Minho bir anda kapının açılmasıyla Hyunjin'i üzerinden itekleyerek yatağın sol tarafına düşmesine sebep oldu.Sarışın olan sinirle dişlerini sıktı.
"Evet?"
"Ş-şey..."
Jeongin,elindeki pembe yastığıyla ayakta dikilirken, gözlerini,biraz sonra kendisini camdan aşağıya atacakmış gibi duran Hyunjin'den çekti.
"Ne oldu Jeongin-ah?
Bir sorun mu var yoksa hm?""Ne sorunu olabilir hyung, belli ki gece gece beni sinir etmeye gelmiş yine ."
Hyunjin gözlerini kısarak, hâlâ ayakta dikilen maknae'ye baktı.
"Hyunjin...!"
Minho'nun anne edasıyla sarışın olana yaptığı uyarı, onun yalnızca gözünü devirerek maknae'ye daha da sinirlenmesine yol açmıştı.
"Bir kez daha rahatsız ettiğim için üzgünüm Minho hyung, ama yalnız uyuyamıyorum. "
"Yalnız uyuyamıyormuşmuş(!) yalana bak!"
"Hyunjin..."
"Hadi diyelim ki yalnız uyuyamıyorsun, peki neden Chan hyunglar'ın yada Jisung'ların odasına gitmiyorsun da her seferinde buraya geliyorsun? Ne burası çocuk esirgeme kurumu mu? Yalnızlar yurdu mu? Ne? "
"Hyunjinn , üzeceksin çocuğu."
Minho, kaşlarını çatarak yanındaki bedene fısıldadı.
"Zaten buraya gelmeden önce diğer hyunglar'ın odasına gittim ama Chan hyung ile Felix hyung çoktan uyumuştu, Changbin hyung da eğer üç saniye içinde odayı terk etmezsem bir daha hayatım boyunca istesem de uyuyamayacağımı söyledi. Sizi rahatsız etmek istemediğim için yeniden odama döndüm ama ışıklar açık olsa bile tek başıma olmak beni korkutuyor . Yine de bir kez daha rahatsızlık vermek istemem size hyung."
Jeongin , gözlerini doldurarak kafasını yere eğdi.
"Vay canına, oyunculuğun gerçekten çok iyi Jeongin -ah. O kadar etkileyiciydi ki ,az kalsın yalnız uyuyamadığına beni bile inandıracaktın. "
Hyunjin , maknae'nin sahte oyunculuğunu alkışlarken , Minho gözlerini devirdi.
"Kes şunu Hyunjin, diğerlerini uyandıracaksın. Korkuyorum diyor işte çocuk,neden yalan söylesin ki ?
Sen de ayakta dikilme , ışığı kapat da gel hadi ."Jeongin kafasını sallayarak ışığı kapattı.
"Bekle! Ben de bu odada kalıyorum,neden hiçbir zaman benim fikrim alınmıyor? Belki ben bu küçük şeytanla aynı odada uyumak istemiyorum?"
Hyunjin itiraz etmeye devam ederken, Jeongin çoktan ortalarına uzanmış , saten pikeyi de üzerine çekip Minho'ya sarılmıştı.
"Kusura bakma hyung, ben bir şeye sarılamadan uyuyamıyorum da."
Jeongin, karanlık olmasına rağmen ,adeta alev saçan gözlerin kendisine dikildiğini fark edince mırıldandı.
"Ben seni uyutacağım , bekle sen..."
Jeongin duyduğu mırıltıyla , kamp yolculuğunun intikamını aldığı için zaferle gülümseyerek , Minho'ya daha sıkı sarıldı.
Hyung'u gerçekten sıcacıktı...
∆∆
Alt kattan sesler yükselirken, Minho beline sarılan kollara biraz daha yanaşıp kafasını yanındaki bedenin boynuna yasladı. Yanındaki beden , Minho'nun bu hareketi üzerine onu biraz daha kendisine çekerek, kollarını hyung'unun ince belinde sıkılaştırdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙷𝙰𝙽𝙳𝚂 𝚃𝙾 𝙼𝚈𝚂𝙴𝙻𝙵//𝙷𝚈𝚄𝙽𝙷𝙾
Fanfictionellerime hâkim olamıyorum yani,yapabilirim... 𝘢𝘮𝘢 𝘯𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘺𝘢𝘱𝘮𝘢𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘦𝘺𝘦𝘺𝘪𝘮 𝘬𝘪? #1hyunho | 191220 #1 binsung | 030821 #1 seungin |050122