22 ∞

1K 38 6
                                    

Üzgünüm bölüm çok geçti sizden çoook af diliyorum,bu bölüm geçiş bölümümüz olsun diğer bölümlerde hikayemiz tekrardan hareketlenmeye başlıyor.

Telafi olarak hemen bir kaç gün sonra bölüm yayınlayacağım.Tekrar  özür dilerim.
..........................

Yemek yediğimiz ve bana hayatımın en özel akşamını yaşatmasının ardından  iki hafta geçmişti.Onunla geçirdiğim her bir saniyesi bile benim için çok özeldi.Beni  yeni evimize götürmüştü.Tadilatın bir hafta içinde biteceğini ve ardından  taşınacağımızı söylemişti.

Taşınmadan önce ki bir hafta da özel yerimiz de Babasının da annesine bu sürprizi yaptığını,ona burada evlenme teklifini ettiğini  söylemişti.İçimden keşke diye geçirmeden de edememiştim.

Evin Eşyalarını bana internetten beğendirip bir iki güne gelmesi için sipariş vermiştik.Eşyalar sevdiğimiz renkler ile  döşenmiş tam içimize sinen bir seçim olmuştu.

Cenker ile her konudan konuşabiliyordum  üniversitemi dondurduğumu  ve devam etmek istediğim konusunu bir türlü açamıyordum.Sonunda  akşam yemeğini yerken internetten tarifine bakarak yaptığım yemekle dalga geçmesine tahammül ederek,hadi kızım başarabilrsin diye kendi kendimi yüreklendirdim.

Pazar akşamı  film izlerken telefonu çalmıştı ve bir küfür savurup açmak zorunda kalmıştı.O sinirlenmişti ama ben neşemden göbek atacaktım.Çünkü film de müstehcen sahne çıktığın da poflayıp  ileri sarmasını söylemiştim,kafamı yaslı olduğum göğsünden uzaklaştırıp onunla göz teması kurabileceğim bir şekilde eşit hale getirdi.

Eğer bana ne oldu yoksa utanıyormusun,yoksa sen daha onsekiz yaşını geçmedin mi türünden ona göre komik olan esprilerini yapmasaydı benim de inadım ona kafa tutmayacaktı.Ama her şey için artık çok geç olmuştu.

Kelimeler ben daha beyin süzgecinden geçirmeden ağzımdan çıkmış ve ona izleyebileceğim ile ilgili bir sürü kelime sarf etmişti.Bunu benim dediğimden hala şüphem vardı ama odada benim Cenkerin ve filmde müstehcen sahne canlandıranların sesinden başka  kimse yoktu.

Ona  çaktırmadan izliyormuş gibi yapmayı denediğim de  ellerimi avuçları arasına alıp izlemeye teşvik etmişti,Kokusunu içime çekiyormuş gibi yapmaya çalıştığım da  'Film bitsin sonra koklaşırız' tarzında ondan hiç beklemediğim saçma ergen bir şekilde konuşmuştu.Erkeklerin beyninin nasıl işlediğini çözmek istiyordum.

 Neyse ki Cenkeri zor zoruna ikna etmiş ve  müstehcen sahneyi hızlı geçmişti.Patlmış mısırlarımızı bitirip uymaya gittik.Yatak odamıza gittiğimizde  önce lavoboya ben gidip işimi hallettim ve geri geldiğim de Cenkerin yatakta uyku  sersemliği ile yatarken buldum.

Yatağın onun tarafı olan yere  gittiğimde uykulu gözleriyle bana baktı ve uyuma moduna girmeye başladı.Gülerek kollarından tutup  örtünün altına geçmesi ile ilgili bir şeyler söyledim,fakat alabildiğim cevap cevap değildi sadece bir hım sesinin ağzında yayarak söylemişti.

Kollarından tutup kaldırmayı tekrar denediğim de  yerinden kaldırmam mümkün değildi,Allah aşkına böyle ağır olduğunu biliyordum fakat   bana tonlarca kat fazla gelen bir ağırlığının olduğunu tahmin etmemiştim.

En sonunda çareyi kolunu çimdiklemekte buldum.Canının acısından kolunu tutarak ayağa fırladı.Ağza alınmayacak küfürleri sarf ettiğinde,uykulu olduğundan bilnci beni fark etmemişti.

Ellerimi çırpıştırıp kaldırmamın sevincini yaşadım,''Süper artık kendine geldiğine göre düzgün bir şekilde uyuyabilirsin.''

Cenkerin kızgın sesini kulaklarımda işittim.''Sanki ben yamuk uyuyorum da hanfendi kızıyor.''

Gülüp yatağın bana ait yerine kuruldum,yatarken sen göreceksin gibi kelimelerle söylendiğini duydum ama abartılacak bir şey olmadığını kendime söyleyip kelimesini kulak ardı ettim.

Yatakta her zaman ki gibi sarılacağını düşündüğüm için yüzümü ona doğru döndüm ama o bana bakmadan yüzünü bana dönüp poposuyla bakışmam için bizi yanlız bıraktı.

 Kolundan tutup  kendime çevirmeye çalıştım,''Ya Cenker niye böyle yapıyorsun ya şaka yaptım valla bak''

Cenkerden ses gelmeyince zorla sırt üstü yatmasını sağladım,tekrar dönmeye yeltendiğinde engelleyip karnının üstüne tırmandım.Ellerini kıpırdamasın diye ikisini de  tuttum,halbuki ikimizde biliyorduk ki azıcık gücünü kullansa kurturabilirdi ellerini ellerimden,bu hareketinden de  bulduğum yüzle ödül olarak öptüm.

Bana dikkatini vermemeye çalışsada suratı yumuşamıştı,içimden nedense bir sevgi çokluğu kabardığında yanaklarını sıkıp tatlı dudaklarından öpesim geliyordu.Öyle şirin gözükmüştü gözüme ya da ben iyice aptal aşık olma yolunda ilerliyordum.

''Ya Cenker inanmıyorum konuşmazsan benimle öperim seni''

Cenker bana şöyle bir uzaylılar bana el salladı demişim gibi baktı sonra sırıttı,''Bunun benim işime geleceğini biliyorsun öyle değil mi?''

Omuz silkip bende güldüm,''Burada senden faydalanan tarafın ben olacağımın  farkındasın değil mi?''

''Valla sen benden böyle faydalanacaksan konuşmuyor numarası yapmaya hazırım''

Omzuna yumruk atıp 'Pislik' dedim,zaten tutmakta beceriksiz olduğum elleri serbest bırakıp,yerlerimiz değiştirdi.Nefes alış verişim hızlandığında ona ve onun ani hareketlerine alışamadığımı beynim bir kez daha hatırlattı bana.

Yüzünü yakınlaştırdığında kafamı biraz daha yatağa  bastırdım çok yakın olduğumuzda hiç de mantıklı olduğumu düşünmediğim için,kendi aramda önlem almıştım.''Sana kızgınmış gibi bile davranamıyorum,bana ne yaptığını bilmiyorum ama ne yapıyorsan yaptığına devam et.''

Gözleri dudaklarıma kaydığında yumuşacık bir öpücük kondurdu,öpücüğüne bir sürü anlam yüklenebilirdi,sevgi,tutku,aşk,şevhat bütün duyguların birleşip birbirimizle paylaştığımız bir öpücüktü.

Yanağına şakadan tokat atıp ''Şu sakallarını bir hallet artık suratımı gıdıklıyor.''Gülerek söylediğim cümleye kaşlarını kaldırarak güldü.Gülüşü ım....sanki..sanki  cennet gibiydi,sadece bana ait olan bir cennet.
...............

 Bölüm Nasıldı fikirleriniz değerli benim için merak ediyorum canlarım ^.^ 

 

Gizemli çocuk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin