Bazen dans bedenlerin birbiriyle konuşma biçimidir.
..................
Bir gülümsemesine dünyaları feda edilebilecek insanlar olur ya da artık sizinle ilgilenmesinden nefret ettiğiniz bazı kişiler,bu iki kişiden biri olmak çok kolaydır fakat arasındaki çizgi öylesine incedir ki bir hareketinde insanın bütün düşüncesini darma duman eder.İnce çizginin yeri bir süre sonra yer değiştirebilsede Sevginin kolaylıkla yok olabileceğini düşünmüyorum.Bir insana karşı zamanla daha fazla büyüyen bir sevgin varsa ve karşındakide senin ona beslediğin duyguları besliyorsa o çizgininde kırılıp geçersiz hale gelebileceğini düşünüyorum.
Kızların kulağına eğilip romantik bir müzik çalıp çalamayacaklarını sordum,aldığım olumlu cevap karşısında imalı imalı gülümsemelerine karşılık onlara aynı imalı gülüşle güldüm.Cenker yanımıza gelmeden önce onunla ilgili söyledikleri arkadaş bilgileri tekrardan düşündüm.Bu devirde karşılıksız,çıkarsız seven insan hiç bulunduğunu sanmazdım ta ki ona rastlayana dek.Karşıma sürpriz bir yumurta gibi aniden çıkmış ve bana kendini benimsetmişti her ne kadar onu yeni yeni tanımaya başlasamda o hep beni tanıyordu.Beni önceden tanıyıp neden konuşmadığını kendime sorduğumda ise cevap çok açıktı,önümde beni seven beni koruyan birini göremeyecek kadar kördüm.Şımarık bir kız gibi davranarak onun sevgisini görmeyi red etmiştim ah! ne kadar da ahmakmışım.
İstediğim gibi romantik müziği açtıklarında dans etmeyi sevmeyen bir kaç kişi içinden homurdanma ve beğenmeme nidaları yükseldi,benim gibi dans etmek isteyenler ise eşlerini alıp dans etmeye çıktılar.Cenkerin kolundan tutup dans edenlerin arasına çekiştirdim yaptığıma zorluk çıkarmadan ayak uydurdu,kollarımı boynuna dolayıp yüz hatlarına sevgiyle baktım.Yakışıklı çehresine gölge düşmüş bir şey düşünüyordu boynuna koyduğum elimi sıkılaştırarak dikkatini bana vermesine yol açtım.
"Seni böyle düşündüren ne?"
"Sen"
"Ben?"
"Bana yapmayı sevmediğim şeyleri yaptırıp kişiliğimi değiştiriyorsun açıkcası bu beni korkutuyor,mesela dans etmek bayıla bayıla yaptığım bir şey değil"
"Üzgünüm bilmiyordum sevmediğini bilseydim zorlamazdım."
Gülümsedi.
"Hayır! hayır! bu zorlama değil sadece seninle yaptığım her şey mükemmel geliyor seninle her şey anlam kazanıyor ve bana sevmediklerimi bile sevdirebiliyorsun."
Gülemseyip cevap vereceğim sırada birisi görüş alanımıza girdi ve kuracağım cümleye başlayamadım.Cenkere kafasıyla selam verip elini uzatarak dansı yarım bırakmamıza yol açtı erkek arkadaş tokalaşmasını yaptılar zaten bitmek üzere olan şarkıyı bitirerek masaların olduğu yere ilerleyip uzun bar taburelerine oturduk.
"E kardeşim nasılsın,iyimisin?"
"İyim Görkem sen nasılsın görüşmeyeli uzun zaman oluyor!"
"yurt dışından yeni döndüm kız kardeşim ameliyat olacak yanındayım."
"Geçmiş olsun hayrola!!"
"Böbreğinde sorun vardı,gidip geliyordum ama sıkıntı çıkmaya başladı burada kalmaya karar verdim."
"Anlıyorum inşallah yakın zamanda iyileşir!"
"Bizde öyle ümit ediyoruz!"
Arkadaşlar birbirleriyle konuşmadıklarını konuşurken birden kafalarını bana çevirdiler.neden baktıklarını anlamadan suratlarına baktım.
"Bu güzel hanımefendi ile tanıştırmayacakmısın beni ceno"
Ceno!
"Vaz geç artık şu iğrenç lakaptan yoksa yumruğumla süslerim suratını"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli çocuk
Chick-LitIşıklarda durduğumda garip bir müzik duyduğumu sandım,radyoyu kontrol ettiğimde kapalı olduğunu gördüm fakat o kulağıma hoş gelen müzik beni telaşlandırmıştı ve bu şarkının ismini bilmiyordum.Telefonumuda çantamdan çıkartıp kontrol edeceğim sırada a...