23 ∞

1K 36 7
                                    

Bu bölümden sonra olaylar  hız kazanacak canlarımmmmm

..................

Sabah uyandığımda saat bayağı bir geç olmuştu,öğlen vakti uyandığım nadir zamanlardan biriydi.Genelde dondurduğum üniversiteye gider  sabah olan derslere girip tanıdığım bir kaç kişi ile laflardım.Aklıma yine gelen üniversite konusuyla yüzümü buruşturdum,en kısa sürede halletmeliydim.

Cenker yatakta olmadığı için aşağıya inip belki kahvaltı hazırlıyordur ümidiyle güzel kokuların burnuma dolmasını bekledim ama ne yumurta kokusu ne de kızartma kokusu vardı.Haydi hayırlısı belki içinde ki öküzü kırıp harekete geçmiştir Cenker bey.

Doğru Allah var şimdi yalan olmasın hayatımda gördüğüm en güzel sürprizleri  bana Cenker yapmadı diyemem,benim aşkım her hali ile mükemmeldi ya ama dediğim gibi mutfağa gittiğimde dünden kalma yediklerimiz duruyordu.

Cenkeri televizyon izlerken bulduğumda karşısına dikilip tam azarlıyacaktım ki bizimki elinde televizyon kumandası koltukta  kolu sarkıyordu.Canım ya uyuyakalmış benim Cenkerim.Uyuyanın üzerine kar yağar düşüncesiyle,gidip ince bir pikeyi,artık neyin nerde olduğunu öğrendiğim bu küçük evde ki yerinden alıp üzerine serdim.Kahvaltı hazırlamadığı ile ilgili bir sürü nutuk  çekmeyi  planlıyordum ki onu görünce yelkenleri suya indirmiştim yine.

Hangi ara saçlarını okşadığımı bilmeden ellerimi saçlarından  çekecekken bileğimden aniden tutup sarıldı.Hınzırca gülüp  öpmek için dudağıma eğildi,tabi bende kendime hakim olarak  kafasına hafiften vurarak doğruldum ve tekrar ayağa kalktım ellerimi de belime yerleştirdim.

Onun etkisine kapılmadan uzaklaştığım iyi olmuştu.''suçunu şirinliğinle bastıramassın bebişim''

Sanki hiçbirşeyden haberi yokmuşcasına dudaklarını büzdü,aman ya ben şimdi nasıl kızgın numarası yapıcam böyle tatlı tatlı baktıktan sonra.

''Cenker ne yapmış yine hayatım''demez mi bir de sırıtarak.Allahım ya  hayatım demesine mi güleyim yoksa ne yapıyım bilemedim.

''Bir de ne yapmış Cenker diyorsun ya hiç romantik değilsin insan bir kahvaltı hazırlar falan''dememle gülmeye başladı.

''Yuh Belis görende odun biri olduğumu sanar,kızım ben sana yaptığım romantikliği  kimseye yapmadım sen ne diyorsun''

Çatık kaşlarım birden gevşerken suratına sırıttım''Gerçekten mi?'',Birde aptal aptal sormam yok mu kesin oscarı ben alırım bu yıl.

Yavaşca ayağa kalktı  şimdi tam karşımda benden hafif uzun ve iri yapılı vücudu ile duruyordu,ellerini belime yerleştirip burunlarımız birbirine değecek şekilde  yakınlaştı.Benim için kusursuz olan yüzünün bu kadar yakınımda olması kalp sağlığım için pek de iyi değildi.

''Tabiki de ciddiyim  sen benim içimi kavuran,yakan,şu kalbimin senin her gülüşünde,her beni öpüşünde  yerinden çıkacakmış gibi atmasını sağlayan bir etkin var.Ben hayatımda kimseye böyle duygular hissetmedim.Hayatıma öyle bir girdin ki  sıkıcı düzenim bir anda bozuldu,hayatıma renk getirdin,hayatıma iyi ki geldin Belisim''

Ellerimin altına pat pat  hızlı ve düzensiz atan kalbi kalbimi sıcacık etti,öyle ki bende Cenker  hayatıma girdiği andan beri yaşadığımı düşünüyordum.Düşüncelerimi toparlayarak onun kadar duygusal olmasada  ne hissettiğimi dile getirdim.''Sen öyle bir geldin ki hayatıma,bütün soru işaretlerimin cevabı oldun,yıllardır  boş hissettiğim bir yanım vardı,meğersem benim eksik yarım sendeymiş,ben sana gönlümü öyle bir kaptırdım ki,ben gerçek benliğimi buldum;benim benliğim senmişsin aslında.''

Gizemli çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin