Uyarı - Not : Yemek den önce okumamanızı tavsiye ederim. Psikolojisi kaldırmayanların okumamasını tavsiye ediyorum !
Merhaba :) Ben geldim. Size küçük bir tavsiye bölüm detaylarına iyi bakın. Çünkü KSİ bittikten sonra size çok farklı bir tarz da bir kurguyla geleceğim. Ben çok sabırsızım bu konuda.
Neyse sizi daha fazla bekletmeden bölüme alayım ♡
~~~~~~~~~~
İnsanlar neye göre iyi veya kötü diye ayrılırdı ?
Birisi bir insanı öldürürse kötüdür. Ama katil, tecavüzcü veya da masum insanları öldüren birini öldürüyor ise yine kötü müdür ?
Kimine göre iyi, kimine göre kötüdür. Bu insanın iyi ve kötü algısına göre değişirdi.
Cem'e göre ise bu adaletsizlikte biri adaleti sağlamalıydı. Eğer o adalet sağlanmaz ise kişi kendi o adaleti sağlardı. Ve bunun için o suçlanamazdı. O yüzden Gece onun için adaleti sağlayan iyi bir insandı. Çünkü adalet anlayışı rayından çıkmıştı.
Adalet maddiyata, cinsiyete, şana, şöhrete ve güce göre işliyordu. Sonradan geliyordu hak ve asıl olması gereken adalet. Görmezden geliniyor, ikinci plana atılıyordu.
Bir kadın sırf cinsiyeti sebebiyle küçük görülüyor, işkenceye uğruyor ve öldürülüyordu. Bir kadın sırf fiziksel olarak gücü az diye, tecavüzüne engel olamıyordu. Ama buna rızası vardı gibi bahaneler üretiliyordu. Ve bunu yapan iyi olup serbest kalırken, kadın dipsiz bir karanlığa mahkum kılınıyordu !
Bir kadın, kadın öldüğü için, tecavüze uğradığı için, şiddetten kaçtığı için, acı içinde ölmemek için, yavrusu ölmesin, öldürülmesin diye iğrenç bir işkenceye maruz kalıyordu. Çocuk yaşlarda, babası, dedesi yaşında kişilerin eline veriliyor ve acı bir sona mahkum kılınıyordu. Sonra iğrenç ithamlara maruz kalıyordu.
Cem ise, bunlara sebep olan şerefsizleri öldüren bir kadına kötü diyemez, sadece hayran kalırdı.
Gecenin ona verdiği görevi de zevkle üstlenmişti. Gidip istediği gibi o kadınını oradan alacak ve sonunda o kadının kendi geleceğine karar vermesinde küçücük bir katkısı olacaktı.
Takım elbiseleri içinde, yüzündeki ciddi ifadeyle kadının kapısını çaldı. İçeride o adam yoktu. Uzun bir süredir onları gözlemliyordu ve adamın çıktığını görmüştü.
Kapıyı Tutku açtı. Yüzünde sıfır makyaj, üzerinde bir pantolon ve gömlek vardı.
"Buyurun ?"
"Beni Kadir Bey gönderdi. Acilen sizi almam emredildi Tutku Hanım." dedi yüz ifadesini bozmadan Cem.
"Neden ? Bir dakika bekleyin, hemen Kadirle konuşmam gerek." dedi hızla Tutku, eline telefonunu alırken.
"Tutku Hanım ciddi bir durum var. Kadir Beyin de işleri var. Cihan Bey de acilen sizi almam için beni görevlendirdi. Lütfen işimi zorlaştırmayın." dedi Cem.
Tutku ona sert bakışlarla baksa da, ifadesini bozmadı. Bir eliyle yolu gösterdi.
"Buyurun." dedi.
"Bekleyin, birini aramam gerekiyor." dediğinde, genç kadının elinden hızla telefonu almak zorunda kaldı Cem.
"Tutku Hanım durum ciddi. Kimi aramak istiyorsanız yolda ararsınız. Şimdi gidelim lütfen." dedi ve kadını apar topar odadan çıkardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIĞIN SESSİZ İNTİKAMI (TAMAMLANDI)
Mystery / ThrillerBir intikam nasıl böyle vahşi olabilir ? Bir katile intikam mı yoksa kan mı daha haz verebilir ? Bir kadın nasıl böyle bir katile dönüşebilir ? Hepsinin cevabını almak istiyorsan, bu kanlı dünya'ya sen de davetlisin... ( Not: Yetişkin içerik olmas...