Gözlerine baktıkça aşkı. görüyorum,sen benim için aşkın beden bulmuş halisin.
.........................
Eheheh yukardaki sözün bana ait olduğunu söylemek isterim.Vote ve yorum yapın gençler.
.......................
Deniz de yüzerken Cenkerin telefonun dan gelen melodi romantik dakikalı olan anımızı böldü.Cenker beni kucağından indirmeden denizden çıkar iken sinirle homurdandım.Bir beş dakika yalnız kalalım gençliğimizi yaşayalım diyorum ama sürekli bir engel çıkıyor.
Cenker pantolonunun cebinde ki telefonu çıkarttığın da arayanın Arda diye bir arkadaşının olduğunu gördüm,çatılan kaşlarını görüp istemsizce kıkırdadım.Kaşları çatılı olduğu halde muzur görünen yüzü onunla kavga etsek bile sinirlenmeyeceğime işaretti.Çünkü kaşlarını çatıp dudağını dişlediğin de acayip yakışıklı oluyordu.
Kıkırdamama karşılık olarak telefonu omzu ile kolu arasına sıkıştırdı ve boşta kalan eli ile ağzımı kapadı.Hala ayakta ve kucağında olmamın avantajı ile küçücük bir oyun oynamaya karar verdim.
Ağzımda ki elini önce ısırmaya çalıştım ama olmadı.Ben de bağırmaya çalıştım tabi sesim boğuk bir şekilde çıkınca gözlerini gözlerime kenetledi.Kesinlikle ne yapmaya çalıştığımı anlamaya çalışıyordu.
Boynuna doladığım kollarımı düşme ihtimalini göze alarak çözdüm,yanaklarını sıkarak değişik şekillere sokarken gözlerini kısarak suratıma tehtid vari bir bakış attı,elini ağzımdan çekip telefondakinin duymaması için telefonun hoporlor yerini kapattı."Eğer aynı şeyi yapmaya devam edersen aşağıyı boylarsın,hamura çevirdin beni!"kendimi tutamayıp kahkaha attığımda sabır diler gibi yukarıya bakıp kafasını iki yana sallayıp telefonu tekrar kulağına getirdi.
''Hayır oğlum ne kız gülmesi ya,siktir git arda kafamı bozma benim,bir şey yapmıyorum dediysem yapmıyorum,ağzın götüne girsin arda,tamam hemen çıkıyoruz biz yola kapat lan kapat.''''Nereye gidiyoruz Cenker ya ben burayı çok sevdim'',Dedim.
Gözlerime bakarak sıcak bir gülümseme yerleştirdi muhteşem yüz hatlarına.''Biliyorum güzelim ama gitmemiz gerek ama benim için fark etmez,şunu bil ki senin olduğun her yer benim için güzeldir.''
''Oy birtanemsin Cenker ya'',Dedim romantik çiftlere geri dönmüştük anlaşılan.Aslına bakarsan biz hep romantiğiz ya.
Beni yere indirdi,"Hadi üzerini giyin hemen yola çıkmamız gerekiyor,geri dönüyoruz'',dedi pantolonunu tekrar giyerken.
Cenker telefon konuşurken beklediğimiz için normal olarak çamaşırlarımız da kurumuştu.Havanın sıcaklığı da üstüne boğum boğum terlememize yol açıyordu.
''Cenker önce odamıza uğruycaz demi ben fena halde kaşınmaya başladım,''kollarıma bakıp iki kolumu da kaşımama gülerek kafasıyla onayaladı,zaten kendi de kafasını kaşıyıp duruyordu.
''Cenker diz çök bakıyım.''dedim ciddiyetle.
''O ne alaka kızım,tamam anlıyorum çok yakışıklıyım ama elinden falan kaçmaya niyetim yok,hatta seni kaçırmayı falan düşünmüyor değilim hani,evlenme teklifi mi yapılır şimdi.'',suratına anlamsız anlamsız baktığım da jeton köşeli olarak tepeme düştü.
"Ne alaka çok fena birisin Cenker,bilmiyorum yani kaç erkekte var bu konuşulan cümlenin anlamını çevirme dürtüsü çok merak ediyorum."
''Tamam hemen de kızıyorsun sen ha'',diyip diz çöktü.Arkasına geçip omzundan ayaklarımı öne koydum.Ellerini bacaklarıma koyup sıkı sıkı tuttuğun da ayağa kalktı ve büyülü deniz kıyısın dan uzaklaşmaya başladık.Geldiğimiz yolu geri dönerken Sürekli Cenkerin kafasını kaşımak zorun da kaldım.Onun kafasını sürekli kaşıdığım için benim kafamın kaşıntısı geçti bitli gibi kaşındı ya hu!
Kaldığımız odaya geldiğimiz de sırasıyla duş aldık,Cenker beraber duş alabileceğimizi söylese de ben,'hop orada durucaksın',demesem de bunun olmayacağını belirttim,eline alınan ve karşı tarafa da fırlatılan somut bir eşya hayır demenin diğer bir yolu sayılır.
Simgelere ve sabah beni uyandırmaya gelen çocuklarının yanaklarından öptüm,hareketli olmadıkları sürece çocukları severdim ama çocukların da vaz geçemediği kuralları buydu zaten;Sürekli hareket etmek.Arabaya binip yola çıktığımız da önceki yolculuktan biraz daha uzun sürdü ve geldiğimiz ev daha da gösterişli bir evdi.Bana o kadar tanıdık geliyordu ki üvey anne ve babamın yani Bingöl ailesinin yaşadığı ev gibiydi.Ya da ta kendisiydi.
Kafamı Cenkere dönüp anlamsızca suratına baktım,''Bak bu düğünün olması lazım,biliyorum sana söz verdim ve sözümü tutucağıma emin olabilirsin,lütfen bana güven.'',dedi.
Dolu gözlerimi kırpıştırıp davetsiz gelen göz yaşlarımı silkeledim.''Yani beni o yaşlı bunağa bırakmayacaksın değil mi?'',dedim.
''Hayır güzelim sen artık benimsin,benden çok önemli bir şeyi çaldın,seni bırakmam için artık çok geç.'',yanağımı okşayan eline kafamı yasladım.Bu sefer iki eliyle kafamı hapis alarak beni kendine çekti ve anlımı öpüp tekrar suratıma baktı.
''Sen benim kalbimi çaldın küçük sevgilim.'',Nefesim kesilirken aşık olduğum gülüşünü bana bahş etti.
''Bizim hikayemiz daha yeni başlıyor küçük cadım.''dedi,
Kafamı sallyarak onun söylediklerini onayladım.''Sana güveniyorum Cenker,kendime güvendiğimden daha çok güveniyorum sana,benim gizemli çocuğum''.
................
#Sizce Cenkerin planı ne?#Cenkerin gerçek yüzü ne?
#Önceki bölüm de 'Sen deniz ol ben gökyüzünü unuturum'cümlesini nasıl yorumluyorsunuz?
#Arsima'nın yerinde olsaydınız Cenker'e güvenir miydiniz?
#Yazımımdan memnunmusunuz?
Sorularımı cevaplarsanız çok memnun olurum iyi okumalar ^.^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli çocuk
Chick-LitIşıklarda durduğumda garip bir müzik duyduğumu sandım,radyoyu kontrol ettiğimde kapalı olduğunu gördüm fakat o kulağıma hoş gelen müzik beni telaşlandırmıştı ve bu şarkının ismini bilmiyordum.Telefonumuda çantamdan çıkartıp kontrol edeceğim sırada a...