Şirkette geçen yoğun ve yorucu saatlerin sonunda , üyeler yurda geçmeden önce hayranlarıyla birlikte vakit geçirmek için v live açmaya karar verdiler."ANNYEONGHASEYO STAY~"
Jisung'un bağırması diğer üyelerin yüzlerini ekşiterek kulaklarını kapatmasına sebep olurken , Jisung umursamazca hâlâ yüksek sesle konuşmaya devam ediyordu.
"TATLI SİNCAP'INIZI ÖZLEDİNİZ DEĞİL Mİ MİLLET?"
Minho 'tatlı' kelimesini duymasıyla kaşlarını çattı.
"Hey !
Bu grupta tatlı olan tek kişi benim !"Felix gülümseyerek kıkırdadı.
Eh, Minho haksız sayılmazdı."SEN VE TATLI OLMAK MI ? AYNI CÜMLENİN İÇİNDE YER ALMANIZ BİLE KOMİK!"
"KOMİK OLAN ŞEY SENİN VARLIĞIN!"
"Hyung biraz sakin mi olsanız hani canlı yayındayız ve şu anda bin üç yüz yetmiş kişi sizi izliyor ..."
Diğerleri de tıpkı kavga eden ikili gibi canlı yayını çoktan unutmuş , onları büyük bir eğlenceyle izlerken , en küçükleri neden böyle bir grupta olduğunu sorguluyordu.
"HA HA HA ÇOK KOMİKMİŞ CİDDEN"
"EVET ÖYLE"
"BAĞIRMA BANA"
"ASIL SEN BAĞIRMA , AYRICA BEN SENDEN BÜYÜĞÜM ???"
"YANİ???"
"SAYGISIZLIK YAPMA"
İzleyicilerin yaptıkları yorumlar çoktan milyonlara ulaşmışken , Chan sonunda dayanamayarak araya girdi.
"Minho , Jisung yeterince eğlendik (!)hadi biraz da Stay'le vakit geçirelim."
Chan'ın sesinin altında yatan azarlamayı ve tehdidi fark eden Jisung söze atladı.
"Ama hyung önce o başlattı."
Jisung masum bir çocukmuş gibi dudaklarını büzerek mırıldandı.
"YALAN SÖYLEME ÖNCE SEN BAŞLATTIN."
Minho, küçük olanın büzdüğü dudaklarına şaşkınlık ve iğrenme karışımı bir yüz ifadesiyle bakarken diğerleri bir kez daha kahkaha attı.
"SADECE STAYLERE SELAM VERDİM?"
"KENDİNE TATLI SİNCAP DEDİN?"
Changbin dayanamayarak yanında oturan Seungmin'e doğru döndü.
" Lee Know hyung, Hyunjin'i susturmak için napıyordu? "
"Peçeteyi ıslatarak dudaklarına bastırıyordu galiba neden sordun ki?"
"Bekle peçete alıp geleceğim."
Changbin odanın köşesindeki masanın üzerinden peçete kutusunu ve bir şişe suyu alarak yeniden yerine döndü.
"İşte şimdi ikisini de etkisiz hâle getirebiliriz ."
Seungmin şaşkınlıkla kafasını salladı.
"Canlı yayında olduğumuzu biliyorsun değil mi?"
Changbin yalnızca omuz silkmekle yetindi.
Islattığı peçetenin tekini Seungmin'in eline tutuşturduktan sonra yavaşça yerinden kalkıp Jisung'un yanına oturdu.
"STAYLERE SORALIM O ZAMAN HANGİMİZ DAHA TATLIYMIŞIZ GÖR-
Zavallı Jisung sözünü bitiremeden Changbin bir anda ağzına peçeteyi sokuşturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙷𝙰𝙽𝙳𝚂 𝚃𝙾 𝙼𝚈𝚂𝙴𝙻𝙵//𝙷𝚈𝚄𝙽𝙷𝙾
Fanfictionellerime hâkim olamıyorum yani,yapabilirim... 𝘢𝘮𝘢 𝘯𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘺𝘢𝘱𝘮𝘢𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘦𝘺𝘦𝘺𝘪𝘮 𝘬𝘪? #1hyunho | 191220 #1 binsung | 030821 #1 seungin |050122