Dünü yada bugünü değil anı yaşamalısınız. Çünkü; Şimdi olacaksa bir şey; yarına kalmaz. yarına kalacaksa eğer; bugün olmaz.
...................Pekala uzun bir aradan sonra yeni bölümün gelmesinin sebebi,olayı tam olarak nasıl ilerleticeğime karar verememem ama bundan sonra tabiki de çok çok sık bir şekil de yeni bölüm gelicek,tabi bun da sizin vote ve yorumlarınız benim için çok önemli, yorum ve vote olursa ben o kadar çok seviniyorum.Yorum ve vote gelmediği zaman hikayeyi kendi kendime yazıyormuşum gibi geliyor. Bu bölümü kuzenime ithaf ediyorum iyi okumalar.
Her şey düşündüğümden de normal ilerledi,Geçen iki saat de ne sarı ahlaksızla kavga ettim,ne de sarı çiyandan başkası laf sokmaya çalıştı,aksine diğer hepsiyle gayet iyi anlaştım ve birbirimizin numarasını aldık.
Ceyda ise görünüşünün aksine fazla cana yakın bir kız çıktı o görünüşüncedeki dahayenibecerildim görüntüsü kişiliğine yansımamıştı.Cenker ise kollarını belime hiç bırakmayacakmış gibi dolayıp hafifçe bedenimi bedenine yaklaştırmıştı.
Heyecan duygusunu ilk Cenker de tattığım için bu duygu bana oldukça garip geliyordu.Ben üniversite sınavında bile heyecanlanmamış insandım,Cenkerin yanında saniyesinde heyecanlanmam bayağı bir garip geliyor bana da haliyle.
Şimdi ise ortam daha da ağır ve iğrenç kokuyordu.Saat ilerledikçe insanlarda fazlalaştı ve alkol ve sigaranın kokusu ile duman ikiye katlandı.
Cenkerin iki saatten beri kolumda duran elini dürtükleyip yüzünü bana çevirmesini bekledim,Burak ile konuşmasına ara verip bitmekte olan sigarasını içine çektikten sonra masada ki kül tablasını bize doğru çekip,halen yanmakta olan sigaranın boynunu kırarmış gibi bastırdı ve ezerek sömesini sağladı.
Sonunda kafasını bana çevirdiğinde sadece bana baktığında ortaya çıkan benim deyişimle mucize gülümseyişi bahşederek,"Efendim güzelim'',dedi.
Dudaklarımı büzdüm arkadaşları ile konuşmasını bölmek istemiyorum ama bende insanım barda da maç konuşan erkekler favorim sayılmıyor.Maçı pek sevmiyorum ne yapabilirim.
''Canım sıkılıyor haydi gidelim'',çocuk iken gerçek olmayan annemin sosyetik arkadaşlarının katıldığı yemeklere gittiğimiz zaman söylediğim gibi söylemiştim arada ki fark;o zaman çocuktum ve kandırılıyordum.
Esma dışında herkes ile tokalaştıktan sonra ellerimizi birbirine kenetleyip ayağa kalkarak beni dışarıya sürükledi.Ne olduğunu anlamadan ve defalarca nereye gittiğimizi sormama rağmen bana cevap vermek yerine sadece peşinden götürdü.
Bir odanın kapısının önünde durduğumuz da elime kapı giriş kartını verdi,alnımdan öpüp 'iyi geceler' dedikten sonra bir şey dememe izin vermeden,arkasını dönüp cennet ile cehennem arasındaki lobiye yürümeye başladı.Cehennem den çıkıp cennet tarafına gittiğimiz için renkler koyudan açığa gidiyordu.
Ona yetişip kolunu çektiğim gibi bana dönmesini sağladım.Bana salaklamış bir şekilde baktığın da kızgın ifadem yerini yumuşamaya bıraktı.''Beni bırakıp sen nereye gidiyorsun'',peşinden yetişmek için harcadığım soluklarımı ağır ağır almaya çalıştım,lanet olsun böyle azıcık bir koşayım hemen terliyorum,nefessiz kalmam da cabası.
''Kendime ayrı bir oda alıcağım'',Dedi.
''Niye nerdeyse birbuçuk haftadır beraber kalıyoruz ve sen bana ayrı yatıcağımızı mı söylüyorsun.'',Kaşıyla onayladığın da sinirlerim iyice tepeme çıktı.
''Hayır yani anlamıyorum hiçbir şey yapmadığım halde bana kızgın olman çok saçma geliyor ve haksız yere ve bilmediğim halde hiçbir şey demeden çekip gitmen sinirlerimi bozuyor.Ne arkadaşlarına sarkt-'',Yumuşacık dudaklarının dokunuşu ürpermeme sebep olurken kuracağım cümle de yarım kalmıştı.Olsun dudaklarım onun dudakların da esir kalacaksa cümlelerim hep yarım kalsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli çocuk
ChickLitIşıklarda durduğumda garip bir müzik duyduğumu sandım,radyoyu kontrol ettiğimde kapalı olduğunu gördüm fakat o kulağıma hoş gelen müzik beni telaşlandırmıştı ve bu şarkının ismini bilmiyordum.Telefonumuda çantamdan çıkartıp kontrol edeceğim sırada a...