10. Bölüm ♥

207 30 16
                                    

Uyarı - Not : Yemek den önce okumamanızı tavsiye ederim. Psikolojisi kaldırmayanların okumamasını tavsiye ediyorum !

~~~~~~~~~~~

Bir kadının gözleri önünde eşi ve çocuğu acımasızca katledildi. Adı bedel oldu.

İçine bir kor düşürdüler. Harladılar. Sandılar ki o ateşte yanıp kavrulacak ! Ama öyle olmadı. Bu oyun beklenildiği gibi gitmedi.

Kadının içinde yanan ateş intikam oldu. Yakacağını sandıkları ateş kanlarıyla sulandı.

Bir gün olsun sönmeden her intikama adadığı kurbanların kanıyla büyüdü.

Ve bu ateş bu kana doyup artık sıra Geceye gelene kadar durmayacaktı.

Ama bunun yanında şu da vardı ki : O da kendi kızı gibi masumları bu pisliklerin ellerine bırakmayacaktı.

Şimdi olduğu gibi !

Elindeki siyah kalın fuları üçgen şekilde katlamış ve iki uzun tarafından yüzünün yarısını kapatacak şekilde bağlamıştı.

Elinde işlemeli siyah silahına susturucu taktıktan sonra sürgüyü çekti.

Bir uyuşturucu satıcısının en büyük iki deposundan birisiydi ve polisler diğer depoyla ilgilenirken o buradaki depoyu halledecekti.

Polisler gelmeden elini çabuk tutup işini kısa süre de halletmeliydi.

Olabildiğince sessiz olarak kapının önündeki korumaları indirmişti. İçeri girdiğinde üst kattan bağrışma seslerini duydu. Bir kadın sesine benziyordu daha çok.

Buraya yerleştirdiği adamından öğrendiğine göre yukarıda baş adamlar için odalar vardı. Ve çığlıklar o odalardan geliyorsa bu iyi değildi.

Hızla yanındaki Cem'e döndü.
Cem biraz başını eğince hızla emir verdi.

"Siz burayı halledin. Ben yukarı çıkıyorum. Tek birini bile sağ görmek istemiyorum anladın mı beni ? "

"Siz nasıl isterseniz efendim ! "

Bu adamların içine soktuğu , adamlarının raporuna göre bugün olan bir mal sevkiyatı vardı. Adamların çoğu onla ilgileniyordu. Diğerleri de zaten onun adamları tarafından sessizce halledilmişti.

Yan tarafta duran merdivenleri sessiz adımlarla çıktı. Koridoru görebileceği bir açıda durdu.

Korumalar odaların kapılarından uzak duruyordu. Bu iyiydi. Üç kişi olmalarıysa adamların kendilerine ne kadar güvendiklerini gösteriyordu.

Hızlı bir nişancılık ile sadece biri silahını çıkarabilmişken adamları etkisiz hale getirdi.

Birkaç büyük adımda çığlıklar gelen odanın kapısını tek bir tekmeyle kırıp odaya girdi.

Gördüğü şeylerse mide bulandırıcıydı. Adam bile demeye dili varmadığı şerefsiz pantolonunu ve iç çamaşırını aşağı indirmiş vaziyette , karşısında küçük duran bir genç kızın eteği sıyrılmış korkak gözlerle bakıyorken üstüne atlamaya hazır vaziyetteydi.

"Kızdan uzak dur hemen ! "

Bağırışı adamın şaşkınlığını atmıştı.

"Sen kimsin lan ?! "

Silahı hemen ona dönen adamın açıkta duran cinsel organına nişan almış ve hiç düşünmeden vurmuştu.

Adam yerde kıvranırken, onun pis kanının üstüne sıçradığı kız korkuyla şok geçirmişti.

KARANLIĞIN SESSİZ İNTİKAMI  (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin