İnsanların içinde hep umutlar var... kimileri döner diye umut ediyolar, kimileri ise sever diye.....
..................................................................................................................................................................................................................................................
Evet canlarım bu bölüm de itiraf olan bölümümüzdü umrım beğenirsiniz.iyi okumalar.
...............................................................................................................................................................................................................................
Kollarımı doladığım boynundan çekip,yüzünü daha rahat görmek için geri çekildim.Kafamda ki en büyük soru işareti nişanlı olmasıydı.Her şeyi anlardım ama nişanlı olmasının mantıklı bir cevabı gelmiyordu aklıma.
''Peki..Nişanlı olman,,bunca zaman benimle ilgilendiysen neden nişanlısın?'',Kollarımı göğsümde birleştirip cevabını sabırsızlıkla bekledim.Sanki söyleme ya da söylememe arasında kalmış gibiydi.
''Aslında bu iş çok fena karışık bir durum,bazen ben bile nasıl bir plan yaptığımı sorguluyorum.''
''Şimdi biliyorsun sana bir şekilde yakınlaşmam gerekiyordu ve benim iki planım vardı,birincisi seninle tesadüfen tanışmaktı,eğer bu plan yatsaydı diğer planı uygulayacaktım.''
''Ve ben işlerimi sağlam kazığa bağlamayı severim.İkinci planda ailenize sızıcaktım,ama bunun oldukça zor olacağını bildiğim için kız kardeşinin sevgilisi olmam gerekiyordu.''
''Sevgilisi oldum.Oltaya düşmüştü ama bir şeyler gene ters gitti ve biri üvey babana bizim birlikte olduğumuz ile ilgili şeyler zırvalamış senin salak üvey babanda atılan yemi tutunca bam beni de nişanlamaya kalktılar basına duyurulmaması ile ilgili konuşma yaptım şimdi sadece bir kaç iş arkadaşı ve moruk biliyordu ona da senin kocan olacağı için söylemişlerdi.''
''Seninle ilgili her şeyde bir oyun çıkıyor,aslında pardon bence benim hayatımın hepsi oyundan oluşuyor.Böyle bir hayatım olduğu için kendimden nefret ediyorum.''
Cenker kolumu sıvazlayıp bir kaç teselli cümlesi kurdu ama acının geçtiği söylenince acı kaybolmuyordu.Onu his etmek her zaman mümkündü.Bir parça gibi bir yerler de onu hep his ederdin.
''Pekala o zaman ondan ne zaman ayrılmayı düşünüyorsun.''
''Her şey yakında düzelecek güzelim.Sen sadece bana güven ve sabret.''Beni kollarının arasına çekip başımın tepesini öptü.O an da bütün duyguların üst üste gelmesi ile ağzımdan kaçan kelimelere engel olamadım.
''Seni seviyorum.''
Başımı okşayan eli durduğunda,elimle ağzıma şaplak atıp kendime kızdım.Neden ona onu sevdiğimi söylemiştim ki şimdi.Dünyanın ahmaklık sınırını aşan tek kişi benimdir herhalde.
''Vay be''
Geri çekilip suratına bakmak için yeltendim ama beni engelledi ve daha sıkı sarmaladı.
''Bir daha söylesene.''
Gözlerimi kapayıp ''Seni seviyorum.''dedim en içtenliğimle.Meğersem ben Cenkerle beraber doğmuşum onunla beraber yaşıyormuşum asıl hayatı da haberim yokmuş.Cenker benim hem geçmişim hem de geleceğimmiş.O benim farkına bile varmadığım ömrümün geri kalanıymış.
Derin bir iç çektiğinde kollarından ayrılıp geriledim.
''Ne oldu? daha önce sana kimse seni sevdiğini söylemedi mi?''
''Tabiki de,daha önce sevilmiştim.Ama daha önce sen beni sevmiyordun.Beni tanımıyordun bile.Hangi insan önemsiz biri olarak gördüğü birini sever ki? ama oldu işte beni sevmen öyle muhteşem,öyle tadılması gereken bir mutluluk ki,Şimdiye kadar beni herkes severdi ama sen..senin beni seveceğini sanmıyordum.Bu mucizenin diğer adı Belis.Senin beni sevmen mucizenin diğer adı.''
''Orada çocukların beni dövdüğü yerde önemsiz olduğumu söyleyen kızın şimdi beni sevmesi,beni hayatına,kalbine kabul etmesi inanılmaz bir şey ki,şuan aklım hayalim almıyor.Sanırım Dünyanın en mutlu erkeği benimdir.''
''Peki ya..sen.Senin duyguların.''
Yüzüne bahtiyar bir gülümseme yerleştirdi.''Benim sana her zaman bir özlemim oldu sevgilim.''
''Ben her zaman sana Bir afrikalı'nın ekmeğe olan özlemi gibi özlem ,Bir annenin yavrusuna olan şevkati gibi şevkat,Bir kuğunun eşine olan sevgisi gibi sevgi his ettim.''
''Kuğu?''
''Bak aşkım Kuğular, eşleri öldükleri zaman acıdan ölen tek canlılardır.Eğer ben de seni kaybedersem ölürüm,sensiz yaşayamam.''
''Bu yüzden sen hep gül,ben önemli değilim..Zaten sen mutluyken ben hep mutluyum.''
Haydi güzelim şimdi biraz dinlenmeye ihtiyacımız var,akşam sana bir sürprizim olacak.Kafamı sallayıp onunla beraber ayağa kalktım,beni bu hiç bilmediğim ahşap evde üst kata çıkartıp yatak odasına götürdü.
Giymem için bir tişört atıp kendi üstünü de değiştirdi.O lavaboya giderken arkasından ilerledim,bana hiç açılmamış diş fırçası verdiğinde,bir kaç muzurluk yapıp aynada surat ifadeleri yaptık,kocaman olmuştuk ama ruhumuz hala çocuktu.
Yatağa ondan önce oturup sağ tarafa yerleştim çünkü ben her zaman sol taraftan aşağı yuvarlanırdım.Bu artık benim bir huyum haline gelmişti belki Cenker olursa bir nevi engel olur ve aşağıya düşmememi sağlardı.
Yanıma yanaşıp dudağıma iyi geceler öpücü verdi.Kollarımı beline sardığım da başta ürperse de vücudu çabucak alıştı ve o da kollarını bana sardı.Bir an için ikimizi evli çift olarak düşündüm.
........................................
#Belisin itirafı hakkında ne düşünüyorsunuz?
#Cenkerin konuşması hakkında düşünceleriniz?
#Bölüm ve hikayeme genel düşünceniz neler?
Yorum ve votelarınızı bekliyorum canlarım. bb.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gizemli çocuk
ChickLitIşıklarda durduğumda garip bir müzik duyduğumu sandım,radyoyu kontrol ettiğimde kapalı olduğunu gördüm fakat o kulağıma hoş gelen müzik beni telaşlandırmıştı ve bu şarkının ismini bilmiyordum.Telefonumuda çantamdan çıkartıp kontrol edeceğim sırada a...