Kahvaltıdan sonra Cenker ile koltuğa kurulmuş televizyon izliyorduk,başını dizlerime koyup yatar pozisyon da televizyon izliyordu.Öyle miskin miskin otururken,son günümüzü de yatarak değerlendirmemize içimden bir dur demek için yapabileceğimiz Güzel bir hatıra daha bulmaya odaklandım.
Ellerimi Cenkerin saçlarından çekip kendi kafamı kaşıdım,doğrusu şu an öyle üşengeçtim ki popomu kaldırmak isteyip istemediğimi kendime sordum.pekala istemiyordum ama son günümüzde de pineklemek mantıklı gelmiyordu.
Kafamı Cenkerin kafasını görebilmek için eğdiğim de göz kapakları kapanmış bildiğin uyuyordu.
Kaşlarımı çatıp kafasını pek de nazik olmayacak bir şekilde dürttüm!
Kafasını aniden kaldırdığında yüzünde ki uyku mahrurluğu ve kötü bir uyandırma şekli ile kalkması ona kötü bir etki yarattığı için az da olsa suçluluk çektim.Gerçi çocuğun kafasını dürterken pek de pişman değildim de işte yine bir Arsima farkı!
"Ne oldu Arsima böyle uyandırma şekli mi olur,millet sevgilisini öperek uyandırır sen gelmiş kafam da obruk açmaya çalışıyorsun.!"
Sinirli ifadesine gözlerimi devirdim,"Senin son günümüzü uyuyarak geçirmen de benim sinirlerimi bozuyor hayatım,şimdi o yakışıklı kafanı kaldır ve yapabileceğimiz güzel şeyler düşün ben bir şey bulamadım" üst dudağımı alt dudağımın altına aldım.
Kafasını mağlubiyet ile kucağımdan kaldırıp,gözlerime dik dik baktı.
"Hanımefendi bütün mükemmel sürprizleri ben buluyorum ,tamam kabul ama bu sefer de mükemmel fikri sen bul"
"Hadi yavrum bekliyorum"suratıma pis pis sırıtarak kollarını gerip başının arkasında birleştirerek daha bir yayıldı koltukta.
Ben düşünceyle gözlerimi önüme çevirip burada nasıl vakit geçirmediğimizi düşündüğüm de öyle aniden düşünmeye başladığım için beynim sanki biri tarafından sorguya çekiliyormuş gibi anında bomboşluk hissi ile doldum.Bu ilkokula giderken öğretmen herkesin içinde ayağa kaldırarak soru sorduğun da ne cevap vereceğimi bilemediğim zamanı hatırlattı.
Ayağa kalkıp koşarak yukarıya çıktım Cenker arkandan nereye gittiğimi sorsa da kulak ardı edip duymamış gibi yaptım.Dolabın sürgüsü açıp iç çamaşırların olduğu yerde bikini aramaya başladım arka taraflar da gözüme ilişen mor ve beyaz desenlerinin hakim olduğu çiçekli bikiniyi elime kaptığım gibi üzerime geçirdim,çıkarttığım kıyafetlerimi tekrar üstüme geçirdiğim de sevinçle hoplaya zıplaya aşağıya indim.
"Buldum aşkım!"
"Söyle bakalım neymiş,senin bulduğun muhteşem fikir!"
"Ya dalga geçme Cenker ya valla söylemem bir daha da konuşmam seninle"
"Söyle bakayım fikrini hadi hadi"
"Tamam fazla mükemmel olduğunu sanmıyorum ama geldiğimizden beri şelale olduğu halde oraya yüzmeye gitmiyoruz,valla gitmezsek içimde kalır herhalde"
"Ya fark ettim de senin iyicene ağzın açıldı beş dakika sustuğunu hatırlamıyorum"gülerek söylediği cümle kaşlarımı çatmama sebep oldu.
"Ha öyle mi beyfendi bundan sonra beş dakika değil beş salise bile konuşmama razı olacaksın,gitmiyorum yüzmeye falan" suratımı buruşturdum.Beni sürekli kızdırmaktan haz falan alıyordu herhalde.
Yanıma yaklaşıp bağdaştırdığım kollarımı çözerek iki elimi de elleri arasına aldı,ikisini de tek tek öpse de surat ifademi bozmamak için suratına bakmadım,çünkü; biliyordum ki eğer yüzüne bakarsam ifadesiz suratımı koruyamadan aşk yoksunu biri haline dönüşecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli çocuk
ChickLitIşıklarda durduğumda garip bir müzik duyduğumu sandım,radyoyu kontrol ettiğimde kapalı olduğunu gördüm fakat o kulağıma hoş gelen müzik beni telaşlandırmıştı ve bu şarkının ismini bilmiyordum.Telefonumuda çantamdan çıkartıp kontrol edeceğim sırada a...