5∞

3.1K 126 25
                                    

                 Hayatta en büyük eğlence, başkalarının yapamazsın dediğini yapmaktır.
---------------------

Beğenmenizi umarak yeni bir bölüm yazdım,sizlere sıkıcı bir hikaye yapmak istemiyorum şahsen ben bir hikayenin akıcı ve eğlenceli olmasını isterim.Neyse siz votelayın ve güzel güzel yorumlar yaparak düşüncenizi belirtin  Bu arada öpüldünüz...

----------------------------

''Her şey daha yeni başlıyor Birtanem" ve yine sevgi dolu bir öpücük bahşetti.

Alnımı alnına tekrar dayayarak gözlerimi kapatıp gülümsedim,tanımadığım ve hayatımı anlattığım Gizemli Çocukla  evlenmeden önceki iki haftamı geçirecektim,kendime soruyorum ben nasıl bir manyağım acaba?

''Tamam'',Dudaklarımdan çıkan kısa sözle tatmin olmuşcasına gülümseyerek bileğimden çekiştirerek bütün romantikliği sanki tozcuğu üflermiş gibi ortadan kaldırdı.Odunun hammaddesi olduğunu bildiğim için gözlerimi devirmekle yetindim.

Otobüs durağına geldiğimizde ona ''ciddi misin?'' bakışı attım.Ben şu romanlardaki gibi range rover'la falan gelir zannediyordum bilerek yapıyor kesin.

Bakışlarımı okumuşcasına,''ne yani arabayla seni takip edeceğimi falan mı zannettin otobüsle geçerken saf saf yolda dikildiğini gördüm indim olayların bu kadar çabuk gelişeceğini bilseydim senin adına araba tahsis eder Bmw'yle falan gelirdim'',göz kırptığında ateş saçan gözlerimi devirdim.Birde dalga geçiyor ukala.

Aha yine yaşlı moruk geldi aklıma pislik  herife mustahakım ben oh iyi olmuş valla uğraşsın benim gibi çatlakla da görsün Dünyanın kaç bucak olduğunu.

Cenkerin beni dürtüklemesiyle önümüze otobüs durdu,birazcık nazik olan dokunuşuyla beni hafifçe öne iterek otobüse binmemi sağladı.Ayda yılda bir otobüse binerim oda tıkış tıkış,yapış yapış olur,bu nasıl iş ya Dünyanın benimle ne alıp veremediği varsa anlamadım.

Kapıdan geçmeye çalışan insanlar yüzünden önümdeki kilolu oğlana yapışmam bir oldu,etlerini hissetmemin ardından arkadan biri beni kendine doğru çekti.Öndeki kilolu oğlanın etlerini hissetmediğimden rahatlarken,arkamda bana yapışan şahsa bakmak için kafamı yukarı kaldırdım.Cenker olduğunu gördüğümde nefesimi dışarıya üfledim.Neden rahatladığımı bende çözemedim zaten.

Rahatsız olduğumu belli edercesine kıpırdanırken bana biraz daha yakınlaştı tamam  beni kendine yapıştırmanı anlıyorumda sapıklığın ne lüzumu var.pis sapık.

Vücudumu ona doğru döndürüp  ayaklarımın üstüne yükselerek kulağına kimsenin bizi duymayacağını bildiğim ses tonunu kullanarak fısıldadım,''Beni çocuktan kurtardığın için teşekkür ederim ama bu sana bana sapıklık yapma gerektiği hakkını vermiyor''dedim.Gözlerine bakabilmek için biraz geri çekildim,tabi ellerim hala boynundaydı.Belimden tutarak bana biraz daha yanaştı Cenkere ve kendime hayali bir kınama nidaları verdim  kafamı omzuna koydum Cevabını bana çok iyi bir şekilde iletmişti,gözlerimi gözlerine bakması için kaldırdım,zaten beni izlediğinden  içim bir an için ürperdi bana bu kadar derin ve duygu yüklü bakmak zorundamıydı, o bana öyle derin bakarken yaptığı hiçbir şeye öfkelenemezdim ki ben.

Tekrar parmak uçlarımda yükselerek dudağını öptüm,yüksek dozda uyuşuturucu gibi vücuduma yayılacakken kafama vurulmasıyla acıyla geri çekildim.Arkamı döndüğümde yetmişlerde bir teyzenin kaşlarını çatarak bana baktığını gördüm.''Aile var,aile utanmaz kız,otobüs köşelerinde kırıştırılır mı hiç tü size,yok yok zamane gençleri çok başka oldu şimdi,oysa bizim zamanımızda böyle değildi gençler'',Teyzeye ağzım on karış bakarken,etraftan da onaylama sesleri geliyordu,yeterince rezil olmuştum,yalan uydurmam gerekiyordu,yoksa bizi linç ederlerdi.''Teyze sen yanlış anlamışsın valla biz evliyiz bak şu cenker çarpılsın'',Tepemden Cenkerin kıkırdama sesi geldiğinde kafasını onaylarcasına sallıyordu.''Evliyseniz evlisiniz gözümüzün önünde ne öpüp duruyosunuz birbirinizi olanın var olmayanın var''Teyzenin yanındaki bizim yaşımızdaki çocuğun saçmalaması üzerine konunun fazla uzadığını anladım ''Özür dileriz, sende o zaman sevgili yap ergen''

Otobüsten  dik dik kınayan bakışlarla indiğimizde nereye geldiğimizi anlayamadığım için sorarcasına Cenker'e baktım.Elleriyle önüme gelen saçlarımı kulağımın arkasına ittirirken,''Evliyiz ha''eğlenircesine kurduğu cümle de alay aradım ama yoktu,sadece eğleniyordu.

Kafamı aşağı yukarı çocuk gibi salladım,''Ne yapmamı isterdin peki beyfendi,neredeyse bize ahlaksız deyip banlamadıkları kalmıştı'',ellerini belime koyup beni kendine çakerek dip dibe yürümeye başladık.Burnunu saçlarıma gömerek derin bir nefes aldı.''ımm kimseyi umursamayayıp beni öpmeye devam etmeni isterdim''dedi ve büyülü sözlerine senkonize olurken devam etti.''ama evliyiz demen de fena değildi hani''

Boşta kalan elimle koluna şakacıktan vurdum,''otobüste yaptığın yararlanmayı da unutmayacağım''dedim utana sıkıla,güzel sesine kahkahasınıda ekleyerek''Benden bu kadar etkilendiğini  belli etmene gerek yoktu hayatım,hiçbir kız beni unutamaz'',kaşlarımı çatarak lafına laf katmayı gerek duymadım,nerden gelmişti bu kıskançlık çözebilmiş değilim,''kızlar'' sessizce mırıldandığım cümleyi anlamamış olacak ki bana sorarcasına baktı kafamı göğsüne yaslayarak cevap vermeye tenezzül etmedim.

Kokusunu içime çekmekle meşgulken beni durdurdu,''geldik''nereye geldiğimizi anlamak için kafamı göğsünden kaldırdım.Karşımda iki katlı ne çok lüx ne de çok kötü bir ev vardı normaldi işte.Rengi pudraya çalan bir ev olduğu için boyayı evin kadını seçtiği çok belliydi.

''Burası neresi''üçüncü kez sorduğum için bıkkınlıkla konuşmuştum.Sonunda cevap verebilmeyi akıl eden zeki çocuğumuz aslında buraya ailesiyle küçükken kalmaya geldiğini söyledi ve belimdeki ellerini çekerek kapıyı açmaya doğru gitti.

Kapıyı açtığında arkasından evin içine girdim,uzun zamandan beri uğranılmadığını  evin içindeki eşyalar ve koltuğun üstüne örtülmüş örtü yeterince belli ediyordu.Yemek masasının hemen karşısında büyük aynalardan vardı.

''Buranın temizlenmesi gerek küçük hanım''dedi.

Söylediğini anlamadığımdan ''Ne?'' dedim.''Söylediğim şu 'sen temizlik yapacaksın bende yemek yapacağım tatlım' ''

Saçma sapan bir kahkaha atıp ''Neden ben temizlik yapıyormuşum,sen temizlik yap bende yemek yapayım  ha''meydan okurcasına dibine gittim.

Dudaklarının kenarı yukarı kıvrıldı,''Eğer biraz daha inatlaşmaya çalışırsan her ikisini de sana yaptırırım bende televizyon izlerim'' öpücük atıp,başka bir odaya ilerledi.

Ellerinde temizlik malzemeleriyle dönerken toz bezlerini elime sıkıştırdı.''İyi temizle tatlım''arkasını dönmüş uzaklaşacakken sanki bir şey unutmuşta alacakmış gibi geri döndü.''ha bu arada değerini bil herkese yemeğimden yapmam sana özel''göz kırpıp Amerikan mutfağına doğru yürüdü bense sadece arkasından söylenmekle yetindim.

''Sadece sana özel,değerini bil'',Her ne kadar huysuzlukla söylensemde kelimeleri söylediğimde yüzüme memnun bir gülümsemenin yayılmasını engelleyemiyordum.
Bana değer verdiğini bilmek güzeldi.
......................
#Cenker ve arsima hakkındaki düşünceleriniz neler?
#Sizce Arsima Cenkere güvenmekle doğru mu yapıyor?

Gizemli çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin