ꪑꪗ ꫝꪖꪀᦔડ 𝕥ꪮ ꪑꪗડꫀꪶᠻ

2K 235 156
                                    


"Şimdi sıcacık yatağımda , yastığıma sarılıp uyumak vardı..."

Changbin , konserleri ertelendiği için  bir kaç haftadır provalara da ara vermelerinin getirdiği rahatlığa fazlaca alışmıştı. Bu yüzden ,yeniden erken saatte uyanıp  şirkete gelmek onun için katlanılması zor bir durumdu.

"Hyung farkında değilsin galiba ama iki ay sonra dünya turuna çıkacağız. Bir zahmet şikayet etme , zaten kış geldiğinde üç ay uyuyacaksın."

Maknae'nin söyledikleri diğerlerini güldürürken , Changbin kaşlarını çatarak elindeki henüz bitirdiği kahve bardağını Jeongin'e fırlattı.

"Hyung'unum ben senin , düzgün konuş benimle !"

Neyseki bardak kartondandı ve daha Jeongin'e ulaşamadan yeri boylamıştı.

Daha sonra herkes yerini alınca müzik de başlamıştı.





∆∆




Minho sinirle müziği kapatıp , kollarını bağlayarak kapıya yaslandı.

"Lee Know hyung neden müziği kapattın ki? Tam da benim partım gelmek üzereyken hem de ?"

Seungmin , dudağını büzerek söylendi fakat herkes Minho'nun neden müziği kapattığını  zaten biliyordu.

"Neden mi kapattım?
Çünkü hiçbiriniz yaptığınız işi önemsemiyorsunuz Seungmin! Kırk dakikadır Back Door kareografisinde takılı kaldık , her seferinde biriniz kendince bir şey uydurup kareografiye ekliyor ve  çok komikmiş gibi hep birlikte buna gülüyorsunuz! "

"Sadece biraz eğlenmek istemiştik hyung , ne var ki bunda?"

Jisung , Minho'nun bir şey yaparken bu kadar kuralcı ve katı olmasına anlam veremiyordu . Fakat bu onun doğasında vardı ,Minho her zaman böyleydi . Mükemmelliyetçi...

"Eğlenmenizde bir sorun yok Jisung .
Sorun 'iki ay sonra çıkacağımız dünya turuna hazırlık için yaptığımız provalarda eğlenmeniz' farkındaysan ikisinin arasında kocaman bir fark var."

Jisung ağzında bir şeyler gevelerken gözlerini devirdi.

"Minho haklı beyler, mola verdiğimiz zaman istediğimiz kadar eğlenebiliriz ama şu anda yaptığımız işi ciddiye almalı ve ona göre davranmalıyız.Sonuçta sahneye çıktığımızda   hayranlarımıza rezil olmak istemeyiz değil mi?"

Chan'ın , iki tarafı da sakinleştirmek adına yaptığı konuşma sonrasında müzik yeniden başlamış ve pratikler kaldığı yerden devam etmişti.

∆∆




"Oh be sonunda Minho hyung çıldırıp bizi haşlamadan önce bugünki provalar bitti."

Jeongin , tabağındaki bibimbap 'tan bir tane alıp ağzına atmadan önce söyledi.

"Minho hyung hep böyle , bir iş yaptığı zaman o işi çok ciddiye alıyor . Hayır ne var sanki biraz eğlendiysek?"

Jisung dayanamayıp Jeongin'in tabağına uzandı ama maknae, anında demir çubuklarıyla büyüğünün eline vurdu.

"Uzak dur yemeklerimden seni doyumsuz sincap."

Jisung bir sonraki drama kraliçesi olmaya aday bir abartıyla gözlerini büyütüp ellerini havaya kaldırdı.

"Yah! Hyung'unun narin  bebeksi ellerine nasıl bu kadar acımasız ve zalimce davranabilirsin ? Ellerime bak nasıl da kızardılar! "

Seungmin , onun bu abartılı tepkisine kahkaha atarken Jeongin gözlerini devirdi.

Tepsisini ve telefonunu aldıktan sonra üçüsünün birlikte oturduğu yemek masasından kalktı.

𝙷𝙰𝙽𝙳𝚂 𝚃𝙾 𝙼𝚈𝚂𝙴𝙻𝙵//𝙷𝚈𝚄𝙽𝙷𝙾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin