Acum că l-a întâlnit pe Brouce, percepția Jessicăi asupra liceului s-a schimbat puțin. Mersul la liceu continua să fie o experiență umilitoare pentru ea; niciodată nu ar fi putut spune că merge acolo cu prea multă tragere de inimă. Dar acum, ar face orice să-l vadă din nou.
Luni dimineață, Jessica s-a trezit mai devreme decât de obicei pentru a se aranja puțin. Deși în ochii lui Brouce era încă o anonimitate, gândul de a vorbi vreodată cu el o învăluia constant. Ajunsă la liceu, analizează atent fiecare elev pe care îl întâlnește pe coridoare, în speranța că îl va zări pe cel care îi cutreieră mereu gândurile.
În clasă, deși nu asculta de obicei ce se vorbește, a auzit întrebări de genul „Cine crezi că o să câștige?" sau „Vii și tu la meci?". Își amintește că Brouce pomenise în bibliotecă ceva despre meciul de luni.
Nu mai fusese niciodată la vreun meci al echipei de fotbal, dar ce ocazie mai bună să-l vadă ar fi fost?
După ore, Jessica s-a îndreptat direct către terenul de fotbal. Avea emoții și se gândea la ce vor spune ceilalți când o vor vedea acolo. A luat loc în tribune și a așteptat cu nerăbdare să înceapă meciul. Lucrurile păreau să meargă destul de bine până în acest punct, dar cum ar fi o zi din viața ei fără ca umilințele să apară?
Alături de ea, doi băieți care o recunoscuseră după reputația sa din liceu, au început să șușotească și să facă glume pe seama ei.
„Băi, Martin, asta nu-i 'cârtița'? A scos capul din cărți și a mai ieșit la aer", a glumit unul dintre ei.
„O fi pasionată și de fotbal, ce știm noi..." a răspuns celălalt pe un ton ironic.
„Măi băieți, se vede că nu citiți deloc. Cel mai probabil nici nu ați aflat de studiul acela..." le-a răspuns ea pe un ton ironic.
„Ce studiu?" au întrebat ei curioși.
„Acela în care se spune clar că, dacă vă uitați acolo", a arătat ea spre teren, „o să vă vedeți...", dar s-a oprit.
„Ce anume să ne vedem?" au întrebat ei, privind curioși în direcția indicată.
„De treaba voastră!" a răspuns Jessica cu puțin sictir, ignorându-i apoi. Cei doi au rămas muți.
„Parcă ziceai că e timidă, prostule!" a exclamat indignat unul dintre ei.
„Așa zic toți, eu de unde vrei să știu?" au replicat, după care și-au văzut de treaba lor.
Meciul era pe cale să înceapă. Echipa liceului Black South ieșea pe teren cu pași încrezători. În fruntea echipei era numărul zece, pe spatele său scriind cu litere mari „BROUCE MATTHEWS."
Jessica și-a luminat privirea la vederea lui. Cât de bine îi stătea în uniforma aceea!
„Cum de nu l-am mai văzut eu până acum?" se întreba ea în gând.
Brouce era adesea plecat în cantonamentele liceului și, în plus, era cu un an mai mare decât Jessica, urmând să treacă în clasa a XII-a.
Meciul a început, iar Jessica avea ochii ațintiți doar asupra numărului zece. Nu știa nimic despre fotbal; nu știa ce este un fault, un offside sau un corner.
Aproape de jumătatea primei reprize, Brouce a marcat primul gol împotriva echipei adverse. Jessica era atât de fericită; simțea cum niște fluturi îi devorau stomacul.
Acum înțelegea expresia „fluturi în stomac" pe care o citea adesea în cărțile romantice. După nouăzeci de minute de joc, meciul s-a terminat cu scorul de doi la unu pentru colegiul Black South.
Jessica s-a apropiat mai mult de teren pentru a-l vedea mai bine pe Brouce, când a zărit-o pe Tessa, care alerga spre el. Tessa i-a sărit în brațe și l-a sărutat.
Simțea cum inima i se rupea în două... Își amintea instantaneu că Emily îi spusese acum un an că Tessa este iubita căpitanului echipei de fotbal.
Ce sentiment dezamăgitor...
Era clar că șefa majoretelor este iubita căpitanului. Care ar fi fost șansele ca Brouce să nu aibă iubită?
„Popularii stau numai cu popularii", își zise ea dezamăgită, privind în gol către teren. „Să vă ia naiba pe toți!" a spus printre dinți, apoi s-a întors și a plecat spre stația de metrou.
Ajunsă acasă, obișnuită să nu găsească pe nimeni, s-a îndreptat direct spre camera sa. Așezându-și capul pe pernă, a început să plângă amarnic.
„Mă îndrăgostesc și eu o dată în viață și, hop, băiatul acela trebuie să aibă iubită. Și, colac peste pupăză, iubita lui mai este și vrăjitoarea liceului care îmi face viața un calvar de doi ani..." a scâncit câteva minute, și-a șters lacrimile, s-a ridicat și a plecat spre Marison, la casa bunicilor ei.
Era pentru prima dată când era tristă din cauza unui băiat.
„Mi-am zis doar, iubirea e o pierdere de timp. Inimă naivă, care nu ai vrut să mă asculți, și tu, minte proastă, te-ai îndrăgostit mai mult că l-ai văzut citind!" și-a spus, privindu-se în oglindă înainte de a pleca.
CITEȘTI
Pentru că te-am cunoscut
RomancePoate dragostea să fie leacul unei boli necruțătoare? Există o a doua șansă pentru răul făcut din intenții bune? Jessica Jones și-a găsit deja răspunsurile. Prinsă în capcana propriei mentalități, ea se izolează și se scufundă într-un univers poetic...