büyük siyah gözlükler ve mimiksiz yüzü bunu gizliyordu.

Cem'le de el sıkışınca oturması için gösterilen deri koltuklara geçtiler.

Gece onun bedenine yakışan şık ve iddialı siyah elbisesine dikkat ederek koltuğa oturduğunda hemen yanına da Cem oturdu.

Elini Gecenin saçlarından omzuna doğru attı. Rolünü iyi oynayan bir oyuncuydu şimdilik.

"Fazla vaktimiz yok o yüzden hiç uzatmadan konuya girmek istiyorum Kadir Bey. Çalıştırdığınız bütün kadınları 2 hafta boyunca istiyoruz. " diye başladı Cem konuşmaya.

"Çalıştırdığınız bütün kadınları derken ? " diye sordu Kadir.

Büyük bir iş yeri gibi görünen bu binanın oyunun görünen yüzü olduğunu adı gibi biliyordu Gece. Şu an da namuslu iş adamı ayaklarıyla bilmeze yatıyordu.

Gece'nin yüzünde iş bilir bir gülüş varken kıvrımlarına gizlenen şeytanların kahkahalarını ondan başka duyan yoktu.

Elini Cem'in dizine koyup baş parmağıyla okşadı. Bu Cem'i durdurmak için yaptığı bir hareketti.

"Bakın Kadir Bey. Rahmetli Vedat Bey sevgilimin eski bir aile dostuydu. Anlarsınız siz de, erkek erkeğe bir konuşmalarında sizden bahsetmiş. Hayat kadınlarından uzak tarzınızın çok hoşuna gittiğinden söz etmiş. Sevgilim de bana bundan bahsedince yurt dışından gelen misafirlerimiz için sizden daha iyisini bulamayacağımızı düşündük ! "

Gece sözlerini bitirdiği an Kadir'in yüzünde de aynı ifade belirdi.

"Ah rahmetli Vedat Bey çok iyi bir insandı. " diye başladığında konuşmaya, Gece de yüzüne kusma isteği uyandırdı.
"İyi bir insan olduğu kadar da iyi bir müşterimizdi. Kaybı hepimiz için acı olsa da, hayat devam ediyor..." dedi sahte bir hüzünle. Ardından devam etti.
"Rahmetli Vedat Beyin sevdiklerini ben de severim. Lakin Vedat Bey fiyat dan da bahsetmiş olmalı ! "

KARANLIĞIN SESSİZ İNTİKAMI  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin