Tom și Victoria nu au închis un ochi toată noaptea. Deși Victoria, un psiholog destul de priceput, încercase să găsească o soluție pentru a o face pe Jessica să fie mereu cu zâmbetul pe buze, se simțea neputincioasă. Tom, îmbrăcându-se grăbit pentru a merge la spital, a strigat cu frustrare: "Nu poți fi fericit mereu, este imposibil!"
Victoria, cu o voce moale, i-a răspuns: "Fericit mereu nu, dar măcar să nu fii trist...".
"Nu știm nici măcar de ce era în starea aceea", a continuat Tom, încercând să își găsească liniștea. "Orice ar fi fost, a afectat-o enorm și nu cred că își va putea lua gândul de la asta."
Victoria s-a apropiat de el și l-a prins de mâini, privindu-l în ochi: "Ascultă-mă... va fi bine, te asigur. Sunt alături de tine în toate, vom face tot ce ne stă în putință ca totul să fie cum își dorește Jessica."
Tom, cu o privire tristă, a mărturisit: "Nu știu ce m-aș face fără tine... uneori simt că am eșuat ca părinte, i-am provocat atât rău."
Victoria a încercat să-l încurajeze: "Important este ca de azi înainte să îi faci numai bine. Trecutul se lasă în urmă. Hai să mergem, se face târziu."
Ajunși la spital, au cerut permisiunea unei asistente să intre în salonul Jessicăi. Asistenta le-a permis accesul, dar cu instrucțiunea de a intra pe rând și echipați corespunzător.
"Intră tu, Tom", i-a spus Victoria. "Eu voi merge să iau niște cafea între timp."
Tom s-a echipat și a urmat asistenta până la salonul treisprezece. Inima i s-a strâns când a văzut-o pe fiica sa în pat, palidă, cu ochii roșii și umflați. "Draga mea, cât mă bucur să te revăd...", a zis el, încercând să-și stăpânească lacrimile.
Jessica, confuză și speriată, l-a întrebat: "Nu înțeleg nimic. M-am trezit legată de pat, ce s-a întâmplat?"
Tom a încercat să-i ascundă adevărul: "O cădere de calciu, draga mea. Ești bine, stai liniștită."
Jessica a suspinat: "Nu-mi mai amintesc nimic de când am venit de la liceu..."
Tom, dornic să înțeleagă ce se întâmplase, a insistat: "Știu că ești încă obosită, dar te rog, explică-mi... ce s-a întâmplat?"
Jessica și-a plecat privirea, aproape izbucnind în lacrimi: "Discursul meu, tata, nu a mers cum am visat. Tessa m-a închis în baie, m-a umilit în fața tuturor, mi-a furat tot..."
Tom simți cum furia îi urcă în piept. „Nu, te rog, calmează-te! Vrei să spui că o colegă de școală a provocat toate astea? Nu există niciun fel de autoritate acolo?"
Jessica își apăsă mâinile pe tâmple. „Mi-aș dori să-ți pot explica, dar mă simt atât de slăbită și durerea de cap este insuportabilă."
„Nu te forța, e totul bine acum. Voi rezolva eu situația. Când ai căzut, te-ai lovit puțin la cap. În câteva zile vei fi ca nouă," a spus Tom, încercând să o liniștească.
„Ce ai de gând să faci?" a întrebat Jessica, îngrijorată.
„Nimic nechibzuit. Merg să vorbesc cu doctorul. Între timp, Victoria va fi aici cu tine."
Tom ieși din salon plin de nervi. Victoria, observându-l, se apropie de el.
„Ce s-a întâmplat? De ce ești așa nervos?" întrebă ea, îngrijorată.
„Colega aia de la liceu, Tessa, din cauza ei s-a întâmplat totul," răspunse Tom, hotărât să facă dreptate. „Intră la ea, eu trebuie să dau un telefon."
„Bine, dar te rog, calmează-te..." Victoria intră în salon, în timp ce Tom ieși să-l sune pe directorul Stuart.
„Alo, bună ziua, Tom Jones sunt. Sunteți domnul Stuart?"
CITEȘTI
Pentru că te-am cunoscut
RomancePoate dragostea să fie leacul unei boli necruțătoare? Există o a doua șansă pentru răul făcut din intenții bune? Jessica Jones și-a găsit deja răspunsurile. Prinsă în capcana propriei mentalități, ea se izolează și se scufundă într-un univers poetic...