"Felix hyung bekle!"Jeongin, diğerleri prova sonrasında öğle yemeğine çıkmadan önce arkalarından yetişti.
" Jeongin? Yemeğe gelmeyeceğini söylemiştin?"
Maknae koşmak zorunda kaldığı için hâlâ nefesini kontrol edemiyordu.
"Yemeğe gelmeyeceğim hyung, şirkette kalıp Minho hyung ile birlikte takılacağız ."
Seungmin gözlerini devirdi.
"Peki neden buradasın? "
"Çünkü Felix hyung'un sabah yaptığı brownilerden yemek istiyorduk ama dolabının şifresini bilmiyoruz. "
"Telefon diye bir şey icat edildi haberin var mı Jeongin-ah?"
Changbin , dalga geçerek sordu.
"Tabi ya...
Hep Minho hyung yüzünden! Hadi koş peşlerinden, şirketten çıkmadan yakala da şifreyi öğren diye beni gaza getirince...akıl edemedim bende."Felix kıkırdayarak maknea'nın saçlarını karıştırdı.
"251098"
∆∆
"Aishh bir daha söyle açılmadı bu."
Jeongin, hyungunun becereksizliği yüzünden sinirle nefesini verdi.
"251098"
"Bu sefer doğru rakamlara bastığından emin ol hyung!"Minho şifreyi girerken gözlerini devirdi.
Parmakları tuşların üzerinde gezinmeyi durdurduğunda tüm harflerin üzerinde yeşil bir ışık yanarak tiz bir klik sesi çıktı.
Minho heyecanla dolabın kapağını açarak brownileri aramaya başladı."İşte buradalarrr."
"Bu arada hyung, Felix hyung'un şifresi sana da bir şeyi hatırlatmadı mı?"
Minho hâlâ elindeki koca browni kutusuna bakarken maknae'nin sözlerini pek umursamıyordu.
Bir an önce kutuyu açıp onları yemek istiyordu."Doğum tarihi miydi acaba?"
"Hayır, onun doğum tarihi 15 Eylül 2000."
Dinlenme odasına ilerlerken mırıldandı büyük olan.
"Hmm ...birinin doğum tarihi olduğundan eminim . Ama kimin?"
"Hyunjin 20 Mart 2000 doğumlu,
Sen ise 8 Şubat 2001,
Seungmin 22 Eylül 2000,
Chan hyung 3 Ekim 1997'li ve son olarak Jisung da 14 Eylül 2000 doğumlu.
Yani grubumuzda hiç bir üyenin doğum tarihi değil."Jeongin, Minho'nun çoktan kapağını açıp yemeye başladığı brownilerden bir tane alabilmek için geniş kutuya uzandı.
"Belki de ailesinden birinin doğum tarihidir. Nedense daha önce bu tarihi duymuşum gibi."
Minho ağzını doldururken omuz silkti.
∆∆
"Hyunjin şu kumandayı uzatsana."
Seungmin , uzandığı koltuğa iyice yerleşirken diğerine seslendi.
"Neden kendin uzanıp almıyorsun?
İkimiz de kumandaya eşit mesafe uzaklıktayız."Hyunjin omuz silkerek arkasına yaslandı.
"Çünkü sen oturuyorsun ve ben de uzanıyorum? Hadii uzatsan ölmezsin ya."
"Siz ikiniz hâlâ 3 yaşında olmadığınıza emin misiniz?"
Maknae , tartışan ikiliye göz devirerek kumandayı Seungmin'e uzattı."Bu arada , 251098 rakamları size bir şeyler çağrıştırıyor mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙷𝙰𝙽𝙳𝚂 𝚃𝙾 𝙼𝚈𝚂𝙴𝙻𝙵//𝙷𝚈𝚄𝙽𝙷𝙾
Fanficellerime hâkim olamıyorum yani,yapabilirim... 𝘢𝘮𝘢 𝘯𝘦𝘥𝘦𝘯 𝘺𝘢𝘱𝘮𝘢𝘬 𝘪𝘴𝘵𝘦𝘺𝘦𝘺𝘪𝘮 𝘬𝘪? #1hyunho | 191220 #1 binsung | 030821 #1 seungin |050122