28.bölüm¹

449 23 0
                                    

Gün doğarken yeni bir şans verilir insana yaptığı hataları bir daha tekrarlamaması için.
..............

Mutfak eşyalarıyla döşeli odayı görünce rahatladım ve iç güdümü doğru seçimden dolayı tebrik ettim.Bir bardak suyu kana kana içip suya aç olan bedenimi tatmin ettim.Arkamı dönüp uzaklaşacağım sırada öksürük sesiyle arkamı dönemedim içeriye girdiğimde kimsenin olmadığını biliyordum aksi takdirde biri olsaydı nefes alış verişini sessiz mutfakta çok rahat duyardım peki ya arkadaki kimdi? Soruların ardından korku bütün bedenimi ve benliğimi ikinci bir deri gibi kapladı.
Arkamı dönsem mi yoksa dönmesem mi karar verememişken arkamdaki benden önce davranıp zayıf ve güçsüz elini omzuma koyarak beni döndürdü bağırmaya hazır bedenim beni daha çok korkuya tetiklerken bir cesaretle ne zaman sımsıkı kapattığımı bilmediğim gözümü açtım.

Karşımda Deryayı gördüğümde derin nefesi içime çekip omzumda duran koluna çimdik attım,ne deli bir kız çıkmıştı bu ya! bildiğin sinsi sinsi ses çıkarmadan yaklaşmıştı.

"Psh üzgünüm! seni korkutacağımı düşünmemiştim ama sende pek bir korkak çıktın beliscim"

Uzaylıları gördüm demiş gibi suratına baktım "kusura bakma her gün arkamdan birileri sinsi sinsi yaklaşıyor bu sefer boş anıma denk gelmiş"

Evde uyuyanları rahatsız etmemek için kısık kısık güldü."şimdi anladım Cenkerin seni neden sevdiğini! sen çok komik bir şeysin be"

"Komik olmak ve ben gerçekten mi! aceba şuracıkta boğazına yapışsam hâla aynı düşüncede olur musun!"

"Tamam! tamam! sadece şakaydı asıl seninle yanlız konuşmak istediğim başka bir konu var!"

"Tamam konuşalım bakalım ama önce sana ceza vermeliyim beni korkuttuğun için!"ciddi ciddi söylediğim cümleyle tereddütle baktı.

"Ceza?"

"Ceza ya! beni korkutmanın karşılıksız kalacağını mı sandın ha! şimdi ben içeriye gidip rahat ve boş bir koltuk buluyorum sen ise gidip iki sıcak çikolata yapıyorsun!"

"Bu muydu ceza ya bende korkmaya başlamıştım!"gülerek suratına baktım"oyunculuğumun iyi olduğu söylememiştim sanırım,neyse öğrenmiş oldun!"

Kıs kıs gülerek boş koltuk bakmak için odaya girdim biraz sonrasında yanıma gelen derya elinde iki kupayla dumanı tüten sıcak çikolatayı uzattı.

"Konuya nasıl başlasam bilmiyorum ama belki beni ilgilendirmediğini söyleceksin ama ben sana yardım etmek istiyorum."

"Hangi konuda bir yardım bu?"

"Aileni bulman ile ilgili konu belis,biliyorum sen bizi yeni tanıyorsun ama biz seni cenkeri tanıdığımız günden bu yana tanıyoruz,bu konuyu da öğrendiğim gün yine burada toparlanmıştık Cenker telefonla birileriyle konuşuyordu ve hararetli hararetli laf anlatıyordu açıkcası çok merak etmiştim,fazla dikkatliydi karşı tarafla konuşurken, o yüzden benim geldiğimi fark etmemişti bile bende yaptığımın her ne kadar yanlış olduğunu bilsem de merakıma yenik düşerek dinledim,aileni bulması ile ilgili bir şeyler söyledi karşı tarafa"

Şaşkınca suratına bakıp ilgiyle Cenkerin benimle tanışmadan öncesinde bile beni düşünmesini hazmettim."Pekii burada bana yardım edeceğin kısım ne?"

"Benim bir arkadaşımda bu durumda kalmıştı ve sana yardım edebileceğini düşünüyorum, yani aileni bulma konusunda"

"Ben gerçekten hiç olmadığım kadar kararsızım beni bırakan bir aileyi bulmak istemek...çok çok farklı bir durum fakat bana yinede yardım etmek istediğin için teşekkür ederim"elini elime koyarak destek verircesine sıktı."ne zaman istersen ben hep bir telefon uzaklıkta olacağım"merdivenden gelen ayak sesiyle birlikte ikimizde aynı anda oraya baktık.Cenker kaşları çatık etrafa bakıyordu saniyeler sonra buluşan gözlerimizden sonra rahatlarcasına nefesini saldı."su içmeye diye gittin ama bakıyorumda derya ile kurmuşunuz dedikodu kazanını hemen"adımlarını bize doğru atarken konuşmaya da devam ediyordu."Ben sana demedim mi sensiz uyuyamıyorum diye be kadın!"

"Geliyordum aşkım da derya beni korkuttu sonra laf lafı açtı bizde konuşmaya dalmışız geliyordum kollarına"

"Lütfen ya belki şu an bir aile yok burada ama lütfen ben varım gidin odanızda konuşun!"Cenkerin koluna doladığım kolumu sıkılaştırırken arkamı dönüp deryaya dil çıkardım.

"Sus bakıyım sen her şeye bir karışma cadı!"

"Aa şimdide cadı oldum" diyen deryanın sesini son işitişim oldu yukarı çıkarken.

.......................

Gizemli çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin