Frecventarea liceului devenise pentru Jessica o experiență atât de plăcută încât își dorea să nu se termine. Gândul că acesta era ultimul an alături de Brouce o neliniștea puțin, dar nu voia să lase aceste temeri despre viitor să umbrească fericirea prezentului.
A doua zi părea să continue în același ton. Brouce i se alăturase cu plăcere la masa de prânz, însă nu totul avea să decurgă conform așteptărilor. Tessa revenise la liceu, simțind presiunea de a nu acumula prea multe absențe. În timpul pauzei de prânz, lucra la cantina școlii, purtând o plasă de păr care îi acoperea ochii, într-o încercare disperată de a se ascunde de privirile celor din jur.
„Domnișoară, ridică-ți plasă de pe frunte, ai nevoie de ochi pentru a vedea ce pui în farfurii", îi spuse una dintre bucătăresele de la cantină.
„Aș face-o, dar nu vreau ca toți să mă vadă ca pe o ratată!" răspunse Tessa, vocea ei tremurând de emoție.
„Oamenii nu cred asta despre tine, doar îți imaginezi. Dacă ai fi tu la masă, poate așa ai gândi despre o altă fată care servește aici."
„E nedrept, jur!" exclamă furioasă Tessa, smulgându-și plasa de pe cap, moment în care îi văzu pe Brouce și Jessica stând la aceeași masă. „Peste cadavrul meu!" țipă ea, izbucnind în furie și îndreptându-se spre cei doi.
„Nu-mi amintesc să fi jucat 'păsărică mută-ți cuibul' când ne-am despărțit!" strigă Tessa, atrăgând atenția întregii cantine, cu brațele încrucișate și privirea pătrunzătoare.
„Am jucat, dar nu cu tine în echipă", răspunse Brouce, ștergându-se pe mâini, cu o expresie rece.
„Ascultă-mă bine, ochelaristo! Asta nu rămâne așa. Ai plănuit să-mi furi viața de la început și acum toți te cred o sfântă!"
„Dacă e cineva care merită tot ce i se întâmplă, ești tu, Tessa! Când mi-ai furat discursul mi-ai spus că locul meu este la circ. Ei bine, îți recomand același lucru. Vasele nu se spală singure!" replică Jessica, gesticulând cu un aer de superioritate.
Râsetele celor din cantină o umplură de încredere. În sinea lui, Brouce simțea un regret profund pentru tot ce se întâmpla. În ciuda a tot, încă ținea la Tessa. Ani de zile alături de ea nu puteau fi uitați ușor. După ce o conduse pe Jessica la clasă, Brouce se îndreptă rapid spre cantină, încercând să treacă neobservat.
Intră în bucătărie și o găsi pe Tessa plângând, cu șorțul strâns în mână.
„Ai venit să mă umilești și mai tare sau ce? Cum naiba am ajuns în situația asta?" întrebase ea, vocea ei trădând agonie.
„Am venit să văd cum te simți. Chiar dacă nu mă crezi, îmi pasă de tine."
„Da, da. Și de asta te-ai dus la aia... că-ți pasă de mine..."
„Nu m-am dus de bunăvoie, crede-mă."
„Probabil te amenință cu pistolul la tâmplă!"
„Nu ea, ci tatăl ei..." răspunse Brouce fără să-și dea seama de consecințele dezvăluirii sale.
„Cum vine asta?" întrebă Tessa, surprinsă.
„Tessa, ce îți spun acum trebuie să rămână între noi. Promite-mi că vei păstra secretul până ies din situația asta", răspunse el, vizibil neliniștit.
Tessa se prefăcu că merge să închidă ușa bucătăriei, punându-și telefonul să înregistreze în secret conversația dintre ea și Brouce.
„Gata, am închis totul. Nu ne aude nimeni, spune-mi ce ai de zis."
„Tatăl Jessicăi mi-a oferit o sumă mare de bani ca să fiu cu ea. Ea suferă de o boală gravă, și aparent tocilara asta perfidă are un crush pe mine de ceva timp."
„Și ce treabă ai tu în asta? Vrea să aibă și fiica lui parte de primul sărut înainte să moară, sau ce?" râse Tessa, lovindu-l ușor pe umăr.
„Nu, ea nu știe nimic despre boală. Este o tumoră cerebrală și se pare că faptul că e îndrăgostită de mine o ajută cumva. Nu am înțeles nici eu prea bine, dar am nevoie de acest sacrificiu din partea ta. Știi că visul meu e să merg la Academie, dar mătușa mea nu își permite să mă susțină."
„Vai, dragul meu, cât chin trebuie să înduri pentru visele tale," zise Tessa pe un ton fals. „Acum înțeleg. Credeam că simți o atracție subită pentru broasca asta. Și când își revine?"
„Nu știu exact. Tatăl ei mă ține la curent. Crede-mă, cum își revine, o las baltă. M-aș putea îndrăgosti mai ușor de o piatră decât de ea..." O cuprinse de mijloc și o sărută, apoi se retrase rapid pentru a nu fi văzut.
Tessa nu-și mai încăpea în piele de fericire. „Tocilară proastă și bolnavă. Acum am arma perfectă să te distrug. Nu acum, că m-ar exmatricula, dar la sfârșitul anului școlar..."
Ura ei pentru Jessica se transformase într-o obsesie absurdă de a-i face rău cu orice preț, obsesie care avea să se termine abia când una dintre ele nu ar mai fi existat."
CITEȘTI
Pentru că te-am cunoscut
RomantikPoate dragostea să fie leacul unei boli necruțătoare? Există o a doua șansă pentru răul făcut din intenții bune? Jessica Jones și-a găsit deja răspunsurile. Prinsă în capcana propriei mentalități, ea se izolează și se scufundă într-un univers poetic...