Keyifli okumalar...
~~~~~~~~~~
Bu hayatta korkulması gereken üç insan vardır.
Birincisi : Evladının canını yandığı halde elinden bir şey gelmeyen anne !
İkincisi : Çok seven bir kadın !
Üçüncüsü ise : Hayatı ışıl ışıl olan ama biranda ışıklarını söndürüp karanlığa mahkum kılınan insan !
Gece bu üçüne de giriyordu. O artık ininin yanından bile geçilmemesi gereken bir canavar kadar korkulasıydı. Ama bunu henüz bilmeyenler vardı. Sırasıyla öğreneceklerdi bunu.
Gece gerekli eşyalarının olduğu masanın üstünden küçük bir kibrit kutusu aldı. Kutuyu açıp bir çöp alıp onu yaktı. Koyu kırmızı ucundan başlayarak bir cesede dönüşmeye başlayan kibrit çöpünü ocağa tuttu. Gazla tutuşan ateş usul usul yanarak suyu ısıtmaya başladı.
Gece sandalyesine ters şekilde oturup ellerini sandalyenin üstünde doladı.
Karşısındaki kurbanının acıyla yavaş yavaş kendine gelmesini bekledi. Karşısındaki ciğeri beş para etmez yaratığın acıyla buruşmuş yüzüne baktı.
Kurbanı gözlerini yavaş yavaş açıyor, acıyla inliyordu.
Nihayet kendine gelebildiğinde ayaklarını zincirlenen yerden kurtarmaya çalıştı. Ama sadece çalıştı !
Gözleri açılan ve yoğun bir acı çeken orta yaşlı adam karşısında ona iblisin kahkahalarını çalmış gibi gülen kadına baktı.
O iblisin onu ateşe götüreceğini biliyordu. Gözleri. Yeşilin en farklı tonunda yanan intikam ateşi hepsini yakmaya yetecek kadar büyüktü.
Cehennemin kapısını kırıp çıkmıştı bu kadın. Kendi ölmediyse bu işe sebep ona herkesi öldürmeden gitmeyecekti.
"Boşuna bu çabaların. Sende biliyorsun buradan bir kurtuluşun olmadığını. " dedi Gece , istifini bile bozmadan.
"Burası senin bu dünyadaki cehennemin. Bende seni bu cehenneme sürükleyen iblis. Sende bilirsin. İblisten medet umulmaz ! O yüzden kurtulacağın yada daha az acıyla bu cehennemde öleceğini düşünme ! " Genç kadının sesi sakin ama bir o kadarda korkutucuydu.
Dudağından dökülen her kelime ölümü fısıldıyordu.
"Bizi öldürmen neyi değiştirir ? " dedi çaresizce.
"Sizi öldürmem hiç bir şeyi değiştirmez. Ama aileme ve diğer masumlara çektirdiğiniz acıların bir bedeli olmalı ! "
Adam artık kaynayan sudan dolayı yanan ayaklarını kurtarmaya bile çalışamıyor , sadece bağırarak yardım istiyordu.
"Yavaş yavaş beynin kaynayacak ! " diyerek güldü Gece.
Oturduğu yerden kalkarak adamın etrafında döndü. Bir ocağın üstünde büyük bir kazan ve o kazanda da her dakika daha fazla ısınan su vardı.
Kurbanı tavandan sarkan demirle havada asılı duruyordu. Diz kapaklarına takılı kelepçeler ise büyük kazanın kenarlarına bağlıydı. Buradan çıkamazdı !
"Sana buranın bir cehennem olduğunu söylerken şaka yapmıyordum. Rivayetlere göre cehennemde günahkar insanların ayaklarından öyle bir ateş verilecekmiş ki beyni kafasının içinde kaynayacak mış ! Ben de senin diğer dünyadaki cehennemini bu dünyada da yaşa istedim. "
Kaynayan suyun üstünde beliren şeyler Geceye haz vermişti. Suyun üstünde yükselen şey adamın yanan etinin parçalarıydı.
"Aileme hiç acımadınız. Küçücük kızıma o pis ellerinizle zarar verdiniz. Şimdide iblisten merhamet dileniyorsunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN SESSİZ İNTİKAMI (TAMAMLANDI)
Mystery / ThrillerBir intikam nasıl böyle vahşi olabilir ? Bir katile intikam mı yoksa kan mı daha haz verebilir ? Bir kadın nasıl böyle bir katile dönüşebilir ? Hepsinin cevabını almak istiyorsan, bu kanlı dünya'ya sen de davetlisin... ( Not: Yetişkin içerik olmas...