8∞

2.7K 109 8
                                    

Evet Seni seviyorum,yine evet belki beni tüketecek bir aşka yelken açıyorum ama pişman olmayacağıma eminim.Ben tükenirken sen bana güç vereceksin.Çünkü Sana güveniyorum...

~~~~~~~~~~~~
Selam gençler,n'apıyorsunuz bakalım,neyse bu konuları siz bana mesaj atarsanız konuşuruz   neyse şekerler okuyun beğenin votelayın yorum yapın :D

Gifteki Cenker :D Just friend hikayesini okumayan varsa okuyun ben tutkunu oldum valla benden söylemesi canısılar öpüyorum sizi bol bol yanacıklarınızdan. ;)

~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eve vardığımız da kendimi hem bitkin hemde enerjim yerindeymiş gibi hissediyordum.Duygularımın yön akışının değişmesi tamamen Cenkerin suçuydu beni öyle tutkulu öpmemesi gerekiyordu.

Sonuç olarak yakında aşkını platonik olarak yaşayan bir ergen gibi takılmaya başlıyacaktım,çünkü Cenkere aşık olmaya başlıyordum.Aşık olmaya başladığımı nasıl hissettiğimi anlayamıyorum ama içimdeki küçük Belisler yani iç sesim onu sevdiğimi fısıldasıyıp tekrar hatırlatıyordu.Ona onu sevdiğimi falan da açıklamayacaktım,Cenkerin de öyle beni sevdiğine dair hiçbir belirti yoktu.

Aklıma,ellerimde çiçekler kapında sırılsıklam gelirsem sakın şaşırma,şarkı sözleri gelince kendi kendime kıkırdadım.

Kafamı göğsüne yasladığım Cenker de kıkırdamamı duymuş olacakki soran  gözlerle yüzüme bakmak için eğildi,''ya aklıma bir şarkı mırıltısı geldi de ona gülüyordum şekerim''

Kaşalarını çatıp,''şekerim ne kızım öyle,sanki kankan ile  konuşuyorsun,uzaktan bakınca kız gibi mi gözüküyorum?'',Gözlerimle vücudunu inceleyip,''Doğru söylüyorsun kıza benzer bir tarafın yok ama seninle istediğim gibi konuşabilirim''

''Allah Allah nedenmiş o güzelim'',Bana güzelim deme sevincini sonra yalnızken kutluyacağımı beynimin bir köşesine not olarak bıraktım.

''Biz just friend sayılıyoruz ya ondan canım  benim'',Anlamadığını belirten bir şekilde suratını buruşturdu.Yani bu şekli ben yapmaya çalışsam evrim geçirmeye çalışan orangutan gibi gözükürüm o ayrı.Mimik kralı ne olucak.!

''Ya gerçekten  bilmiyor musun?,Tumblr'ın falan yok mu Senin?''Kafasını olumsuz  bir şekilde salladığın da,iç çekip 'İş başa düştü Belis haydi bakalım.'düşündüm.

Oturduğumuz koltuktan istemeyerek kalkıp yemek masasının üstündeki laptopu aldım,Cenkerin sıcak göğsüne tekrar sokuldum.

Bilgisayar açıldıktan sonra arama motoruna tumblr 'just friend' yazıp arama yaptım,görsellere tıklayıp açtım,bakması için bilgisayarı Cenkere uzattım.Önce fotoğraflara bir süre bakıp kaşlarını çattı,daha sonra da yüz ifadesini yumuşatıp tatlı bir gülümseme yolladı.

''Just friend olma işini sevdim'',deyip dudaklarıma öpücük kondurdu.Bütün erkekler aynıydı ama bütün just friendler sonradan birbirlerine aşık oluyorlardı.Şeytani bir gülümseme takınıp onu kendime nasıl aşık ediceğimi düşündüm.

''A biliyor musun hikaye yayımlanan başka bir sitede de öyle bir hikaye var harika yazılmış bir hikaye gözden geçirmen lazım''deyip bilgisayarda google arama motoruna hikayenin yayımlandığı siteyi açtım.Siyah renkli  güzel  kapak resmi olan  hikayeye tıkladım.

''bak ben burdaki Arasa ölüyorum,adam mükemmel bir de kendini beğenmiş olmasa iyidi de ,o çocuk her haliyle muhteşem,ha bu arada ana karakter Aras ile Ada,işte ada benden güzel olmasa da iyi sayılır ama Aras  cennetten düşmüş nuri gibi ,anlatabiliyormuyum?''

Suratıma değişik bir şekilde bakıp,''Hikayeden bahsettiğine emin misin,yani çocuk gerçek olsa Adayı öldürür,Arası kendine aşık etmeye çalışırdın herhalde ama Ben Arastan daha yakışıklıyım kusura bakma''

"Hatta aç bakayım bir fotoğrafını şu karakterin neymiş bu nuri efendi görelim!"karakterin ismini yazıp fotoğrafını Cenkere gösterdim."psh bu mu şimdi nuri ama demuştim ben sana ben daha yakışıklıy diye"kafamı gülerek iki yana salladım.

''Aklımı okudun bende aynı öyle yapmayı düşündüm bir ara,ama ne yapıcan fani Dünya,hikayelere girip 'hadi bana da bir rol yazsana' diyemiyoruz,hem sen kendini Arasla kıyaslayabileceğini mi sanıyorsun,o çocuğun kasları bir numara''

Bana kendini beğenmiş bir bakış yolladı,''Başlatma Arasına,sen benim kaslarımı görmedin herhalde deneme de yapabiliriz istersen,ne kadar kaslı olduğumla ilgili''Göz kırpıp hikayeye göz atmaya başladı.

Homurdanarak başımı göğsüne yasladım,onun görmeyeceğini bildiğim için gülümsedim,sonuçta beni karakterden kıskanmıştı,eh buda bir şey deyip,iç geçirdim.

''ya benim canım çok sıkıldı,ne yapalım?''dedim baygın,baygın.yaklaşık yarım saattir,Cenkeri Just friendi okumaktan alamıyorum.Beyfendi taktı,'son bölümüne kadar okuyacağım',deyip duruyor.Bir sinirim bozuldu ,bir sinirim bozuldu anlatamam,gel beraber yaşayalım.

''Ya azıcık da benimle ilgilensene döverim seni çocuk o çükünü kopartırım bak'',kızgınlıkla söylediğim kelimelere kahkaha atmasıyla iyice gıcıklığım tuttu.Banane arkadaş bu çocuk benimle ilgilenmek  için Dünyaya geldi.Bencilim işte n'apıyım.

''Sen beni kıskanıyor musun? ,kızınca çok tatlı olduğunu birileri söyledimi sana  gülüm'',yumuşadığımı belli etmemek amaçlı onun konuşmasını taklit edip,''Aras neymiş benim kaslarımı gördün mü sen,deneyelim mi?'' deyip kollarımı sıkıp olmayan  kaslarımı ona göstermeye başladım.

Gıcık olduğunu belirten bir homurtu çıkartıp televizyonu açtı.''ya hem o gülüm ne şahinci  misin sen?''

''Şahinci falan değilim sadece doksanlardan kalma kelimelerimizin unutulmaması için çaba sarf ediyorum şurada,fena mı gülüm'',dedi.Yüzümü ekşitip kafamı iki yana salladım,''Ciddiyim eğer bana bir daha gülüm dersen güzel dudaklarımı öpmene izin vermem''dedim kaşlarını çattı.''Ne yani tek senin dudakların mı var,senin dudaklarından daha dolgun bir çok kadın tanıyorum,onlar onları öpmem için gönüllü olurlar''göz kırptığında sinirlerimi iyicene germişti,nasıl benden başka kadınları öpmeye cürret edebileceğini zanneder,kaptırırmıyım ben helallimi.

''Herkesi öpebilirsin ama ben de aldığın duyguları herkes de hissedemezsin yakışıklı'',Göz kırpıp şaşkınlıktan kırmızı rengini alan yüzüne keyifle baktım.Doğruları söylediğimi o da biliyordu.

Gizemli çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin