ડꪮ ᥴꪮꪑꫀ ꪮꪀ ,ᧁⅈꪜꫀ ꪑꫀ ꪖ 𝕥ꪖડ𝕥ꫀ

2.8K 284 323
                                    


Sonunda uykularından uyanan üyeler, (gerçi bugünü cumartesi sanıp üyeleri boş yere tatlı uykularından uyandıran Jisung ve Seungmin yüzünden pek fazla da uyuyamamışlardı) uzun süren kahvaltı sonrasında salona geçip tatil günlerini nasıl değerlendirmeleri konusunda tartışmaya girmişlerdi.

Felix hâlâ haftanın yorgunluğunu üzerinden atamadığı için herkese odasına dönüp  ertesi güne kadar uyumayı önerirken ,Jisung abur cubur partisi yapmayı önermişti.

Felix ve Jisung tarafından sunulan fikirleri beğenmeyen üyeler ,herkesin beğeneceği ortak bir karar almak için biraz daha düşünmeye başladılar.

Aslında Minho, yeniden odasına dönüp yalnız başına dans pratiği yapmayı düşünmüştü ama üyeler  çoktan Changbin'in patlamış mısır-film  fikrini kabul etmişlerdi.
Minho da oy çoğunluğuna uymak zorunda olduğu için sessiz kalmayı tercih etti.

"Pekâlâ, öncelikle markete gidip bir şeyler almalıyız.
Benimle birlikte gelmek isteyen var mı?"

Lider olan diğerlerine ithafen sordu.

"Bekle hyung,ben gelirim."

Felix, uzandığı çift kişilik koltuktan kalkarak üzerini silkeleyip Chan hyungu ile birlikte markete gitmek için ayakkabılarına uzandı.

"Tamam. Marketten bir şey isteyen var mı?"

Changbin mini bar dolabının kapağını kapatıp salona girerken yanıtladı.

"Biraz soju."

"Hyung!
Cips ve kola da al .
Lütfenn~"

Jisung ,Jeongin ile oynadığı PlayStation'dan kafasını kaldırıp söyledi.

"Tamamdır, biz gelene kadar siz de hazırlıkları yaparsınız."


∆∆


Chan ve Felix alışveriş yapmak için markete gittikten sonra kalan üyeler de hangi filmi izlemeleri gerektiği konusunda tartışmaya girmişlerdi.

"Avengers Sonsuzluk Savaşı izleyelimm."

"Neden Sonsuzluk Savaşı?
Endgame serinin son filmi değil mi?"

Hyunjin maknae'ye sordu.

"Evet öyle ,ama İron Man sunbeanim son filmde ölüyor. Bunu bir kez daha görmeyi kaldıramam."

"Bebek ekmek , çok mu üzülmüş Iron Man sunbea'sının ölmesini aigooo kıyamamm."

Seungmin, fırsattan istifade ederek maknae'ye sırnaşmaya çalışınca Jeongin gözlerini devirip diğer koltuğa oturdu .

"Bence , Benjamin Button'un Tuhaf Hikayesini izleyelim.  "

Jisung , başka bir fikir sundu.

"Sakin olun beyler, filmi çoktan seçtim bile.  Aslında bu bir film de değil , bu bir dizi ama şimdiden  çok beğeniceğinizin garantisini verebilirim."

Changbin, elindeki kumandayla yerdeki mindere kurulurken söyledi.

"Neden seçimi sen yapıyorsun ki hyung?
Bu hepimizin ortak kararı olmalıydı bu yüzden üçümüzün önerdikleri arasında bir oylama yapmalıyız."

"Seçim yapma hakkı benim çünkü film izleme fikri benden çıktı seni mızmız maknae."

Diğerleri, Changbin'in sırf fikir kendisinden çıktı diye filmi de kendisinin seçmesinin adil olmadığı tartışmasını yaparken , Minho da  çift kişilik koltuğa uzanıp ,Chan ve Felix alışverişten dönene kadar  biraz kestirmeye karar vermişti. Bu yüzden kollarını vücuduna sararken  ayaklarını da iyice kendisine çekerek koltukta cenin pozisyonunu almıştı .










𝙷𝙰𝙽𝙳𝚂 𝚃𝙾 𝙼𝚈𝚂𝙴𝙻𝙵//𝙷𝚈𝚄𝙽𝙷𝙾Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin