O fi pentru mine?

212 22 10
                                    

După ce și-a încheiat antrenamentele și cursurile, Brouce se îndrepta spre casă, unde îl aștepta mătușa sa. Mergând prin oraș cu gândurile împrăștiate, observă o mulțime adunată în fața muzeului central. Curios, se apropie și întrebă o doamnă mai în vârstă ce se întâmplă.

„Mă scuzați, dar de ce s-au adunat atâția oameni aici?" întrebă el.

„Bună, tinere! Astăzi este cercul iubitorilor de astre. Toți s-au adunat să privească stelele și planetele la telescop. Este ceva minunat de-a dreptul," răspunse femeia cu un zâmbet cald.

Brouce se lumină la auzul veștii, gândindu-se să rămână și el pentru a privi cerul înstelat. Totuși, zărind câțiva elevi din clubul de astronomie al colegiului Black South, se temea că ar putea fi ridiculizat. Așa că, oftând, hotărî să plece acasă.

„Vă mulțumesc pentru informații, la revedere!" spuse el, zâmbind ușor. Doamna îl privi cu o ușoară dezamăgire.

„Dar nu rămâi și tu?"

„Nu, nu mă pasionează așa ceva, doar eram curios," răspunse el, evitând să-și dezvăluie adevăratele sentimente, și plecă grăbit.

Acasă, o găsi pe mătușa sa Karen dormind, așa că se schimbă și mâncă în liniște. După un duș reconfortant, se aruncă pe pat ca un bolovan, simțindu-se obosit. Își luă telefonul și îi scrise Tessei, dar răspunsul ei scurt și distant îi confirmă că era supărată pe el. Neavând chef de jocurile ei, Brouce nu-i mai răspunse.

Se gândi apoi la Jessica, ceea ce îl surprinse și pe el însuși. Se gândea cum Tessa o umilise furându-i discursul la deschiderea anului școlar. El nu fusese acolo, așa că nu știa cum arăta Jessica și ce s-a întâmplat acolo.

Hotărât să o caute pe rețelele de socializare, îi găsi în cele din urmă profilul de Instagram sub numele de utilizator „Jessique".

Jessica avea foarte puține poze, deci nu era sigur dacă era fata pe care o căuta. Brouce se uită la una dintre fotografii și murmură: „Nu știu ce are iubita mea de împărțit cu tine, dar după chipul tău de îngeraș sunt convins că n-ai putea să-i faci rău nici măcar unei muște. Bine, asta dacă tu ești ea."

Răsfoind printre postări, găsi o poezie extrasă din volumul „Iubire Luciferică" al Jessicăi, care îi atrase atenția:

„Jacheta tip football tu purtai
Când te-am întâlnit prima oară
Zâmbetul tău, un colț de Rai
Azi sufletul mi-l împresoară

Te văd zilnic pe coridoare
Tu nici măcar numele nu-mi știi
La cantină în pauza mare
Eu zâmbesc larg atunci când vii

Când obrazul în perna-mi aștern
Plâng fiindcă sufletul meu știe
Că te iubesc și te-oi iubi etern
Dar numai prin poezie."

Poezia aceasta îi confirmă faptul ca o găsise. „Jachetă tip football?" se întrebă Brouce în gând. „Oare este îndrăgostită de cineva din echipa de football? Și totuși, cum ar fi dacă poezia asta ar fi pentru mine?" se amuză el cu un zâmbet pe buze.

Jessica îi părea o fată gingașă, muncitoare și dulce, opusul Tessei. Nu înțelegea de ce s-ar complica Tessa să o facă să sufere.

„Așadar, dragă Jessica, probabil că am să mă amuz teribil când iubita mea îți va cere iertare în public pentru ceea ce ți-a făcut." gândi el.

Era pentru prima dată când Brouce se gândea serios la Jessica. Poate că ea ar dansa de fericire dacă ar ști toate acestea. Fiecare ajunge la ceea ce îi este predestinat, la momentul oportun. Iar iubirea, dintre toate, are cele mai frumoase căi prin care unește sufletele.

Pentru că te-am cunoscutUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum